Het zit in de genen denk ik. Al helpt een verfrissende plens water misschien wel. Deze is daar wel geschikt voor denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wanneer leren mannen nou dat het niet om het formaat gaat....
Schandequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu zullen die arme kinderen hun gordijn open moeten doen als ze de maan willen zien
Ja, zo worden ze nooit goede FOK!-ersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
SchandeHoe moeten ze zich nou isoleren van de buitenwereld?
Preciesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zo worden ze nooit goede FOK!-ers
Ik eis dat Danny ze uit liefdadigheid een accountje aanbiedt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zo worden ze nooit goede FOK!-ers
Ik ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef GekkePoes het volgende:
De hunts gaan best wel langzaam, ik heb het wel eens sneller gezien.
Ik zit dit te lezen....en heb echt geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef essnhills het volgende:
Ik ben vandaag in nog een ding geslaagd. Bij een random post van 9gag heeft mijn zeldzame comment de meeste likes opgeleverd. Weer een overwinning van de zolderkamerlijst.
Danny moet een FOK!-aspiranten zomerkamp beginnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik eis dat Danny ze uit liefdadigheid een accountje aanbiedt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit dit te lezen....en heb echt geen idee waar je het over hebt![]()
Link?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef essnhills het volgende:
Ik ben vandaag in nog een ding geslaagd. Bij een random post van 9gag heeft mijn zeldzame comment de meeste likes opgeleverd. Weer een overwinning van de zolderkamerlijst.
Welke heb je dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ja. Lijkt me een leuke combi
Ik kan de comments niet lezenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, ik kan gewoon niet lezen.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohja, die zou ik ook geliked hebben!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |