Ga je op je deur krijten? Leukquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, en hoe verf ik nou die andere deur
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je op je deur krijten? Leuk
Aha...nee dat moet ik niet in mijn huis.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ter uitleg: het is van dat schoolbordverf
Oh ja, dan heb je wel wat slaap nodig, goede kans dan dat er vanavond nog een paar komen als er vandaag niks is geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb er nog niet 1 gezien.(ze zijn wel langsgeweest))
Gister moest ik werken en vannacht had ik slaap nodig(8 dagen achter elkaar gewerkt) Vandaag nog niet 1 geweest overdag.
Ik heb een keer een akkefietje gehad met spa blauw. Een collega had die vent 'geholpen'. En zij had hem een glas spa blauw geschonken (wat ik haar heb zien doen). Vervolgens drinkt die vent z'n glas bijna leeg, om daarna bij mij te komen klagen dat hij kraanwater heeft gekregen ipv spa blauw.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klaag dan als ik er nog sta, als ik je je verf geef
Wij hebben in onze gezamenlijke eetkamer 1 muur geverfd met roze en zwarte schoolbordverfquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aha...nee dat moet ik niet in mijn huis.
Precies, daar reken ik ook wel op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, dan heb je wel wat slaap nodig, goede kans dan dat er vanavond nog een paar komen als er vandaag niks is geweest.
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ook al een microcamera ?
Koop anders deze speaker, hij is getest door eckte Ibooders!quote:
Heb al een Bose die het tienvoudige heeft gekostquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koop anders deze speaker, hij is getest door eckte Ibooders!
Dat stelt gerustquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde, had je beter deze kunnen doen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:08 schreef Hinder het volgende:
[..]
Heb al een Bose die het tienvoudige heeft gekost.
Zekers! Al zou ik wel willen weten wat de uitslag van de testen was.quote:
Had je er 10 kunnen nemen en overal mee naartoe nemen,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde, had je beter deze kunnen doen!
Hij is namelijk ook nog eens compact en draagbaar!
Die stonden versteldquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben vooral geïnteresseerd in de meningen van hun gasten.
Die wijnkettingen zullen ook wel populair zijn nu iedereen goedkoop wijn heeft gescoord bij wijnvoordeel.nlquote:
Precies!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had je er 10 kunnen nemen en overal mee naartoe nemen,
Ja, komen ze nu mee. Kan niet meer terugbrengenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde, had je beter deze kunnen doen!
Hij is namelijk ook nog eens compact en draagbaar!
helaas is deze klassieker nog niet langsgekomen deze huntquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wijnkettingen zullen ook wel populair zijn nu iedereen goedkoop wijn heeft gescoord bij wijnvoordeel.nl
Nou je het zegt...ik mis de hamquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wijnkettingen zullen ook wel populair zijn nu iedereen goedkoop wijn heeft gescoord bij wijnvoordeel.nl
Zie dit als een belangrijke levensles. Je moet nooit dingen in de winkel kopen. Altijd wachten op de hunt en dan falen om alles te kopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef Hinder het volgende:
[..]
[..]
Ja, komen ze nu mee. Kan niet meer terugbrengen.
getest ja, maar niet goed bevondenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel inclusief het fileermes hè?quote:
Dat falen ben ik dan weer heel goed in...ik heb echt het omgekeerde van faalangst.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie dit als een belangrijke levensles. Je moet nooit dingen in de winkel kopen. Altijd wachten op de hunt en dan falen om alles te kopen.
Vraag anders even aan de product spatie expert op het forum hoe lang het nog duurt.quote:
Ja, daarom ben ik voor die kekke heli gegaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie dit als een belangrijke levensles. Je moet nooit dingen in de winkel kopen. Altijd wachten op de hunt en dan falen om alles te kopen.
Grrr, de knikkerbanen toch wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
helaas is deze klassieker nog niet langsgekomen deze hunt
Ik kan ook zeer goed falen. Maar soms faal ik daar wel in. Vorige hunt ben ik eigenlijk wel goed geslaagd met mijn lamp, thunderplugs en pannenset. Ik faalde in het falen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat falen ben ik dan weer heel goed in...ik heb echt het omgekeerde van faalangst.
Altijd leuk, zo'n troostaankoopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef Hinder het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik voor die kekke heli gegaan.
De knikkerbanen wel, maar de maan/regenboog/universum in je kamer ook nog nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grrr, de knikkerbanen toch wel?
Of dat ding dat je de maan in je slaapkamer kan projecteren.
Vorige hunt had ik ook een boelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan ook zeer goed falen. Maar soms faal ik daar wel in. Vorige hunt ben ik eigenlijk wel goed geslaagd met mijn lamp, thunderplugs en pannenset. Ik faalde in het falen.
Nee, maar die is vorige keer ook niet geweest...want toen wilde ik hem. Maar nu niet meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
De knikkerbanen wel, maar de maan/regenboog/universum in je kamer ook nog niet
En volgens mij is zelfs de Philips Living Colors nog niet eens langsgeweest!
En als ie dan nog niet uitverkocht is dan gaat de prijs het negatieve in zodat je geld toe krijgt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:13 schreef GekkePoes het volgende:
Eigenlijk zou de prijs elke seconde ietsje omlaag moeten gaan
Wanneer leren mannen nou dat het niet om het formaat gaat....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef gianni61 het volgende:
als dit de 15m versie was, had ik hem gekocht
Deze keer is het tot nu toe beperkt gebleven tot dat duopack koptelefoons.quote:
Wel toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar die is vorige keer ook niet geweest...want toen wilde ik hem. Maar nu niet meer.
Nu zullen die arme kinderen hun gordijn open moeten doen als ze de maan willen zienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
De knikkerbanen wel, maar de maan/regenboog/universum in je kamer ook nog niet
En volgens mij is zelfs de Philips Living Colors nog niet eens langsgeweest!
Ik ook!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Hinder het volgende:
Ik zit nog steeds op de Dora MP3-speler te wachten.
bij slangen welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wanneer leren mannen nou dat het niet om het formaat gaat....
Ik nog niets...maar goed ik moet nu ¤2.000,- bij elkaar sparen van mijzelf.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze keer is het tot nu toe beperkt gebleven tot dat duopack koptelefoons.
Het zit in de genen denk ik. Al helpt een verfrissende plens water misschien wel. Deze is daar wel geschikt voor denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wanneer leren mannen nou dat het niet om het formaat gaat....
Schandequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu zullen die arme kinderen hun gordijn open moeten doen als ze de maan willen zien
Ja, zo worden ze nooit goede FOK!-ersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
SchandeHoe moeten ze zich nou isoleren van de buitenwereld?
Preciesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zo worden ze nooit goede FOK!-ers
Ik eis dat Danny ze uit liefdadigheid een accountje aanbiedt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zo worden ze nooit goede FOK!-ers
Ik ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef GekkePoes het volgende:
De hunts gaan best wel langzaam, ik heb het wel eens sneller gezien.
Ik zit dit te lezen....en heb echt geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef essnhills het volgende:
Ik ben vandaag in nog een ding geslaagd. Bij een random post van 9gag heeft mijn zeldzame comment de meeste likes opgeleverd. Weer een overwinning van de zolderkamerlijst.
Danny moet een FOK!-aspiranten zomerkamp beginnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik eis dat Danny ze uit liefdadigheid een accountje aanbiedt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit dit te lezen....en heb echt geen idee waar je het over hebt![]()
Link?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef essnhills het volgende:
Ik ben vandaag in nog een ding geslaagd. Bij een random post van 9gag heeft mijn zeldzame comment de meeste likes opgeleverd. Weer een overwinning van de zolderkamerlijst.
Welke heb je dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ja. Lijkt me een leuke combi
Ik kan de comments niet lezenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, ik kan gewoon niet lezen.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohja, die zou ik ook geliked hebben!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Of de voorraadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de populariteit daarvan ietwat overschat.
Ja, daar hoef je niet de hele dag tegenaan te kijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
Deze is nog wel ok, voor in de badkamer ofzo.
in de woonkamer hangt immers die ander alquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
Deze is nog wel ok, voor in de badkamer ofzo.
Die ligt inmiddels 3 etages lager.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
in de woonkamer hangt immers die ander al
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]ohja, die zou ik ook geliked hebben!
Straks hebben alleen de bewoners van de begane grond de ideale woonkamer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die ligt inmiddels 3 etages lager.
Mijn broertje woont sinds kort precies vier etages onder mij in Groningen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks hebben alleen de bewoners van de begane grond de ideale woonkamer.
Innclusief meerdere bovenburen.
Iedereen de ideale woonkamerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks hebben alleen de bewoners van de begane grond de ideale woonkamer.
Innclusief meerdere bovenburen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn broertje woont sinds kort precies vier etages onder mij in Groningen.
Misschien kan ik zo'n lamp kopen om een aanslag voor te bereiden.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn broertje woont sinds kort precies vier etages onder mij in Groningen.
Misschien kan ik zo'n lamp kopen om een aanslag voor te bereiden.
quote:
Kost die ook 45 Euro?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Model Flamenco, dat klinkt fantastisch.
45 zou echt fantastisch zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tussen de 39-45 euro dus het wordt geen succes in Polen.
Welkom volledige Ess, lang niet gezienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:44 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik ben weer volledig present.
Ik hoop dat je me niet te hard gemist hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom volledige Ess, lang niet gezien
Was vergeten of ik polsen nou horizontaal of verticaal moest snijden dus heb toch maar niks gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me niet te hard gemist hebt.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was vergeten of ik polsen nou horizontaal of verticaal moest snijden dus heb toch maar niks gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Verticaal, gegarandeerd veel pijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was vergeten of ik polsen nou horizontaal of verticaal moest snijden dus heb toch maar niks gedaan.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik wist dat ik wat vergat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga het onthouden voor de volgende keer dat Ess een half uurtje weg gaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verticaal, gegarandeerd veel pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |