abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143730833
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 00:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Feyenoord schijnt 12 te vragen, bod was iets van 7-8 miljoen. Ik denk dat ze op 10 miljoen uitkomen, of 9 + bonussen ofzo. Dan haal je voor datzelfde geld El Ahmadi en Toornstra en houd je nog over. Lijkt me prima dus. :)
Dit is ook mijn favoriete scenario inderdaad.. Clasie is natuurlijk een goede speler, maar niet onmisbaar.. heb het altijd een nadeel gevonden van hem dat hij totaal geen scorend vermogen heeft. Daar letten buitenlandse clubs altijd op, dus in die zin zou 9 miljoen een prima deal zijn. En met Ahmadi haal je er een gelijkwaardige vervanger voor terug en nog eens een absolute versterking als Toornstra. Clasie zit nu overigens op de top van zijn marktwaarde, denk niet dat je er volgend seizoen nog zoveel voor kan krijgen.
pi_143731738
Bovendien wil Clasie zelf. En volgende internationale kans is EK. Nu verkopen dus.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143732709
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 01:13 schreef Euribob het volgende:

[..]

De Wilk en de Boul zijn dan natuurlijk ook niet gehaald om over een paar jaar nog van enige waarde te zijn (op het veld of op de transfermarkt). Verdediging zit verder ook wel snor, met het oog op de toekomst hoeven daar in ieder geval dit seizoen geen versterkingen bij (misschien een linksback, maar eigenlijk niet eens noodzakelijk).

En de spits moet nog komen natuurlijk. :*
Mee eens. Kongolo - Mathijsen - Van BEek - Wilkshere is te doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_143733383
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 02:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bovendien wil Clasie zelf. En volgende internationale kans is EK. Nu verkopen dus.
Ontevreden spelers heb je niets aan.
pi_143733420
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 05:30 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ontevreden spelers heb je niets aan.
Precies. Het is pijnlijk om te zeggen maar een welwillende Immers heb je meer aan dan een onwelwillende Clasie. Al heb ik liever een Clasie die nog wel een beetje wil dan Immers. :P
pi_143733452
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 05:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Precies. Het is pijnlijk om te zeggen maar een welwillende Immers heb je meer aan dan een onwelwillende Clasie. Al heb ik liever een Clasie die nog wel een beetje wil dan Immers. :P
Clasie is een goede voetballer maar vraag me af of die in het buitenland gaat redden?
Hij gaat Rotterdam missen.
pi_143733457
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 06:16 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Clasie is een goede voetballer maar vraag me af of die in het buitenland gaat redden?
Hij gaat Rotterdam missen.
Ben er ook bang voor maar ik gun het 'm wel. Echter, als hij 't niet redt, hebben wij ook een probleem want dat straalt dan weer af op onze jeugdopleiding waardoor we minder krijgen voor toekomstige spelers. Laten we wel zijn, de reden dat Ajax steeds 10+ kan vragen is omdat ze een groter aantal spelers hebben afgeleverd dat meedraait met de top. (De afgelopen jaren minder maar ze kunnen nog wijzen op Sneijder, Suarez, Eriksen, e.d.) Voor ons geldt alleen van Persie als een absolute topper en die is voor te weinig geld en te vroeg bij ons weggegaan.

Daarom hoop ik ook dat De Vrij, BMI, Janmaat e.d. het echt schoppen tot de top. Bij toekomstige onderhandelingen kun je daar dan altijd op wijzen.
pi_143733458
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 06:20 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ben er ook bang voor maar ik gun het 'm wel. Echter, als hij 't niet redt, hebben wij ook een probleem want dat straalt dan weer af op onze jeugdopleiding waardoor we minder krijgen voor toekomstige spelers. Laten we wel zijn, de reden dat Ajax steeds 10+ kan vragen is omdat ze een groter aantal spelers hebben afgeleverd dat meedraait met de top. (De afgelopen jaren minder maar ze kunnen nog wijzen op Sneijder, Suarez, Eriksen, e.d.) Voor ons geldt alleen van Persie als een absolute topper en die is voor te weinig geld en te vroeg bij ons weggegaan.

Daarom hoop ik ook dat De Vrij, BMI, Janmaat e.d. het echt schoppen tot de top. Bij toekomstige onderhandelingen kun je daar dan altijd op wijzen.
Wijze woorden en ik heb wel vertrouwen in de jeugd van die club, kopen kan soms nuttig zijn maar wie weet is er met Kazim weer geheim wapen in huis gehaald?
pi_143733461
Om in de kuip te spelen voor het thuispubliek vergt natuurlijk ook een bepaalde koele kop die niet elke speler heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2014 06:26:48 ]
pi_143733662
Feyenoord ziet af van Guidetti: ‘Het risico is gewoon te groot’

quote:
John Guidetti keert niet terug naar Feyenoord. De club uit Rotterdam zet een streep door de naam van de aanvaller, die in beeld was om de targetman in De Kuip te worden. Volgens technisch directeur Martin van Geel is het risico gewoon te groot om de Zweed aan te trekken. Manchester City vraagt een bedrag van vier à vijf miljoen euro voor het laten gaan van Guidetti.

“Wij hebben zijn hele medische dossier gelicht. Hoe jammer ook, want het is een fantastische jongen die je het van harte gunt, maar het risico is ons te groot”, benadrukt Van Geel in gesprek met De Telegraaf. Feyenoord heeft niet de zekerheid gekregen dat Guidetti, 22 jaar, op topniveau kan terugkeren en daardoor vindt de club een eventuele investering niet verantwoord.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=222699
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 07:46:32 #161
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143733670
Feyenoord ziet definitief af van John Guidetti. "Wij hebben zijn hele medische dossier gelicht. Hoe jammer ook, want het is een fantastische jongen die je het van harte gunt, maar het risico is ons te groot”, zeiMartin van Geel na de 1-1 bij Zorya Luhansk.

De technisch directeur van Feyenoord meldt ook dat Napoli niet erg happig is om mee te werken aan de plannen van de Rotterdammers om Duvan Zapata naar de Kuip te halen.
"Bovendien zitten ze enorm hoog in de boom qua financiën”, meldt Van Geel dat ook die naam in feite niet reëel meer is. Vandaar dat de hoop erop is gevestigd dat er nog beweging komt in de voorwaarden om Bas Dost te halen.

"Hij past bij Feyenoord”, aldus Van Geel. "Alleen moet er dan water bij de wijn, anders kan het gewoon niet.” Dost wil alleen een vertrek uit Duitsland overwegen als de situatie bij Wolfsburg uitzichtloos wordt, dus in het geval de club nog een spits koopt.

Jammer, maar begrijpelijk :'(

Conclusie: er komt geen spits meer bij.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143733692
Volgend jaar is ie gratis.
pi_143733773
Geen nieuwe spits tot de winterstop dus
pi_143733855
Wie weet komt die Kroaat wel :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143733955
quote:
In de laatste week van de transferwindow zal technisch directeur Martin van Geel nog pogingen ondernemen om Bas Dost los te weken bij VfL Wolfsburg. De spits zelf heeft echter al aangegeven graag de concurrentiestrijd aan te willen gaan bij zijn Duitse werkgever.

Het wordt dan ook steeds waarschijnlijker dat Colin-Kazim Richards na 1 september de eerste spits van Feyenoord is. 'Dat is onze man. Hij loopt niet weg voor kritiek. Het is ook een persoonlijkheid. Het zou prachtig zijn als hij het na Guidetti en Pellè laat zien', is Van Geel in De Telegraaf lovend over hem.

Dat vertrouwen in Kazim is in ieder geval niet gebaseerd op het verleden. Hij scoorde als voornamelijk rechtsbuiten 26 treffers in 265 competitieduels bij zijn voorgaande negen (!) clubs. 'Toch durven we het seizoen met hem aan', zegt Van Geel in het Algemeen Dagblad. 'Kazim is groot en sterk. Hij heeft zich inderdaad nog nooit als topscorer bewezen, maar kreeg ook nooit zijn kans als eerste spits. Die krijgt hij bij ons nu wel.'
pi_143734014
Terecht dat men guidetti niet haalt. Geel doet uitstekende zaken deze transfer window als hij Ahmadi nog even oppikt.

O en hoe zit het met dat Aanholt gerucht.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 08:48:58 #167
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143734032
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 08:47 schreef Helpmefok het volgende:
Terecht dat men guidetti niet haalt. Geel doet uitstekende zaken deze transfer window als hij Ahmadi nog even oppikt.

O en hoe zit het met dat Aanholt gerucht.
Die speelt al bij een andere Engelse club. Bedoel je Van Anholt?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143734175
Heilig van overtuigd dat toen van Geel Kazim liet tekenen hij allang wist dat dat onze eerste spits zou worden. Ongelofelijk dat je daarmee het hele jaar gaat spelen, die jongen kan er niets van.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143734206
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 08:48 schreef PIETR het volgende:

[..]

Die speelt al bij een andere Engelse club. Bedoel je Van Anholt?
Die ja.
pi_143734211
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:04 schreef Cara het volgende:
Heilig van overtuigd dat toen van Geel Kazim liet tekenen hij allang wist dat dat onze eerste spits zou worden. Ongelofelijk dat je daarmee het hele jaar gaat spelen, die jongen kan er niets van.
aldus cara over Pietje en John.
pi_143734343
Loopt er in de jeugd ook geen spits rond?
pi_143734351
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:21 schreef Henrys het volgende:
Niet een die beter is dan Te Vrede of Achahbar (nog)
pi_143734408
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:21 schreef Henrys het volgende:
Nee.
pi_143734481
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:22 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Niet een die beter is dan Te Vrede of Achahbar (nog)
Ik snap echt niet dat Achahbar geen kans krijgt, veel slechter dan Te Vrede kan het niet
  Moderator zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:37:12 #175
362868 crew  Slobeend
of all places
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')