ik heb het ook niet zo op schaken, maar kom op hij viel goed in, ik kan dan moeilijk gaan ontkennen toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:55 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Het zijn juist de feyenoorders die de hele tijd lopen te kankeren op van geel en week later is die weer god. Zelfde met immers, eerst is het een zeer bruikbare speler en nu moet die oprotten. Schaken kan er niks van en moet oprotten en nu zie ik weer berichten over schaken doet het goed!!!! Lachwekkend.
Het is gewoon vrij makkelijk een lijstje te maken waarin alle dingen staan die goed waren en alle dingen die slecht waren. Daarin is de overhand duidelijk aan de positieve zijde:quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hem wat te hoog inschaalt maar het blijft altijd moeilijk te vergelijken omdat het bij iedere club anders werken is en in het geval van Feyenoord is het helaas nog steeds beggars are not choosers.
Lees de onderste zin. " 2 a 3 nog goed te begrijpen ook (Vormer, Goossens)." Een Ajacied die hem onder negatief schaart, kan ik echter begrijpen.quote:
Vormer was echt Nederlands Elftal materiaal, zonde dat het er nooit uit is gekomenquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lees de onderste zin. " 2 a 3 nog goed te begrijpen ook (Vormer, Goossens)." Een Ajacied die hem onder negatief schaart, kan ik echter begrijpen.
Ik niet. Vormer zijn handelingssnelheid is te laag. Wel een speler die fantastisch is in dode spelmomenten. Daar heeft hij echt ziek veel in betekentquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:08 schreef Merkie het volgende:
Vormer valt altijd goed. Als Clasie z'n kniebanden afscheurt zou ik zonder angst Vormer daar een halfjaar laten spelen.
Vergeet op zich niet dat hij ook verantwoordelijk is voor het opzetten van een goed scoutingsapparaat. Ik weet niet wát Beukers en Lipponen doen, maar dat het geen succes is moge wel duidelijk zijn en het is Van Geel wel degelijk aan te rekenen dat hij daar geen stappen in neemt.quote:
je vergeet Cruijff en Van Hanegem, die stonden ook al op zijn schauwlijstjes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Hij heeft ook hoogstpersoonlijk Kuyt en van Persie ontdekt
Alles op zijn tijd hé.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Vergeet op zich niet dat hij ook verantwoordelijk is voor het opzetten van een goed scoutingsapparaat. Ik weet niet wát Beukers en Lipponen doen, maar dat het geen succes is moge wel duidelijk zijn en het is Van Geel wel degelijk aan te rekenen dat hij daar geen stappen in neemt.
Boehoe oorlogsreferentie, zal ik nu ook in feedback gaan janken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle had 18 goals erin liggen toen Geel hem voor 3 miljoen wist te tekenen. O WACHT, dat deed Gudde zeker?
OOO joh, en het schetsen van een plaatje waar Guidetti toe aangetrokken was (dus niet a la Twente) werd zeker gedaan door Onno Jacobs? O en het uitonderhandelen van die contracten, zeker gedaan door Paultje fucking Bosvelt?
Het is Van Geel zijn taak helemaal niet om mensen te scouten, ongelofelijke flapdrol. Hij heeft zijn werk rondom deze mensen uitstekend gedaan..
Jammer man, al die trolljoden hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tyf lekker op naar de douche ofzo. Ik ga ook douchen nu.
Oorlogsreferentie?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boehoe oorlogsreferentie, zal ik nu ook in feedback gaan janken?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je mag even duidelijker zijn voor je onzinnige dingen gaat beweren.
Ik zou je graag hetzelfde advies willen meegeven, in plaats van achter elke boom een struikrover te zien.quote:
Ah ja, inderdaad. Die hoort nog in het lijstje met Bouhlarouz, spelers waar we nog geen waardeoordeel over kunnen uiten. Hartelijk dank.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:15 schreef macca728 het volgende:
je bent Kazim Kazim nog vergeten bij de positieve kant![]()
![]()
Kort en bondig ben jij niet zo van hè? Zo'n waslijst is wel aardig en tov Leo is hij natuurlijk een verbetering want van het negatieve gepuf naar positief kijken naar oplossingen is al heel wat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is gewoon vrij makkelijk een lijstje te maken waarin alle dingen staan die goed waren en alle dingen die slecht waren. Daarin is de overhand duidelijk aan de positieve zijde:
Positief:
Bij laten tekenen:
- Van Beek
- Clasie
- BMI
- Kongolo
- Vrij
- Vilhena (dit met een hijgerige dikke Italiaanse geldbeluste pad in zijn nek)
- Boetius
- Heel wat jeugdspelers (voornamelijk de grote talenten) waar ik je nu even niet mee ga vervelen, maar o.a. Verdonk, Sleegers, Slabbekoorn.
Gehaald positief:
- Pelle
- Guidetti
- Bakkal periode 1(geniaalst hiervan: 3/4e van het salaris werd door PSV betaald, zij eindigden door Bakkal onder ons)
- Janmaat
- Toornstra (schijntje, eerlijk is eerlijk)
- Bilal (groot talent)
- Wilkshire (ideale vervanger voor Janmaat nu Calvin Verdonk er nog niet is)
- Mathijsen (2 jaar lang goed, 2014/2015 staat bij 'negatief')
- Met pijn: Immers
- (Mogelijk: Ahmadi)
Transfers
- Vlaar: helaas maximale transfersom in contract
- Ahmadi: helaas maximale transfersom in contract
- Vrij, maximale bedrag + transferpercentage
- BMI, maximale bedrag + transferpercentage
- Janmaat, maximale bedrag + transferpercentage
- Pelle, maximale bedrag + transferpercentage
- Kongolo binnen gehouden dit jaar
- Clasie binnen gehouden dit jaar
- Et cetera.
Maximale poen binnen gehaald.
Goed dat hij ze liet gaan:
- Cisse
- Ramsteijn
- Fernandez
- Schenkeveld
- 1001 andere mafklappers
Overige goede zetten:
- Transferpercentage contract Mokotjo, toen en nu een uiterst matige speler. "Getest en te licht bevonden"
- De VVF zou niet met Feyenoord in zee zijn gegaan zonder Geel
- Ik vergeet ongetwijfeld wat.
Negatief:
Mensen die hij haalde
- Singh
- Verhoek (al was je ook sfeerverpester Cabral kwijt, dus dat balanceert elkaar uit)
- Mathijsen jaar 3
- Nelom bijgetekend / gehaald?? (geen idee eigenlijk)
- Ruud Vormer
- Bakkal periode 2
- John Goossens
- Schaken een topsalaris
Op dit moment nog niet in te delen:
- Bouhlarouz
Nou, vertel mij. Wat weegt zwaarder. In je eentje 40-45 miljoen schuld wegwerken in 4 jaar tijd, of 6 'foute' spelers halen waarvan er 2 a 3 nog goed te begrijpen waren ook? (Vormer, Goossens).
No offence.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou je graag hetzelfde advies willen meegeven, in plaats van achter elke boom een struikrover te zien.
[..]
Ah ja, inderdaad. Die hoort nog in het lijstje met Bouhlarouz, spelers waar we nog geen waardeoordeel over kunnen uiten. Hartelijk dank.
Het is wat, hè meid?quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:55 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Het zijn juist de feyenoorders die de hele tijd lopen te kankeren op van geel en week later is die weer god. Zelfde met immers, eerst is het een zeer bruikbare speler en nu moet die oprotten. Schaken kan er niks van en moet oprotten en nu zie ik weer berichten over schaken doet het goed!!!! Lachwekkend.
Ik wil net zeggen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kort en bondig ben jij niet zo van hè? Zo'n waslijst is wel aardig en tov Leo is hij natuurlijk een verbetering want van het negatieve gepuf naar positief kijken naar oplossingen is al heel wat.
Tja, als je dit niet bijzonder vindt, begrijp je er niet veel van. Om een jongen als Vilhena te zien breken van zijn pizzabakker: dat heeft echt wel zijn redenen hoor. Van Geel zet de lijnen buitengewoon uit, is extreem duidelijk in de communicatie en heeft een echte visie. Daar krijg ik het heel warm van.quote:Maar de meeste van deze dingen had een andere technisch directeur ook wel gedaan, het gaat om de extra's die een TD bijzonder maken en dat zie ik bij hem (nog) niet.
Tja, dat jij er niets van begrijpt inzake Van Geel is geen nieuws. "WAAR BLIJFT DIE SPITSquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
No offence.
Je lijstje is volstrekt idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |