Daar maken deze lampen geen deel van uitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor de ideale woonkamer.
Zijn deze te modern voor je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar maken deze lampen geen deel van uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, te lelijk.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:36 schreef essnhills het volgende:
ik heb geen bovenburenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:36 schreef essnhills het volgende:
Ik heb geen idee wie hierboven woont...dus dat laat ik even in het middenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ongebrijpelijk, met zo'n mooie metalen flap er omheen gewikkeld.quote:
Ik hier bij mn ouders niet, in Delft welquote:
Dat hangt er natuurlijk vanaf waar je het gat maakt, of ze midden in je woonkamer terechtkomen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie hierboven woont...dus dat laat ik even in het midden
Ik heb en ben bovenburen....koninklijk meervoud.quote:
wel links en recht van me nu. die hoor ik af n toe welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hier bij mn ouders niet, in Delft wel
Of in mijn slaapkamer, maar daarom moet ik wel weten wie er naar beneden komt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk vanaf waar je het gat maakt, of ze midden in je woonkamer terechtkomen.
zou uccie wel als buurmeisje willenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb en ben bovenburen....koninklijk meervoud.
Misschien is het wel een lekker dingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of in mijn slaapkamer, maar daarom moet ik wel weten wie er naar beneden komt.
Ik ben lawaaierig hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou uccie wel als buurmeisje willen
Als onderbuurvrouw?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou uccie wel als buurmeisje willen
Jij snapt hem.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is het wel een lekker dingNodig je hem gelijk uit om te blijven slapen, nu hij er toch is.
Je onderburen hingen een lamp op?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
Oei..ik ben vanmiddag gevallen, maar ik heb toch wel een dikke enkel *oeps*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
nee, de kleine is de weekenderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef essnhills het volgende:
Die grote mag je alleen in het weekend gebruiken?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je onderburen hingen een lamp op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee joh ik gleed uit en viel heel lomp op mijn kont.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |