Of de voorraadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de populariteit daarvan ietwat overschat.
Ja, daar hoef je niet de hele dag tegenaan te kijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
Deze is nog wel ok, voor in de badkamer ofzo.
in de woonkamer hangt immers die ander alquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
Deze is nog wel ok, voor in de badkamer ofzo.
Die ligt inmiddels 3 etages lager.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
in de woonkamer hangt immers die ander al
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]ohja, die zou ik ook geliked hebben!
Straks hebben alleen de bewoners van de begane grond de ideale woonkamer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die ligt inmiddels 3 etages lager.
Mijn broertje woont sinds kort precies vier etages onder mij in Groningen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks hebben alleen de bewoners van de begane grond de ideale woonkamer.
Innclusief meerdere bovenburen.
Iedereen de ideale woonkamerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks hebben alleen de bewoners van de begane grond de ideale woonkamer.
Innclusief meerdere bovenburen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn broertje woont sinds kort precies vier etages onder mij in Groningen.
Misschien kan ik zo'n lamp kopen om een aanslag voor te bereiden.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn broertje woont sinds kort precies vier etages onder mij in Groningen.
Misschien kan ik zo'n lamp kopen om een aanslag voor te bereiden.
quote:
Kost die ook 45 Euro?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Model Flamenco, dat klinkt fantastisch.
45 zou echt fantastisch zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tussen de 39-45 euro dus het wordt geen succes in Polen.
Welkom volledige Ess, lang niet gezienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:44 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik ben weer volledig present.
Ik hoop dat je me niet te hard gemist hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom volledige Ess, lang niet gezien
Was vergeten of ik polsen nou horizontaal of verticaal moest snijden dus heb toch maar niks gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me niet te hard gemist hebt.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was vergeten of ik polsen nou horizontaal of verticaal moest snijden dus heb toch maar niks gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Verticaal, gegarandeerd veel pijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was vergeten of ik polsen nou horizontaal of verticaal moest snijden dus heb toch maar niks gedaan.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik wist dat ik wat vergat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga het onthouden voor de volgende keer dat Ess een half uurtje weg gaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verticaal, gegarandeerd veel pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |