huis inrichting is ook een vrouwentaakquote:
Zullen mijn bovenburen leuk vinden als ik zo'n lamp wil ophangen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:29 schreef Hinder het volgende:
[..]
Hijskraan nodig om 'm op te hangen.
40 Euro voor een dimmer? Voor 15 heb je er eentje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat geintje ken ik, en dan is de lamp ineens 40 euro duurder
Hoe durven ze. Het gaat hier wel om de originele Philips myLiving hanglamp.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zullen mijn bovenburen leuk vinden als ik zo'n lamp wil ophangen.
Vragen of ze de moeren willen vasthouden als je een bout door het beton boort. dan gaat dat wat makkelijkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vragen of ze de moeren willen vasthouden als je een bout door het beton boort. dan gaat dat wat makkelijker
Net een jaar lang elke dag aan, en dan is ie al opgebrandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:32 schreef Hinder het volgende:
Zolang plezier heb je er trouwens ook niet van.
[..].
daarom zegt ze niksquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:33 schreef essnhills het volgende:
Melleyn ligt ondertussen onder tafel.
Dan maar direct de losse Philips lamp-sixpack meehunten. Die doen het 20.000 uur.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Net een jaar lang elke dag aan, en dan is ie al opgebrand
Je moet wat overhebben voor de ideale woonkamer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar maken deze lampen geen deel van uitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor de ideale woonkamer.
Zijn deze te modern voor je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar maken deze lampen geen deel van uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, te lelijk.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:36 schreef essnhills het volgende:
ik heb geen bovenburenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:36 schreef essnhills het volgende:
Ik heb geen idee wie hierboven woont...dus dat laat ik even in het middenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ongebrijpelijk, met zo'n mooie metalen flap er omheen gewikkeld.quote:
Ik hier bij mn ouders niet, in Delft welquote:
Dat hangt er natuurlijk vanaf waar je het gat maakt, of ze midden in je woonkamer terechtkomen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie hierboven woont...dus dat laat ik even in het midden
Ik heb en ben bovenburen....koninklijk meervoud.quote:
wel links en recht van me nu. die hoor ik af n toe welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hier bij mn ouders niet, in Delft wel
Of in mijn slaapkamer, maar daarom moet ik wel weten wie er naar beneden komt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk vanaf waar je het gat maakt, of ze midden in je woonkamer terechtkomen.
zou uccie wel als buurmeisje willenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb en ben bovenburen....koninklijk meervoud.
Misschien is het wel een lekker dingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of in mijn slaapkamer, maar daarom moet ik wel weten wie er naar beneden komt.
Ik ben lawaaierig hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou uccie wel als buurmeisje willen
Als onderbuurvrouw?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou uccie wel als buurmeisje willen
Jij snapt hem.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is het wel een lekker dingNodig je hem gelijk uit om te blijven slapen, nu hij er toch is.
dat magquote:
of boven, of ernaast..quote:
Je onderburen hingen een lamp op?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
Oei..ik ben vanmiddag gevallen, maar ik heb toch wel een dikke enkel *oeps*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
nee, de kleine is de weekenderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef essnhills het volgende:
Die grote mag je alleen in het weekend gebruiken?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je onderburen hingen een lamp op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee joh ik gleed uit en viel heel lomp op mijn kont.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oh gelukkig, dan is het goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de kleine is de weekender
Gegroet Johannes.quote:
alles goed met de vloer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]nee joh ik gleed uit en viel heel lomp op mijn kont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik heb een dikke enkel omdat een daas mij daar heeft gestoken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
Oei..ik ben vanmiddag gevallen, maar ik heb toch wel een dikke enkel *oeps*
Oh. Zo'n actie..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]nee joh ik gleed uit en viel heel lomp op mijn kont.
nee, ik heb er genoeg gekocht de laatste tijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan is het goed.
Oh, even tussendoor, heb je nog een lamp nodig?
De afgelopen 30 minuten toevallig?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik heb er genoeg gekocht de laatste tijd
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles goed met de vloer?Nee, hele krater nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Goed hoorquote:
Oh dat is helemaal klote.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een dikke enkel omdat een daas mij daar heeft gestoken.
nee, en alles bij de bouwmarktquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
De afgelopen 30 minuten toevallig?
Mijn lampen zijn van de Kwantum.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en alles bij de bouwmarkt
Maar deze is warm wit, en dimbaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en alles bij de bouwmarkt
Dat is schrikken. Zijn ze nu wel gemaakt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
Ik lag vrijdag bijna onder een auto omdat mijn remmen van m'n fiets het ineens niet meer deden.
heb geen dimmersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar deze is warm wit, en dimbaar.
Dat er een hunt is zie ik nu pasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor
Ik had vandaag zomaar vrij van werkEven een dagje tussendoor, lekker hunten en niks doen even
EN jij?
Dat zijn schijnbewegingen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Zorro het volgende:
Zo, even gegeten en alles. Ik geloof dat iemand bij iBood het licht gezien heeft?
Niet dat ik weet, maar ik heb nog nooit zo'n grote jeukende plek gehad. Maar het is gelukkig al aan het wegtrekkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal klote.
Ben je allergisch.
Dat was gisteren al het geval, toen de laptop kwamquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Zorro het volgende:
Zo, even gegeten en alles. Ik geloof dat iemand bij iBood het licht gezien heeft?
Jup. Het ging net goed. Onoverzichtelijke kruising (er staat zegmaar een huis in de weg), maar in zo'n spiegel kon k wel de auto zien aankomen. Het regende, en ik drukte m'n remmen in... Ennnnnn toen reed m'n fiets gewoon dwars door m'n remmen heen zonder af te remmen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is schrikken. Zijn ze nu wel gemaakt?
Ah, dus je avondplannen vielen ineens weg dus toen dacht je, ik km hier even kijken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat er een hunt is zie ik nu pas
Ja gaat goed, ik bereid me weer voor voor het volgende collegejaar. Zou vanavond een vriend uitzwaaien die voor studie 5 maanden naar het buitenland gaat maar nu kan die zelf niet. Mss zo met de rest toch maar een drankje drinken.
Gelukkig goed afgelopen dan!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup. Het ging net goed. Onoverzichtelijke kruising (er staat zegmaar een huis in de weg), maar in zo'n spiegel kon k wel de auto zien aankomen. Het regende, en ik drukte m'n remmen in... Ennnnnn toen reed m'n fiets gewoon dwars door m'n remmen heen zonder af te remmen.
Automobiliste zag me gelukkig op het allerlaatste moment, heeft nog even gas gegeven zodat ik alleen haar achterkant schampte.
Ik ben op 1 of andere manier daarna heelhuids van m'n fiets gesprongen. De volgende dag wel een zere rug, maar verder alleen een geschaafde vinger.
De auto had een kras, maar de automobiliste gaf daar totaal niet om en vond het veel belangrijker dat ik oké was![]()
's Avonds heeft m'n vader ze getest en zodra je een vaartje had deden m'n remmen het inderdaad ineens niet meer (als je langzaam fietste wel) en daarna heeft hij ze gemaakt
Ja maar hier heb je pérfect geluid mee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef GekkePoes het volgende:
Handsfree geluid voor in de auto. maar daar is de radio toch voor?
Jaquote:
in mijn auto net. dat ding speelt niet eens mp3'squote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef GekkePoes het volgende:
Handsfree geluid voor in de auto. maar daar is de radio toch voor?
Als Coldplay komt zendt deze iets anders uit?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar hier heb je pérfect geluid mee.
Nou ja, het hunt topic vind ik altijd erg gezellig en toen zag ik opeens dat er een hunt was en dus ging ik even kijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, dus je avondplannen vielen ineens weg dus toen dacht je, ik km hier even kijken?
Daar is werk altijd wel goed voorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaAls ze geen gas had gegeven was ik vol tegen haar aangeklapt
![]()
Maargoed, daarna trillend (en wat langzamer) verder gefietst naar m'n werk om daar nog eens overstuur te raken![]()
Nee, hij zapt automatisch naar de betreffende zender als daar Frans Bauer wordt gedraaid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Coldplay komt zendt deze iets anders uit?
Preciesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar is werk altijd wel goed voor
Welkomquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, het hunt topic vind ik altijd erg gezellig en toen zag ik opeens dat er een hunt was en dus ging ik even kijken
Hoe lang is het al bezig?
Fransquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, hij zapt automatisch naar de betreffende zender als daar Frans Bauer wordt gedraaid.
Gister alquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, het hunt topic vind ik altijd erg gezellig en toen zag ik opeens dat er een hunt was en dus ging ik even kijken
Hoe lang is het al bezig?
ik heb er nog niet 1 gezien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er nog boxen gescoord?
Ik denk dat iedereen die in retail/horeca/etc heeft gewerkt wel eens zo'n klant heeft gehadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Ook wel mooi, ik werk in de bouwmarkt en moest voor een vrouw verf mengen, de vrouw wist precies wat ze wilde hebben en hoe veel, prima dus.
Later komt ze terug voor nog een blik, en ging ze bij een collega klagen over mij, dat ik niet 100% goed advies had gegeven en nog meer onzin. Gelukkig was er niks meer
Dat soort figuren wil je gewoon afschieten
ja, en hoe verf ik nou die andere deurquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Ook wel mooi, ik werk in de bouwmarkt en moest voor een vrouw verf mengen, de vrouw wist precies wat ze wilde hebben en hoe veel, prima dus.
Later komt ze terug voor nog een blik (toen ik al thuis was), en ging ze bij een collega klagen over mij, dat ik niet 100% goed advies had gegeven en nog meer onzin. Gelukkig was er niks meer
Dat soort figuren wil je gewoon afschieten
Klaag dan als ik er nog sta, als ik je je verf geefquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die in retail/horeca/etc heeft gewerkt wel eens zo'n klant heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |