huis inrichting is ook een vrouwentaakquote:
Zullen mijn bovenburen leuk vinden als ik zo'n lamp wil ophangen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:29 schreef Hinder het volgende:
[..]
Hijskraan nodig om 'm op te hangen.
40 Euro voor een dimmer? Voor 15 heb je er eentje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat geintje ken ik, en dan is de lamp ineens 40 euro duurder
Hoe durven ze. Het gaat hier wel om de originele Philips myLiving hanglamp.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zullen mijn bovenburen leuk vinden als ik zo'n lamp wil ophangen.
Vragen of ze de moeren willen vasthouden als je een bout door het beton boort. dan gaat dat wat makkelijkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vragen of ze de moeren willen vasthouden als je een bout door het beton boort. dan gaat dat wat makkelijker
Net een jaar lang elke dag aan, en dan is ie al opgebrandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:32 schreef Hinder het volgende:
Zolang plezier heb je er trouwens ook niet van.
[..].
daarom zegt ze niksquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:33 schreef essnhills het volgende:
Melleyn ligt ondertussen onder tafel.
Dan maar direct de losse Philips lamp-sixpack meehunten. Die doen het 20.000 uur.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Net een jaar lang elke dag aan, en dan is ie al opgebrand
Je moet wat overhebben voor de ideale woonkamer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar maken deze lampen geen deel van uitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor de ideale woonkamer.
Zijn deze te modern voor je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar maken deze lampen geen deel van uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, te lelijk.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:36 schreef essnhills het volgende:
ik heb geen bovenburenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:36 schreef essnhills het volgende:
Ik heb geen idee wie hierboven woont...dus dat laat ik even in het middenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ongebrijpelijk, met zo'n mooie metalen flap er omheen gewikkeld.quote:
Ik hier bij mn ouders niet, in Delft welquote:
Dat hangt er natuurlijk vanaf waar je het gat maakt, of ze midden in je woonkamer terechtkomen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie hierboven woont...dus dat laat ik even in het midden
Ik heb en ben bovenburen....koninklijk meervoud.quote:
wel links en recht van me nu. die hoor ik af n toe welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hier bij mn ouders niet, in Delft wel
Of in mijn slaapkamer, maar daarom moet ik wel weten wie er naar beneden komt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk vanaf waar je het gat maakt, of ze midden in je woonkamer terechtkomen.
zou uccie wel als buurmeisje willenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb en ben bovenburen....koninklijk meervoud.
Misschien is het wel een lekker dingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of in mijn slaapkamer, maar daarom moet ik wel weten wie er naar beneden komt.
Ik ben lawaaierig hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou uccie wel als buurmeisje willen
Als onderbuurvrouw?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou uccie wel als buurmeisje willen
Jij snapt hem.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is het wel een lekker dingNodig je hem gelijk uit om te blijven slapen, nu hij er toch is.
dat magquote:
of boven, of ernaast..quote:
Je onderburen hingen een lamp op?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
Oei..ik ben vanmiddag gevallen, maar ik heb toch wel een dikke enkel *oeps*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
nee, de kleine is de weekenderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef essnhills het volgende:
Die grote mag je alleen in het weekend gebruiken?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je onderburen hingen een lamp op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee joh ik gleed uit en viel heel lomp op mijn kont.
Oh gelukkig, dan is het goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de kleine is de weekender
Gegroet Johannes.quote:
alles goed met de vloer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]nee joh ik gleed uit en viel heel lomp op mijn kont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik heb een dikke enkel omdat een daas mij daar heeft gestoken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
Oei..ik ben vanmiddag gevallen, maar ik heb toch wel een dikke enkel *oeps*
Oh. Zo'n actie..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]nee joh ik gleed uit en viel heel lomp op mijn kont.
nee, ik heb er genoeg gekocht de laatste tijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan is het goed.
Oh, even tussendoor, heb je nog een lamp nodig?
De afgelopen 30 minuten toevallig?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik heb er genoeg gekocht de laatste tijd
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles goed met de vloer?Nee, hele krater nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Goed hoorquote:
Oh dat is helemaal klote.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een dikke enkel omdat een daas mij daar heeft gestoken.
nee, en alles bij de bouwmarktquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
De afgelopen 30 minuten toevallig?
Mijn lampen zijn van de Kwantum.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en alles bij de bouwmarkt
Maar deze is warm wit, en dimbaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en alles bij de bouwmarkt
Dat is schrikken. Zijn ze nu wel gemaakt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
Ik lag vrijdag bijna onder een auto omdat mijn remmen van m'n fiets het ineens niet meer deden.
heb geen dimmersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar deze is warm wit, en dimbaar.
Dat er een hunt is zie ik nu pasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor
Ik had vandaag zomaar vrij van werkEven een dagje tussendoor, lekker hunten en niks doen even
EN jij?
Dat zijn schijnbewegingen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Zorro het volgende:
Zo, even gegeten en alles. Ik geloof dat iemand bij iBood het licht gezien heeft?
Niet dat ik weet, maar ik heb nog nooit zo'n grote jeukende plek gehad. Maar het is gelukkig al aan het wegtrekkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal klote.
Ben je allergisch.
Dat was gisteren al het geval, toen de laptop kwamquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Zorro het volgende:
Zo, even gegeten en alles. Ik geloof dat iemand bij iBood het licht gezien heeft?
Jup. Het ging net goed. Onoverzichtelijke kruising (er staat zegmaar een huis in de weg), maar in zo'n spiegel kon k wel de auto zien aankomen. Het regende, en ik drukte m'n remmen in... Ennnnnn toen reed m'n fiets gewoon dwars door m'n remmen heen zonder af te remmen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is schrikken. Zijn ze nu wel gemaakt?
Ah, dus je avondplannen vielen ineens weg dus toen dacht je, ik km hier even kijken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat er een hunt is zie ik nu pas
Ja gaat goed, ik bereid me weer voor voor het volgende collegejaar. Zou vanavond een vriend uitzwaaien die voor studie 5 maanden naar het buitenland gaat maar nu kan die zelf niet. Mss zo met de rest toch maar een drankje drinken.
Gelukkig goed afgelopen dan!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup. Het ging net goed. Onoverzichtelijke kruising (er staat zegmaar een huis in de weg), maar in zo'n spiegel kon k wel de auto zien aankomen. Het regende, en ik drukte m'n remmen in... Ennnnnn toen reed m'n fiets gewoon dwars door m'n remmen heen zonder af te remmen.
Automobiliste zag me gelukkig op het allerlaatste moment, heeft nog even gas gegeven zodat ik alleen haar achterkant schampte.
Ik ben op 1 of andere manier daarna heelhuids van m'n fiets gesprongen. De volgende dag wel een zere rug, maar verder alleen een geschaafde vinger.
De auto had een kras, maar de automobiliste gaf daar totaal niet om en vond het veel belangrijker dat ik oké was![]()
's Avonds heeft m'n vader ze getest en zodra je een vaartje had deden m'n remmen het inderdaad ineens niet meer (als je langzaam fietste wel) en daarna heeft hij ze gemaakt
Ja maar hier heb je pérfect geluid mee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef GekkePoes het volgende:
Handsfree geluid voor in de auto. maar daar is de radio toch voor?
Jaquote:
in mijn auto net. dat ding speelt niet eens mp3'squote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef GekkePoes het volgende:
Handsfree geluid voor in de auto. maar daar is de radio toch voor?
Als Coldplay komt zendt deze iets anders uit?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar hier heb je pérfect geluid mee.
Nou ja, het hunt topic vind ik altijd erg gezellig en toen zag ik opeens dat er een hunt was en dus ging ik even kijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, dus je avondplannen vielen ineens weg dus toen dacht je, ik km hier even kijken?
Daar is werk altijd wel goed voorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaAls ze geen gas had gegeven was ik vol tegen haar aangeklapt
![]()
Maargoed, daarna trillend (en wat langzamer) verder gefietst naar m'n werk om daar nog eens overstuur te raken![]()
Nee, hij zapt automatisch naar de betreffende zender als daar Frans Bauer wordt gedraaid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Coldplay komt zendt deze iets anders uit?
Preciesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar is werk altijd wel goed voor
Welkomquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, het hunt topic vind ik altijd erg gezellig en toen zag ik opeens dat er een hunt was en dus ging ik even kijken
Hoe lang is het al bezig?
Fransquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, hij zapt automatisch naar de betreffende zender als daar Frans Bauer wordt gedraaid.
Gister alquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, het hunt topic vind ik altijd erg gezellig en toen zag ik opeens dat er een hunt was en dus ging ik even kijken
Hoe lang is het al bezig?
ik heb er nog niet 1 gezien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er nog boxen gescoord?
Ik denk dat iedereen die in retail/horeca/etc heeft gewerkt wel eens zo'n klant heeft gehadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Ook wel mooi, ik werk in de bouwmarkt en moest voor een vrouw verf mengen, de vrouw wist precies wat ze wilde hebben en hoe veel, prima dus.
Later komt ze terug voor nog een blik, en ging ze bij een collega klagen over mij, dat ik niet 100% goed advies had gegeven en nog meer onzin. Gelukkig was er niks meer
Dat soort figuren wil je gewoon afschieten
ja, en hoe verf ik nou die andere deurquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Ook wel mooi, ik werk in de bouwmarkt en moest voor een vrouw verf mengen, de vrouw wist precies wat ze wilde hebben en hoe veel, prima dus.
Later komt ze terug voor nog een blik (toen ik al thuis was), en ging ze bij een collega klagen over mij, dat ik niet 100% goed advies had gegeven en nog meer onzin. Gelukkig was er niks meer
Dat soort figuren wil je gewoon afschieten
Klaag dan als ik er nog sta, als ik je je verf geefquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die in retail/horeca/etc heeft gewerkt wel eens zo'n klant heeft gehad
Ik zie het, hij is op.quote:
Ga je op je deur krijten? Leukquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, en hoe verf ik nou die andere deur
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je op je deur krijten? Leuk
Aha...nee dat moet ik niet in mijn huis.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ter uitleg: het is van dat schoolbordverf
Oh ja, dan heb je wel wat slaap nodig, goede kans dan dat er vanavond nog een paar komen als er vandaag niks is geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb er nog niet 1 gezien.(ze zijn wel langsgeweest))
Gister moest ik werken en vannacht had ik slaap nodig(8 dagen achter elkaar gewerkt) Vandaag nog niet 1 geweest overdag.
Ik heb een keer een akkefietje gehad met spa blauw. Een collega had die vent 'geholpen'. En zij had hem een glas spa blauw geschonken (wat ik haar heb zien doen). Vervolgens drinkt die vent z'n glas bijna leeg, om daarna bij mij te komen klagen dat hij kraanwater heeft gekregen ipv spa blauw.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klaag dan als ik er nog sta, als ik je je verf geef
Wij hebben in onze gezamenlijke eetkamer 1 muur geverfd met roze en zwarte schoolbordverfquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aha...nee dat moet ik niet in mijn huis.
Precies, daar reken ik ook wel op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, dan heb je wel wat slaap nodig, goede kans dan dat er vanavond nog een paar komen als er vandaag niks is geweest.
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ook al een microcamera ?
Koop anders deze speaker, hij is getest door eckte Ibooders!quote:
Heb al een Bose die het tienvoudige heeft gekostquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koop anders deze speaker, hij is getest door eckte Ibooders!
Dat stelt gerustquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde, had je beter deze kunnen doen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:08 schreef Hinder het volgende:
[..]
Heb al een Bose die het tienvoudige heeft gekost.
Zekers! Al zou ik wel willen weten wat de uitslag van de testen was.quote:
Had je er 10 kunnen nemen en overal mee naartoe nemen,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde, had je beter deze kunnen doen!
Hij is namelijk ook nog eens compact en draagbaar!
Die stonden versteldquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben vooral geïnteresseerd in de meningen van hun gasten.
Die wijnkettingen zullen ook wel populair zijn nu iedereen goedkoop wijn heeft gescoord bij wijnvoordeel.nlquote:
Precies!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had je er 10 kunnen nemen en overal mee naartoe nemen,
Ja, komen ze nu mee. Kan niet meer terugbrengenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde, had je beter deze kunnen doen!
Hij is namelijk ook nog eens compact en draagbaar!
helaas is deze klassieker nog niet langsgekomen deze huntquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wijnkettingen zullen ook wel populair zijn nu iedereen goedkoop wijn heeft gescoord bij wijnvoordeel.nl
Nou je het zegt...ik mis de hamquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wijnkettingen zullen ook wel populair zijn nu iedereen goedkoop wijn heeft gescoord bij wijnvoordeel.nl
Zie dit als een belangrijke levensles. Je moet nooit dingen in de winkel kopen. Altijd wachten op de hunt en dan falen om alles te kopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef Hinder het volgende:
[..]
[..]
Ja, komen ze nu mee. Kan niet meer terugbrengen.
getest ja, maar niet goed bevondenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel inclusief het fileermes hè?quote:
Dat falen ben ik dan weer heel goed in...ik heb echt het omgekeerde van faalangst.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie dit als een belangrijke levensles. Je moet nooit dingen in de winkel kopen. Altijd wachten op de hunt en dan falen om alles te kopen.
Vraag anders even aan de product spatie expert op het forum hoe lang het nog duurt.quote:
Ja, daarom ben ik voor die kekke heli gegaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie dit als een belangrijke levensles. Je moet nooit dingen in de winkel kopen. Altijd wachten op de hunt en dan falen om alles te kopen.
Grrr, de knikkerbanen toch wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
helaas is deze klassieker nog niet langsgekomen deze hunt
Ik kan ook zeer goed falen. Maar soms faal ik daar wel in. Vorige hunt ben ik eigenlijk wel goed geslaagd met mijn lamp, thunderplugs en pannenset. Ik faalde in het falen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat falen ben ik dan weer heel goed in...ik heb echt het omgekeerde van faalangst.
Altijd leuk, zo'n troostaankoopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef Hinder het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik voor die kekke heli gegaan.
De knikkerbanen wel, maar de maan/regenboog/universum in je kamer ook nog nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grrr, de knikkerbanen toch wel?
Of dat ding dat je de maan in je slaapkamer kan projecteren.
Vorige hunt had ik ook een boelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan ook zeer goed falen. Maar soms faal ik daar wel in. Vorige hunt ben ik eigenlijk wel goed geslaagd met mijn lamp, thunderplugs en pannenset. Ik faalde in het falen.
Nee, maar die is vorige keer ook niet geweest...want toen wilde ik hem. Maar nu niet meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
De knikkerbanen wel, maar de maan/regenboog/universum in je kamer ook nog niet
En volgens mij is zelfs de Philips Living Colors nog niet eens langsgeweest!
En als ie dan nog niet uitverkocht is dan gaat de prijs het negatieve in zodat je geld toe krijgt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:13 schreef GekkePoes het volgende:
Eigenlijk zou de prijs elke seconde ietsje omlaag moeten gaan
Wanneer leren mannen nou dat het niet om het formaat gaat....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef gianni61 het volgende:
als dit de 15m versie was, had ik hem gekocht
Deze keer is het tot nu toe beperkt gebleven tot dat duopack koptelefoons.quote:
Wel toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar die is vorige keer ook niet geweest...want toen wilde ik hem. Maar nu niet meer.
Nu zullen die arme kinderen hun gordijn open moeten doen als ze de maan willen zienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
De knikkerbanen wel, maar de maan/regenboog/universum in je kamer ook nog niet
En volgens mij is zelfs de Philips Living Colors nog niet eens langsgeweest!
Ik ook!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Hinder het volgende:
Ik zit nog steeds op de Dora MP3-speler te wachten.
bij slangen welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wanneer leren mannen nou dat het niet om het formaat gaat....
Ik nog niets...maar goed ik moet nu ¤2.000,- bij elkaar sparen van mijzelf.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze keer is het tot nu toe beperkt gebleven tot dat duopack koptelefoons.
Het zit in de genen denk ik. Al helpt een verfrissende plens water misschien wel. Deze is daar wel geschikt voor denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wanneer leren mannen nou dat het niet om het formaat gaat....
Schandequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu zullen die arme kinderen hun gordijn open moeten doen als ze de maan willen zien
Ja, zo worden ze nooit goede FOK!-ersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
SchandeHoe moeten ze zich nou isoleren van de buitenwereld?
Preciesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zo worden ze nooit goede FOK!-ers
Ik eis dat Danny ze uit liefdadigheid een accountje aanbiedt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zo worden ze nooit goede FOK!-ers
Ik ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef GekkePoes het volgende:
De hunts gaan best wel langzaam, ik heb het wel eens sneller gezien.
Ik zit dit te lezen....en heb echt geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef essnhills het volgende:
Ik ben vandaag in nog een ding geslaagd. Bij een random post van 9gag heeft mijn zeldzame comment de meeste likes opgeleverd. Weer een overwinning van de zolderkamerlijst.
Danny moet een FOK!-aspiranten zomerkamp beginnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik eis dat Danny ze uit liefdadigheid een accountje aanbiedt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit dit te lezen....en heb echt geen idee waar je het over hebt![]()
Link?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef essnhills het volgende:
Ik ben vandaag in nog een ding geslaagd. Bij een random post van 9gag heeft mijn zeldzame comment de meeste likes opgeleverd. Weer een overwinning van de zolderkamerlijst.
Welke heb je dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ja. Lijkt me een leuke combi
Ik kan de comments niet lezenquote:
quote:
Nee, ik kan gewoon niet lezen.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohja, die zou ik ook geliked hebben!
Of de voorraadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de populariteit daarvan ietwat overschat.
Ja, daar hoef je niet de hele dag tegenaan te kijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
Deze is nog wel ok, voor in de badkamer ofzo.
in de woonkamer hangt immers die ander alquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
Deze is nog wel ok, voor in de badkamer ofzo.
Die ligt inmiddels 3 etages lager.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
in de woonkamer hangt immers die ander al
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]ohja, die zou ik ook geliked hebben!
Straks hebben alleen de bewoners van de begane grond de ideale woonkamer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die ligt inmiddels 3 etages lager.
Mijn broertje woont sinds kort precies vier etages onder mij in Groningen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks hebben alleen de bewoners van de begane grond de ideale woonkamer.
Innclusief meerdere bovenburen.
Iedereen de ideale woonkamerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks hebben alleen de bewoners van de begane grond de ideale woonkamer.
Innclusief meerdere bovenburen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn broertje woont sinds kort precies vier etages onder mij in Groningen.
Misschien kan ik zo'n lamp kopen om een aanslag voor te bereiden.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn broertje woont sinds kort precies vier etages onder mij in Groningen.
Misschien kan ik zo'n lamp kopen om een aanslag voor te bereiden.
quote:
Kost die ook 45 Euro?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Model Flamenco, dat klinkt fantastisch.
45 zou echt fantastisch zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tussen de 39-45 euro dus het wordt geen succes in Polen.
Welkom volledige Ess, lang niet gezienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:44 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik ben weer volledig present.
Ik hoop dat je me niet te hard gemist hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom volledige Ess, lang niet gezien
Was vergeten of ik polsen nou horizontaal of verticaal moest snijden dus heb toch maar niks gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me niet te hard gemist hebt.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was vergeten of ik polsen nou horizontaal of verticaal moest snijden dus heb toch maar niks gedaan.
Verticaal, gegarandeerd veel pijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was vergeten of ik polsen nou horizontaal of verticaal moest snijden dus heb toch maar niks gedaan.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik wist dat ik wat vergat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga het onthouden voor de volgende keer dat Ess een half uurtje weg gaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verticaal, gegarandeerd veel pijn
Nee doe maar nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat vergat!
[..]
Ik ga het onthouden voor de volgende keer dat Ess een half uurtje weg gaat.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan ga je frunniken tussen je tanden, en waarempel! Tandenborstels
Dat was omdat ik even mn thee op moest drinken.quote:
Speciaal voor je nog een lamp.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was omdat ik even mn thee op moest drinken.
Ja zo kon ik nog even naar de wc. Ik moet altijd plassen als ik thee heb gedronken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Speciaal voor je nog een lamp.
De schroeven voor de lamp zijn de volgende aanbieding?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:57 schreef GekkePoes het volgende:
Gewicht: 4,600 kg
http://www.ibood.com/nl/n(...)geen_2800_K_dimbaar/
Niet doen, dan komt er een box aanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo kon ik nog even naar de wc. Ik moet altijd plassen als ik thee heb gedronken.
En een betonmolen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
De schroeven voor de lamp zijn de volgende aanbieding?
daarom nu ook die lampen. Kon ik naar de wc en mn laptop opnieuw opstarten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet doen, dan komt er een box aan
Had ik gisteren ook
mijn laptop heeft al genoeg ess.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je laptop wat fitness gebruiken.
quote:
Lampen zijn alweer weg, box is net geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
daarom nu ook die lampen. Kon ik naar de wc en mn laptop opnieuw opstarten.
Hier op mn telefoon heb ik ook internet he?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lampen zijn alweer weg, box is net geweest
Vergeet niet in te loggen op ibood
Ik gister na mijn browser gesloten te hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lampen zijn alweer weg, box is net geweest
Vergeet niet in te loggen op ibood
Je moet nu een vierkantje klikken he, dat is op een pc al beroerd, laat staan op een telefoonquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier op mn telefoon heb ik ook internet he?
onverstelbaar dat je ze niet mooi vindtquote:
Kan ik me beter laten arresteren....ziet er mooier uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef GekkePoes het volgende:
Niemand wil roestvrij stalen armbandjes?
ik ritsel zo als een baas even mobiel een box.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet nu een vierkantje klikken he, dat is op een pc al beroerd, laat staan op een telefoon
bij de bouwmarkt is dit goedkoperquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef GekkePoes het volgende:
Niemand wil roestvrij stalen armbandjes?
Je hebt 14 seconden voor een box, dus inloggen, vierkantje klikken, paar keer verder klikken en betalen moet mogelijk zijn binnen die tijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gister na mijn browser gesloten te hebben
Maar breil...quote:
Hou ik je aan!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ritsel zo als een baas even mobiel een box.
Ik was een scriptje aan het maken gisterenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt 14 seconden voor een box, dus inloggen, vierkantje klikken, paar keer verder klikken en betalen moet mogelijk zijn binnen die tijd.
[..]
Maar breil...
uh.. oke.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:11 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Vandaag voor de 1ste x honey pops gegeten. Wat een troep zeg. Het smaakt precies hetzelfde als normaal cornflakes.
Verder liep ik vandaag buiten met mijn zus en een nicht. Komt er zo'n jongen langs fietsen, glimlacht hij naar mij. Ik denk dat de wel weten waarom.![]()
kun je hier wat meer over vertellen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:11 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Vandaag voor de 1ste x honey pops gegeten. Wat een troep zeg. Het smaakt precies hetzelfde als normaal cornflakes.
Verder liep ik vandaag buiten met mijn zus en een nicht. Komt er zo'n jongen langs fietsen, glimlacht hij naar mij. Ik denk dat de wel weten waarom.![]()
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
kun je hier wat meer over vertellen?
Dit wordt volgens mij elke hunt wel gezegdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Echt de meest slechte hunt in jaren.
Als ik die van 3uur kon hebben ziek en half op de wc dan moet het zonder script helemaal mogelijk zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was een scriptje aan het maken gisteren
Nu was het hier ook dood gisteren...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit wordt volgens mij elke hunt wel gezegd
Dat klopt. Ik was aan het werkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu was het hier ook dood gisteren...
Op rustige tijdstippen is het veel makkelijker naquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik die van 3uur kon hebben ziek en half op de wc dan moet het zonder script helemaal mogelijk zijn
Ik heb je plek ingenomen, maar ben niet goed genoeg bevondenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik was aan het werk
Dat wel ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op rustige tijdstippen is het veel makkelijker na
I'm a though act to folllowquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb je plek ingenomen, maar ben niet goed genoeg bevonden
Miniempjequote:
Nooitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel ja.
100.000 klikkers hadden ze volgens een moderator
Ja hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
Essjeal bijgekomen van het fietsvoorval?
Echt wel.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:18 schreef noodgang het volgende:
Ik moet meer plafond kopen voor al die lampen
Pfoehquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorFiets doet het ook weer goed enzulks
Vandaag was ik aan het bijkomen van 8 dagen werk achter elkaar
stroomrekeningquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef essnhills het volgende:
Bij de Sims kan het ook, zoveel lampen aan je plafond, dus waarom niet in het echt?
Gewoon inclusief wonen tochquote:
Welneequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:24 schreef noodgang het volgende:
[..]. Denk wel dat je op een gegeven moment een boze huurbaas hebt
De Hi-tec rugtas is net uitverkocht helaas.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef wimbo het volgende:
Volgens mij heb ik al een (flink) stukje hunt gemist![]()
Kom er nu pas achter dat er een is...
Je kan nog 2,5 uur volgenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef wimbo het volgende:
Volgens mij heb ik al een (flink) stukje hunt gemist![]()
Kom er nu pas achter dat er een is...
Een iets?quote:
Het één sluit het ander misschien niet uit....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet denken aan iets voor een vrouw.
Maar het is een oplader
Pffrrt, kieskeurigquote:
Wellicht verkopen ze accessoires ervoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het één sluit het ander misschien niet uit....
Wat? Zit er geen ipad bij dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef essnhills het volgende:
Zouden er nu mensen dit kopen en denken dat ze de iPad krijgen?
Schande!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? Zit er geen ipad bij dan?
* Uccie annuleert bestellingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef essnhills het volgende:
Zouden er nu mensen dit kopen en denken dat ze de iPad krijgen?
Niet Fentasctisch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
Stroboscoop. Dat is echt ontzettend kutlicht.
Iedereen epileptische aanvalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
Stroboscoop. Dat is echt ontzettend kutlicht.
Nice, hoef je dus niet eens meer te drinkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh als je daarin danst lijkt het alsof je dronken bent of zo
Nou drinken is leuker hoor. Want wat uccie zegt, je kunt er ook een aanval van krijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nice, hoef je dus niet eens meer te drinken
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou drinken is leuker hoor. Want wat uccie zegt, je kunt er ook een aanval van krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |