Welneequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:24 schreef noodgang het volgende:
[..]. Denk wel dat je op een gegeven moment een boze huurbaas hebt
De Hi-tec rugtas is net uitverkocht helaas.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef wimbo het volgende:
Volgens mij heb ik al een (flink) stukje hunt gemist![]()
Kom er nu pas achter dat er een is...
Je kan nog 2,5 uur volgenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef wimbo het volgende:
Volgens mij heb ik al een (flink) stukje hunt gemist![]()
Kom er nu pas achter dat er een is...
Een iets?quote:
Het één sluit het ander misschien niet uit....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet denken aan iets voor een vrouw.
Maar het is een oplader
Pffrrt, kieskeurigquote:
Wellicht verkopen ze accessoires ervoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het één sluit het ander misschien niet uit....
Wat? Zit er geen ipad bij dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef essnhills het volgende:
Zouden er nu mensen dit kopen en denken dat ze de iPad krijgen?
Schande!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? Zit er geen ipad bij dan?
* Uccie annuleert bestellingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef essnhills het volgende:
Zouden er nu mensen dit kopen en denken dat ze de iPad krijgen?
Niet Fentasctisch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
Stroboscoop. Dat is echt ontzettend kutlicht.
Iedereen epileptische aanvalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
Stroboscoop. Dat is echt ontzettend kutlicht.
Nice, hoef je dus niet eens meer te drinkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh als je daarin danst lijkt het alsof je dronken bent of zo
Nou drinken is leuker hoor. Want wat uccie zegt, je kunt er ook een aanval van krijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nice, hoef je dus niet eens meer te drinken
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou drinken is leuker hoor. Want wat uccie zegt, je kunt er ook een aanval van krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |