Hier op mn telefoon heb ik ook internet he?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lampen zijn alweer weg, box is net geweest
Vergeet niet in te loggen op ibood
Ik gister na mijn browser gesloten te hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lampen zijn alweer weg, box is net geweest
Vergeet niet in te loggen op ibood
Je moet nu een vierkantje klikken he, dat is op een pc al beroerd, laat staan op een telefoonquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier op mn telefoon heb ik ook internet he?
onverstelbaar dat je ze niet mooi vindtquote:
Kan ik me beter laten arresteren....ziet er mooier uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef GekkePoes het volgende:
Niemand wil roestvrij stalen armbandjes?
ik ritsel zo als een baas even mobiel een box.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet nu een vierkantje klikken he, dat is op een pc al beroerd, laat staan op een telefoon
bij de bouwmarkt is dit goedkoperquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef GekkePoes het volgende:
Niemand wil roestvrij stalen armbandjes?
Je hebt 14 seconden voor een box, dus inloggen, vierkantje klikken, paar keer verder klikken en betalen moet mogelijk zijn binnen die tijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gister na mijn browser gesloten te hebben
Maar breil...quote:
Hou ik je aan!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ritsel zo als een baas even mobiel een box.
Ik was een scriptje aan het maken gisterenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt 14 seconden voor een box, dus inloggen, vierkantje klikken, paar keer verder klikken en betalen moet mogelijk zijn binnen die tijd.
[..]
Maar breil...
uh.. oke.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:11 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Vandaag voor de 1ste x honey pops gegeten. Wat een troep zeg. Het smaakt precies hetzelfde als normaal cornflakes.
Verder liep ik vandaag buiten met mijn zus en een nicht. Komt er zo'n jongen langs fietsen, glimlacht hij naar mij. Ik denk dat de wel weten waarom.![]()
kun je hier wat meer over vertellen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:11 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Vandaag voor de 1ste x honey pops gegeten. Wat een troep zeg. Het smaakt precies hetzelfde als normaal cornflakes.
Verder liep ik vandaag buiten met mijn zus en een nicht. Komt er zo'n jongen langs fietsen, glimlacht hij naar mij. Ik denk dat de wel weten waarom.![]()
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
kun je hier wat meer over vertellen?
Dit wordt volgens mij elke hunt wel gezegdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Echt de meest slechte hunt in jaren.
Als ik die van 3uur kon hebben ziek en half op de wc dan moet het zonder script helemaal mogelijk zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was een scriptje aan het maken gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |