Nee doe maar nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat vergat!
[..]
Ik ga het onthouden voor de volgende keer dat Ess een half uurtje weg gaat.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan ga je frunniken tussen je tanden, en waarempel! Tandenborstels
Dat was omdat ik even mn thee op moest drinken.quote:
Speciaal voor je nog een lamp.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was omdat ik even mn thee op moest drinken.
Ja zo kon ik nog even naar de wc. Ik moet altijd plassen als ik thee heb gedronken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Speciaal voor je nog een lamp.
De schroeven voor de lamp zijn de volgende aanbieding?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:57 schreef GekkePoes het volgende:
Gewicht: 4,600 kg
http://www.ibood.com/nl/n(...)geen_2800_K_dimbaar/
Niet doen, dan komt er een box aanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo kon ik nog even naar de wc. Ik moet altijd plassen als ik thee heb gedronken.
En een betonmolen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
De schroeven voor de lamp zijn de volgende aanbieding?
daarom nu ook die lampen. Kon ik naar de wc en mn laptop opnieuw opstarten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet doen, dan komt er een box aan
Had ik gisteren ook
mijn laptop heeft al genoeg ess.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je laptop wat fitness gebruiken.
quote:
Lampen zijn alweer weg, box is net geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
daarom nu ook die lampen. Kon ik naar de wc en mn laptop opnieuw opstarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |