Ga je op je deur krijten? Leukquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, en hoe verf ik nou die andere deur
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je op je deur krijten? Leuk
Aha...nee dat moet ik niet in mijn huis.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ter uitleg: het is van dat schoolbordverf
Oh ja, dan heb je wel wat slaap nodig, goede kans dan dat er vanavond nog een paar komen als er vandaag niks is geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb er nog niet 1 gezien.(ze zijn wel langsgeweest))
Gister moest ik werken en vannacht had ik slaap nodig(8 dagen achter elkaar gewerkt) Vandaag nog niet 1 geweest overdag.
Ik heb een keer een akkefietje gehad met spa blauw. Een collega had die vent 'geholpen'. En zij had hem een glas spa blauw geschonken (wat ik haar heb zien doen). Vervolgens drinkt die vent z'n glas bijna leeg, om daarna bij mij te komen klagen dat hij kraanwater heeft gekregen ipv spa blauw.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klaag dan als ik er nog sta, als ik je je verf geef
Wij hebben in onze gezamenlijke eetkamer 1 muur geverfd met roze en zwarte schoolbordverfquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aha...nee dat moet ik niet in mijn huis.
Precies, daar reken ik ook wel op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, dan heb je wel wat slaap nodig, goede kans dan dat er vanavond nog een paar komen als er vandaag niks is geweest.
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ook al een microcamera ?
Koop anders deze speaker, hij is getest door eckte Ibooders!quote:
Heb al een Bose die het tienvoudige heeft gekostquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koop anders deze speaker, hij is getest door eckte Ibooders!
Dat stelt gerustquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koop anders deze speaker, hij is getest door eckte Ibooders!
Zonde, had je beter deze kunnen doen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:08 schreef Hinder het volgende:
[..]
Heb al een Bose die het tienvoudige heeft gekost.
Zekers! Al zou ik wel willen weten wat de uitslag van de testen was.quote:
Had je er 10 kunnen nemen en overal mee naartoe nemen,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde, had je beter deze kunnen doen!
Hij is namelijk ook nog eens compact en draagbaar!
Die stonden versteldquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben vooral geïnteresseerd in de meningen van hun gasten.
Die wijnkettingen zullen ook wel populair zijn nu iedereen goedkoop wijn heeft gescoord bij wijnvoordeel.nlquote:
Precies!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had je er 10 kunnen nemen en overal mee naartoe nemen,
Ja, komen ze nu mee. Kan niet meer terugbrengenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde, had je beter deze kunnen doen!
Hij is namelijk ook nog eens compact en draagbaar!
helaas is deze klassieker nog niet langsgekomen deze huntquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wijnkettingen zullen ook wel populair zijn nu iedereen goedkoop wijn heeft gescoord bij wijnvoordeel.nl
Nou je het zegt...ik mis de hamquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wijnkettingen zullen ook wel populair zijn nu iedereen goedkoop wijn heeft gescoord bij wijnvoordeel.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |