abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143726116
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat hij al gehaald wordt voordat het zeker is dat Clasie vertrekt. :)
Verwacht dat een mogelijke transfer van Clasie wel 27 of 28 augustus bekend wordt. Dan weet Porto of ze Champions League hebben gehaald en kunnen ze wellicht doorzetten met de transfer van Clasie (of niet).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143726346
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Verwacht dat een mogelijke transfer van Clasie wel 27 of 28 augustus bekend wordt. Dan weet Porto of ze Champions League hebben gehaald en kunnen ze wellicht doorzetten met de transfer van Clasie (of niet).
Ze staan al met één been in de volgende ronde.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_143726387
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
En de verkoop van Pelle, BMI, De Vrij en Janmaat staan allemaal in de top 10 van grootse verkopen ooit. Dat doet Van Geel zo slecht nog niet dan..
Veelzeggend. Zo bijzonder zijn de bedragen van de 4 vertrokken spelers niet
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_143726412
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ze staan al met één been in de volgende ronde.
Dat wel, 0-1 bij Lille uit, kan bijna niet meer misgaan zou je zeggen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143726454
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:34 schreef eight het volgende:

[..]

quote:

[..]

Als ze van Ajax vandaan kwamen hadden ze denk ik wel het dubbele opgeleverd. Die krijgen altijd gigantisch veel voor spelers
pi_143726870
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat wel, 0-1 bij Lille uit, kan bijna niet meer misgaan zou je zeggen.
Ik verwacht een vertrek van Clasie, een terugkeer van El Ahmadi en hopelijk nog een spits. Zonder een nieuwe spits wordt het erg lastig dit jaar. :{
pi_143726895
quote:

[..]

Klopt.. Pelle staat op nummer 3. Drenthe en Kuyt zijn de enige 2 spelers die meer dan 10 miljoen hebben opgeleverd.
pi_143726941
quote:

[..]

Allemaal nog maar 1 jaar te gaan.
pi_143726948
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik verwacht een vertrek van Clasie, een terugkeer van El Ahmadi en hopelijk nog een spits. Zonder een nieuwe spits wordt het erg lastig dit jaar. :{
Dan begin ik er zowaar weer vertrouwen in te krijgen, mocht El Ahmadi terugkeren en er nog een fatsoenlijke spits worden aangetrokken.
pi_143727019
Die highlight beelden van Kazim op youtube zijn allemaal 6 jaar oud en minder indrukwekkend dan die van Cabral
pi_143727048
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken om een heel seizoen naar Te Vrede te moeten kijken.. Hij pikt zijn doelpunten mee maar kan er geen hout van verder..
pi_143727256
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken om een heel seizoen naar Te Vrede te moeten kijken.. Hij pikt zijn doelpunten mee maar kan er geen hout van verder..
Hij heeft soms van die acties die soms ver boven zijn niveau zijn zoals toen hij gisteren met de bal langs 2 man kwam maar het leidt tot niks.

Ik kan niet nog een seizoen naar Immers kijken, zeker niet na gisteren was misschien wel zijn slechste wedstrijd ooit
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:53:08 #113
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143727458
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

'Hij pakt zijn doelpunten mee'.

In hoeveel wedstrijden heeft Feyenoord meer dan 1x gescoord? Geeneen. Dat komt ook door hem.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143727474
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hij heeft soms van die acties die soms ver boven zijn niveau zijn zoals toen hij gisteren met de bal langs 2 man kwam maar het leidt tot niks.
Zijn handelingssnelheid is schrikbarend laag en hij is zo traag als een dikke slak. Als pinchhitter is hij zeer bruikbaar, maar als 1e spits bij Feyenoord een aanfluiting.

quote:
Ik kan niet nog een seizoen naar Immers kijken, zeker niet na gisteren was misschien wel zijn slechtste wedstrijd ooit
Kan die kerel ook niet meer zien.. 2 seizoenen op rij 12 doelpunten is netjes, die credits moet ik hem geven, maar voetballend is het zo ontzettend matig.. met dat soort spelers krijg je in de grotere wedstrijden nooit het middenveld in handen. Qua motoriek is het ook een van de lelijkste voetballers die ik ooit in ons shirt heb gezien.
pi_143727521
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

'Hij pakt zijn doelpunten mee'.

In hoeveel wedstrijden heeft Feyenoord meer dan 1x gescoord? Geeneen. Dat komt ook door hem.
Dat klopt.. mist best grote kansen en kan zelf niets creëren.
pi_143727997
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan begin ik er zowaar weer vertrouwen in te krijgen, mocht El Ahmadi terugkeren en er nog een fatsoenlijke spits worden aangetrokken.
Dan doe je gewoon weer mee om het kampioenschap. Matige verdediging en keeper compenseer je met een geweldig middenveld en een prima aanval. Maar goed, ik ben een beetje bang dat er geen nieuwe spits komt, of dat Guidetti gehaald wordt en hij niet van voldoende niveau meer is.
pi_143728227
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dan doe je gewoon weer mee om het kampioenschap. Matige verdediging en keeper compenseer je met een geweldig middenveld en een prima aanval. Maar goed, ik ben een beetje bang dat er geen nieuwe spits komt, of dat Guidetti gehaald wordt en hij niet van voldoende niveau meer is.
Nee, geloof niet dat je met El Ahmadi en een goede spits erbij meteen meedoet voor het kampioenschap. Daarvoor schat ik onze verdediging en onze keeper toch te wisselvallig in, net als onze vleugelaanvallers trouwens. Maar top 4 is dan zeker mogelijk, en dat is gewoon een prima prestatie na een transferperiode waarin je halve basiselftal is verkocht.
pi_143728276
quote:

. Matige verdediging en keeper compenseer je met een geweldig middenveld
Immers omscholen tot keeper.
pi_143728327
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, geloof niet dat je met El Ahmadi en een goede spits erbij meteen meedoet voor het kampioenschap. Daarvoor schat ik onze verdediging en onze keeper toch te wisselvallig in, net als onze vleugelaanvallers trouwens. Maar top 4 is dan zeker mogelijk, en dat is gewoon een prima prestatie na een transferperiode waarin je halve basiselftal is verkocht.
Ik wil dat we weer eens mooi voetbal spelen zoals in het seizoen 2011-2012, Feyenoord is al heel lang niet meer om aan te zien en dat komt voornamelijk door Immers, als nu dan ook nog het resultaat ontbreekt
pi_143728434

Maken ze nog steeds van die slechte filmpjes? Verhoek en de gestolen spelersbus was ook cinematisch hoogtepunt
pi_143728667
quote:

[..]

Kampioen wordt je meestal omdat je de beste verdediging hebt, niet de beste aanval. Als el Ahmadi erbij komt en nog een spits dan speel je om de 3e / 4e plek schat ik zo in. Maar ik hoop dat Boetius en Vilhena zich een beetje gaan doorontwikkelen, die 2 baren mij een beetje zorgen.
pi_143728889
Zou eindelijk een prima aankoop zijn. Den Toorn. _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_143729165
Toornstra _O_
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_143729365
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

3,5 miljoen is nét aan acceptabel.

Nu nog Ahmadi en een spits. Dan doen we serieus mee om de titel.
Mee eens.
pi_143729420
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De transfersom van 3,5 miljoen is niet officieel bekend gemaakt, dus het lijkt mij wat voorbarig om daar een mening over te hebben.. Zou mooi zijn als het klopt. Overigens vind ik 3,5 miljoen hoog zat.. pas even gekeken, maar met dit soort bedragen staat een transfer gewoon in de top 10 van grootste aankopen ooit van Feyenoord. En de verkoop van Pelle, BMI, De Vrij en Janmaat staan allemaal in de top 10 van grootse verkopen ooit. Dat doet Van Geel zo slecht nog niet dan..
Zal wel (net als ADO destijds deed toen Toornstra naar Utrecht ging) een goed percentage aan vast hangen voor als ie over een paar jaar verkocht wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')