Waardige top 4-ploeg wellicht. Met een goede spits staat er denk ik een waardige kandidaat voor de titel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
zelfs zonder spits met Ahmadi staat er een waardige ploeg.
Welnee, veel te optimistisch. Dan blijven we met een wisselvallige verdediging zitten en wisselvallige vleugelaanvallers (Boetius en Basacikoglu) en een matige keeper.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:15 schreef erik013 het volgende:
[..]
Waardige top 4-ploeg wellicht. Met een goede spits staat er denk ik een waardige kandidaat voor de titel.
Ik hoop maar dat we dan de El Ahmadi zien van z'n goede jaar, en niet de El Ahmadi van z'n eerste jaar bij Feyenoord, waarin tie altijd de postbode speelde. Ook scheelde het in z'n goede jaar dat hij Clasie naast zich had staan, en een bewegelijke diepgaande spits met Guidetti.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
zelfs zonder spits met Ahmadi staat er een waardige ploeg.
Basacikoglu wisselvallig? Volgens mij moet hij gewoon zijn plek nog vinden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, veel te optimistisch. Dan blijven we met een wisselvallige verdediging zitten en wisselvallige vleugelaanvallers (Boetius en Basacikoglu) en een matige keeper.
Dat zeker, maar op die leeftijd zijn spelers vaak ook nog wisselvallig in hun prestaties. Hetzelfde geldt voor Boetius, maar zal ook gelden voor Van Beek, en in mindere mate Kongolo (die eigenlijk opvallend stabiel presteert altijd).quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Basacikoglu wisselvallig? Volgens mij moet hij gewoon zijn plek nog vinden.
Geef het even de tijd, de meeste spelers hebben net 4 wedstrijden samen gespeeld en Boetius en Basacikoglu gaan als het goed is nog wel weer beter spelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, veel te optimistisch. Dan blijven we met een wisselvallige verdediging zitten en wisselvallige vleugelaanvallers (Boetius en Basacikoglu) en een matige keeper.
Ik vind wel dat Boetius (in z'n 3e seizoen als basisspeler in de eredivisie) nu meer moet laten zien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zeker, maar op die leeftijd zijn spelers vaak ook nog wisselvallig in hun prestaties. Hetzelfde geldt voor Boetius, maar zal ook gelden voor Van Beek, en in mindere mate Kongolo (die eigenlijk opvallend stabiel presteert altijd).
Het verschil met van Boetius is wel dat hij een vleugelspeler is. Die maken gewoon wel een terugslag in de ontwikkeling, dan speel je al snel als brandhout. De Vrij, BMI, Clasie hadden af en toe wel eens een foutje, maar een zwakker spelende controlerende speler valt altijd minder op dan een aanvaller. Ik verwacht overigens wel dat hij sterk uit dit dalletje komt hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:29 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Boetius (in z'n 3e seizoen als basisspeler in de eredivisie) nu meer moet laten zien.
Hij is, voor eredivisie-begrippen, de status 'talent' nu wel een beetje voorbij. Zoals De Vrij, BMI en Clasie op hun 20e/21e lieten zien dat ze Feyenoord konden dragen, mogen Kongolo, Boetius en Vilenha dat vanaf nu de komende 2 seizoenen gaan doen. Ze hebben, in tegenstelling tot die eerste 3, nu ook nog eens veel meer ervaring om zich heen.
De afgelopen 2 jaar heeft ie je toch ook niet echt veel punten gekost? (Ook niet opgeleverd trouwens) De afgrijselijke blunders zijn er nu wel uit en hij zal dit seizoen eerder beter worden dan slechter.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:24 schreef ace_eleven het volgende:
Verdedigend zou het ook wel weer moeten gaan lopen, Van Beek en Kongolo heb ik wel vertrouwen in, Wilkshire vond ik tegen Zorya tegenvallen, maar is denk ik ook wel een acceptabele back. Het lijkt me dat je dan gewoon meedoet om de bovenste plaatsen. Mulder kan ons nou ook weer niet zo veel punten kosten
Als er niemand komt geven we waarschijnlijk Kazim de kans in de spits, Te Vrede (gelukkig) niet. Er is nog wel hoop op een extra spits, en de laatste week gaat nu pas in, dat is de week waarin normaal de meeste transfers plaatsvinden, ik vind de tijd nog niet zo heel erg dringenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:38 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hoe zit 't nu met de spitspositie, tijd begint wel te dringen nu. Guidetti is geen optie meer en Dost is ook een lastig verhaal, ik heb dan liever dat we te vrede een kans geven ipv een 3erangs spits halen voor aardig wat geld.
Klopt idd, vleugelspelers zijn altijd wat wisselvalliger dan b.v. verdedigers. Maar tegen hun 20e a 21 moet dat steeds minder worden en ga je zien of ze echt het potentieel hebben om een topspeler te worden of dat het vooral hun onbevangenheid was waardoor ze het als talent leuk deden. Blijf je een Cabral of word je een Robben?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het verschil met van Boetius is wel dat hij een vleugelspeler is. Die maken gewoon wel een terugslag in de ontwikkeling, dan speel je al snel als brandhout. De Vrij, BMI, Clasie hadden af en toe wel eens een foutje, maar een zwakker spelende controlerende speler valt altijd minder op dan een aanvaller. Ik verwacht overigens wel dat hij sterk uit dit dalletje komt hoor.
Ook waar, maar het is wel de eredivisie. Daar hoor je op je 19e ook al niet meer om de week te blunderen tegen de spitsen van Go Ahead en Heracles. En hij heeft natuurlijk WK-ervaring, dat moet je niet onderschatten.quote:Voor Vilhena is het inderdaad sowieso wel het seizoen van de waarheid, hij mag dit seizoen wel wat meer een stempel op de ploeg gaan drukken, al mag je niet vergeten dat hij ook nog maar 19(!!) is.
Kongolo ontwikkelt wel aardig. Wordt eigenlijk pas zijn eerste echte seizoen
Hij komt wel gewoon tekort. Staat te vaak aan de grond genageld, ziet er bij de meeste tegengoals niet goed uit en straalt nou niet echt vertrouwen uit naar de verdedigende linie. Hij blijft in vergelijkbare situaties dan ook soms staan, komt soms uit. Hij heeft ook wel regelmatig goede reddingen hoor, maar hij kost meer punten dan dat hij redt. En ik denk dat we na zoveel seizoenen wel kunnen inschatten dat dat er ook niet snel meer uit zal gaan. Hij kan blijven staan, maar het is en blijft een zwakke linie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar heeft ie je toch ook niet echt veel punten gekost? (Ook niet opgeleverd trouwens) De afgrijselijke blunders zijn er nu wel uit en hij zal dit seizoen eerder beter worden dan slechter.
Ik ben ook nog niet echt overtuigd van Rutten. Wat te voorzichtig wat mij betreft. Ik ben heel benieuwd hoeveel jongelingen (en hoelang ook) de kans krijgen dit seizoen bijvoorbeeld. Verder zie je hem niet zo gedurfd wisselen en weet ie ook weinig wedstrijden om te buigen, maar goed, het seizoen is dan ook nog jongquote:Wat misschien ook nog wel een hele bepalende factor is. is Rutten. Gaat ie het draaiende krijgen? Die gaat dit jaar laten zien of ie een potentieel goede trainer is die wat pech had bij z'n eerdere clubkeuze of gewoon een overschatte prutser is die er niets van bakt. Voor hem ook een beetje een laatste kans, anders zal ie z'n carierre af mogen maken bij clubs als Heracles.
Het wordt duidelijk benadrukt dat die Kazim niet voor de spitspositie gehaald is toch? Als je heel de zomer met de ene na de andere spits bezig was, moet je vlak voor het einde van de transferdeadline niet opeens gaan doen alsof het niet belangrijk was om een spits te halen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als er niemand komt geven we waarschijnlijk Kazim de kans in de spits, Te Vrede (gelukkig) niet. Er is nog wel hoop op een extra spits, en de laatste week gaat nu pas in, dat is de week waarin normaal de meeste transfers plaatsvinden, ik vind de tijd nog niet zo heel erg dringen
Het is wel duidelijk dat ie beter is dan Cabral is (en ooit geweest is). Maar ja, als ie stabieler gaat presteren kunnen we kijken waar we zijn plafond moeten gaan zoekenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:44 schreef erik013 het volgende:
[..]
Klopt idd, vleugelspelers zijn altijd wat wisselvalliger dan b.v. verdedigers. Maar tegen hun 20e a 21 moet dat steeds minder worden en ga je zien of ze echt het potentieel hebben om een topspeler te worden of dat het vooral hun onbevangenheid was waardoor ze het als talent leuk deden. Blijf je een Cabral of word je een Robben?
quote:[..]
Ook waar, maar het is wel de eredivisie. Daar hoor je op je 19e ook al niet meer om de week te blunderen tegen de spitsen van Go Ahead en Heracles. En hij heeft natuurlijk WK-ervaring, dat moet je niet onderschatten.
Jawel, er is van begin af aan al gezegd dat mocht er geen spits meer bij komen dat hij dan op die positie zou moeten fungeren. Hij kan echter ook op de flank.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:47 schreef erik013 het volgende:
[..]
Het wordt duidelijk benadrukt dat die Kazim niet voor de spitspositie gehaald is toch? Als je heel de zomer met de ene na de andere spits bezig was, moet je vlak voor het einde van de transferdeadline niet opeens gaan doen alsof het niet belangrijk was om een spits te halen.
Echter, volgens mij zei Van Geel in juli al dat het goed mogelijk was dat het in de laatste dagen zou lukken omdat eerst de transfermarkt op gang moest komen.
Het zal geen wereldkeeper meer worden, maar keepers beleven meestal hun top pas na hun 26-27e. Er zit bij Mulder nog wel iets rek in dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij komt wel gewoon tekort. Staat te vaak aan de grond genageld, ziet er bij de meeste tegengoals niet goed uit en straalt nou niet echt vertrouwen uit naar de verdedigende linie. Hij blijft in vergelijkbare situaties dan ook soms staan, komt soms uit. Hij heeft ook wel regelmatig goede reddingen hoor, maar hij kost meer punten dan dat hij redt. En ik denk dat we na zoveel seizoenen wel kunnen inschatten dat dat er ook niet snel meer uit zal gaan. Hij kan blijven staan, maar het is en blijft een zwakke linie.
Hij had van tevoren wel duidelijk benadrukt dat het tot begin september (als de selectie rond was) puur overleven was, dus dan is het juist verstandig om niet te gekke dingen te gaan doen. Maar het zal straks idd moeten laten zien dat zijn visie en keuzes van meerwaarde zijn. Voor vanzelfsprekende en veilige keuzes had je net zo goed Van Gastel/Van Bronkhorst door kunnen schuiven.quote:Ik ben ook nog niet echt overtuigd van Rutten. Wat te voorzichtig wat mij betreft. Ik ben heel benieuwd hoeveel jongelingen (en hoelang ook) de kans krijgen dit seizoen bijvoorbeeld. Verder zie je hem niet zo gedurfd wisselen en weet ie ook weinig wedstrijden om te buigen, maar goed, het seizoen is dan ook nog jong
Precies. Het 'speelse' en onbevangen moet dan deels plaats maken voor inzicht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat ie beter is dan Cabral is (en ooit geweest is). Maar ja, als ie stabieler gaat presteren kunnen we kijken waar we zijn plafond moeten gaan zoeken
Op een hoger niveau speelminuten maken en trainen is niet mogelijk hoorquote:
Over wie heb je t? Wie was er volgens jou op het wk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:58 schreef erik013 het volgende:
[..]
Precies. Het 'speelse' en onbevangen moet dan deels plaats maken voor inzicht.
[..]
Op een hoger niveau speelminuten maken en trainen is niet mogelijk hoorKijk eens hoe die Depay en Wijnaldum (hoewel net iets ouder) terug zijn gekomen van het WK.
Ah ok. Maar met je maandenlange fanatieke zoektocht door heel Europa naar een spits spreek je jezelf volledig tegen als je straks roept dat je altijd al alle vertrouwen in Te Vrede/Kazim als eerste spits had. Ze zouden dan 8e keuze ofzo zijn, na bankzitters van Wolfsburg en de 20e spits van Cityquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Jawel, er is van begin af aan al gezegd dat mocht er geen spits meer bij komen dat hij dan op die positie zou moeten fungeren. Hij kan echter ook op de flank.
The fuckquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Over wie heb je t? Wie was er volgens jou op het wk?
Je bedoelt Kongolo dus?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:06 schreef erik013 het volgende:
[..]
The fuckIs het WK nu alweer zo lang geleden? met wie haal ik hem in de war? Ik was er van overtuigd dat ie mee was en zelfs speelminuten heeft gemaakt, toen Indi wegviel...
Nee, Kongolo bedoelde ik. Boetius viel als een van de laatsten af, dat weet ik nog.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je bedoelt Kongolo dus?
Leek net alsof je het over Boetius had namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |