Oh gelukkig, dan is het goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de kleine is de weekender
Gegroet Johannes.quote:
alles goed met de vloer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]nee joh ik gleed uit en viel heel lomp op mijn kont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een dikke enkel omdat een daas mij daar heeft gestoken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
Oei..ik ben vanmiddag gevallen, maar ik heb toch wel een dikke enkel *oeps*
Oh. Zo'n actie..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]nee joh ik gleed uit en viel heel lomp op mijn kont.
nee, ik heb er genoeg gekocht de laatste tijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan is het goed.
Oh, even tussendoor, heb je nog een lamp nodig?
De afgelopen 30 minuten toevallig?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik heb er genoeg gekocht de laatste tijd
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles goed met de vloer?Nee, hele krater nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Goed hoorquote:
Oh dat is helemaal klote.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een dikke enkel omdat een daas mij daar heeft gestoken.
nee, en alles bij de bouwmarktquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
De afgelopen 30 minuten toevallig?
Mijn lampen zijn van de Kwantum.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en alles bij de bouwmarkt
Maar deze is warm wit, en dimbaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en alles bij de bouwmarkt
Dat is schrikken. Zijn ze nu wel gemaakt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
Ik lag vrijdag bijna onder een auto omdat mijn remmen van m'n fiets het ineens niet meer deden.
heb geen dimmersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar deze is warm wit, en dimbaar.
Dat er een hunt is zie ik nu pasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor
Ik had vandaag zomaar vrij van werkEven een dagje tussendoor, lekker hunten en niks doen even
EN jij?
Dat zijn schijnbewegingen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Zorro het volgende:
Zo, even gegeten en alles. Ik geloof dat iemand bij iBood het licht gezien heeft?
Niet dat ik weet, maar ik heb nog nooit zo'n grote jeukende plek gehad. Maar het is gelukkig al aan het wegtrekkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal klote.
Ben je allergisch.
Dat was gisteren al het geval, toen de laptop kwamquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Zorro het volgende:
Zo, even gegeten en alles. Ik geloof dat iemand bij iBood het licht gezien heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |