Jij bent een stuk intelligenter en genuanceerder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nogmaals, niemand die hier een spits van 6 miljoen verlangt, en ook niemand die hier Van Geel wanbeleid verwijt volgens mij.
Ook ik heb Van Geel hoog zitten, maar dat neemt niet weg dat hij alles goed doet natuurlijk.
Maar ik blijf hopen op een betaalbaar spitsje.
En van Fred, Wilkshire en straks El Ahmadi.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:30 schreef Mani89 het volgende:
Van Geel heeft ook helemaal geen netwerk, die is afhankelijk van de tips van Pierre.
Ahmadi zou een geweldige aankoop zijn. Wilkshire was dat ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
En van Fred, Wilkshire en straks El Ahmadi.
Heeft Fred geen zonen die op vakantie gaan ?
HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:32 schreef RetRy32 het volgende:
Alleen het feit al dat PEC een betere spits weet te huren dan Feyenoord zou direct ontslag van Van Geel moeten betekenen.
Doe even normaal man gekquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:32 schreef RetRy32 het volgende:
Alleen het feit al dat PEC een betere spits weet te huren dan Feyenoord zou direct ontslag van Van Geel moeten betekenen.
Goede trollpoging man.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:32 schreef RetRy32 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:32 schreef RetRy32 het volgende:
Ben het wel met je eens dat een transfersom van rond de 3,5 miljoen de max moet zijn. Ben het ook met je eens dat het begrijpelijk is dat Van Geel heeft gewacht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kortom, jij en ik hebben totaal geen andere mening. Behalve dat jij denkt dat 6 miljoen neertikken misschien een idee is voor een Zapata, Vossen of Dost, waar ik elke transfer hoger dan 3 miljoen gekkenwerk vind.
Ik neem aan dat Van Geel half Europa heeft afgebeld naar elke spits die hij goed genoeg en haalbaar achtte, maar dat half Europa ook nee heeft gezegd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat een transfersom van rond de 3,5 miljoen de max moet zijn. Ben het ook met je eens dat het begrijpelijk is dat Van Geel heeft gewacht.
Wat ik alleen niet begrijp: ik heb alleen de namen voorbij zien komen van Zapata, Guidetti en Dost. Als je je blind staart op een paar namen dan heb je altijd de kans dat het niet lukt natuurlijk..
Te Vrede als eerste spits is wel dramatisch
Niet boven de 3 mio willen uitgevenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent een stuk intelligenter en genuanceerder.
Jij snapt dat Geel moet afwachten tot het laatste moment om te scoren, omdat spitsen dan goedkoper en haalbaarder zijn.
Jij snapt ook dat het niet erg is als dat een keer niet zou lukken, ondanks dat Van Geel het al twee jaar op rij fixte.
Jij snapt ook dat Kazim een goede back-up is voor Geel.
Kortom, jij en ik hebben totaal geen andere mening. Behalve dat jij denkt dat 6 miljoen neertikken misschien een idee is voor een Zapata, Vossen of Dost, waar ik elke transfer hoger dan 3 miljoen gekkenwerk vind.
In zoverre zul jij iets sneller een spits halen dan ik. Dat is het enige verschil.
Kortom, jij en ik staan er vrijwel hetzelfde in.. De discussie in deze voer ik dan ook niet met jou, maar die mensen die moord en brand schreeuwen omdat Geel nog geen spits heeft. Het halen van een spits was voor komende week simpelweg niet mogelijk, omdat de transfersommen verdubbeld zouden zijn t.o.v. 30/31 augustus.
En blijkt het dan nog onbetaalbaar? Och, dan hebben we Kazim die er 20+ in peert.
Dat kan.. kwaliteit, prijs, beschikbaarheid.. het moet allemaal kloppen. Maar nu zitten we straks met Te Vrede en dat kan eigenlijk niet.. Van Kazim heb ik geen hoge verwachtingen, even afwachten maar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Van Geel half Europa heeft afgebeld naar elke spits die hij goed genoeg en haalbaar achtte, maar dat half Europa ook nee heeft gezegd.
Ach, wellicht dat Te Vrede nu onder hoogspanning staat door de druk en na 31 augustus is het plots een voetbalgod. Kan het mij haast niet indenken, maar ik blijf positiefquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat kan.. kwaliteit, prijs, beschikbaarheid.. het moet allemaal kloppen. Maar nu zitten we straks met Te Vrede en dat kan eigenlijk niet.. Van Kazim heb ik geen hoge verwachtingen, even afwachten maar.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:32 schreef RetRy32 het volgende:
Alleen het vetgedrukte ben ik met je eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, wellicht dat Te Vrede nu onder hoogspanning staat door de druk en na 31 augustus is het plots een voetbalgod. Kan het mij haast niet indenken, maar ik blijf positief
Te Vrede is een uitstekende back-up spits of breekijzer, maar als eerste spits komt hij gewoon op bijna alle fronten te kort helaas.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alleen het vetgedrukte ben ik met je eens
Als Te Vrede een bal recht voor zijn voeten of op zijn koppie krijgt bestaat er een kans dat hij scoort, verder is het echt dramatisch. Hoe hij 2x alleen richting keeper ging donderdag.. als een slak in slowmotion.. dat zie je niet eens in de Jupiler League.
Wauw een back-up die niet kan schieten of rennen, top man.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Te Vrede is een uitstekende back-up spits of breekijzer, maar als eerste spits komt hij gewoon op bijna alle fronten te kort helaas.
Die goal tegen Zoryaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als Te Vrede een bal recht voor zijn voeten of op zijn koppie krijgt bestaat er een kans dat hij scoort, verder is het echt dramatisch. Hoe hij 2x alleen richting keeper ging donderdag.. als een slak in slowmotion.. dat zie je niet eens in de Jupiler League.
Zeker weten van niet, daarvoor is zijn kunstje te beperkt. Als hij eerste spits blijft dan hou ik het op 12 doelpunten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, het blijft een Feyenoord spits, nu lachen we allemaal, en in Mei heeft hij er weer 25 in het netje liggen
Oh, ben ik ook met je eens hoor. Het aannemen, passen of eigenlijk alles wat met voetbal te maken heeft gaat hem niet erg goed af, maar ja.. Morgen moeten we het er ook weer mee doen, dus ik hoop maar op het bestequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |