Zie dit als een belangrijke levensles. Je moet nooit dingen in de winkel kopen. Altijd wachten op de hunt en dan falen om alles te kopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef Hinder het volgende:
[..]
[..]
Ja, komen ze nu mee. Kan niet meer terugbrengen.
getest ja, maar niet goed bevondenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koop anders deze speaker, hij is getest door eckte Ibooders!
Wel inclusief het fileermes hè?quote:
Dat falen ben ik dan weer heel goed in...ik heb echt het omgekeerde van faalangst.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie dit als een belangrijke levensles. Je moet nooit dingen in de winkel kopen. Altijd wachten op de hunt en dan falen om alles te kopen.
Vraag anders even aan de product spatie expert op het forum hoe lang het nog duurt.quote:
Ja, daarom ben ik voor die kekke heli gegaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie dit als een belangrijke levensles. Je moet nooit dingen in de winkel kopen. Altijd wachten op de hunt en dan falen om alles te kopen.
Grrr, de knikkerbanen toch wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
helaas is deze klassieker nog niet langsgekomen deze hunt
Ik kan ook zeer goed falen. Maar soms faal ik daar wel in. Vorige hunt ben ik eigenlijk wel goed geslaagd met mijn lamp, thunderplugs en pannenset. Ik faalde in het falen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat falen ben ik dan weer heel goed in...ik heb echt het omgekeerde van faalangst.
Altijd leuk, zo'n troostaankoopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef Hinder het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik voor die kekke heli gegaan.
De knikkerbanen wel, maar de maan/regenboog/universum in je kamer ook nog nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grrr, de knikkerbanen toch wel?
Of dat ding dat je de maan in je slaapkamer kan projecteren.
Vorige hunt had ik ook een boelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan ook zeer goed falen. Maar soms faal ik daar wel in. Vorige hunt ben ik eigenlijk wel goed geslaagd met mijn lamp, thunderplugs en pannenset. Ik faalde in het falen.
Nee, maar die is vorige keer ook niet geweest...want toen wilde ik hem. Maar nu niet meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
De knikkerbanen wel, maar de maan/regenboog/universum in je kamer ook nog niet
En volgens mij is zelfs de Philips Living Colors nog niet eens langsgeweest!
En als ie dan nog niet uitverkocht is dan gaat de prijs het negatieve in zodat je geld toe krijgt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:13 schreef GekkePoes het volgende:
Eigenlijk zou de prijs elke seconde ietsje omlaag moeten gaan
Wanneer leren mannen nou dat het niet om het formaat gaat....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef gianni61 het volgende:
als dit de 15m versie was, had ik hem gekocht
Deze keer is het tot nu toe beperkt gebleven tot dat duopack koptelefoons.quote:
Wel toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar die is vorige keer ook niet geweest...want toen wilde ik hem. Maar nu niet meer.
Nu zullen die arme kinderen hun gordijn open moeten doen als ze de maan willen zienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
De knikkerbanen wel, maar de maan/regenboog/universum in je kamer ook nog niet
En volgens mij is zelfs de Philips Living Colors nog niet eens langsgeweest!
Ik ook!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Hinder het volgende:
Ik zit nog steeds op de Dora MP3-speler te wachten.
bij slangen welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wanneer leren mannen nou dat het niet om het formaat gaat....
Ik nog niets...maar goed ik moet nu ¤2.000,- bij elkaar sparen van mijzelf.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze keer is het tot nu toe beperkt gebleven tot dat duopack koptelefoons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |