SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat dan de goede DJ's pas wakker worden...quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
Waarom wordt de echt goede muziek pas altijd na 12:00 gedraaid. Ik moet gaan slapen verdikkie
Zou wat zijn als je dat nergens hoeft.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:07 schreef deadprez het volgende:
Zou wat zijn als je je in iedere reeks voor moet stellen.
Geheel legitiem, Ik kijk zelden op de Tong80 lijst, maar deadprez is dus ook een BF-er.quote:
Waarom sorry?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
Yeah
![]()
Sorry Possie maar dit is zo lekker oldskool
Hallo ik ben MaryMousequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:07 schreef deadprez het volgende:
Zou wat zijn als je je in iedere reeks voor moet stellen.
Hou het maar gewoon bij plaatjes draaien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je dat nergens hoeft.
Ik ben Wouter,
38
189
Nu jij :
Er zijn op dit moment echt twee nummers die ik zelf veel draai en ook constant verzoek en dat zijnquote:
Doe ik niet zo veel meer maar vreemden als jij wil ik wel meer van weten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hou het maar gewoon bij plaatjes draaien.
Hij heeft 4 sterretjes, dus je moet u tegen hem zeggenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe ik niet zo veel meer maar vreemden als jij wil ik wel meer van weten.
Ik heb 1 sterquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij heeft 4 sterretjes, dus je moet u tegen hem zeggen
Kom een keertje buiten je reeksje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe ik niet zo veel meer maar vreemden als jij wil ik wel meer van weten.
Nogmaals? Waarom sorry?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment echt twee nummers die ik zelf veel draai en ook constant verzoek en dat zijn
Raving Beats, geweldig vind ik het.
En Hozier met Going to Church omdat ik dat gewoon een mooi nummer vind
* Duct tape blijft het plaatje misschien plakkenquote:
Oh... crap... Oppassen dus...quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij heeft 4 sterretjes, dus je moet u tegen hem zeggen
Het zijn nummers zo NIET ik, maar wel weer zo echt ik. Ach, wat moet ik zeggenquote:
Waarom zou ik? Jij komt in mijn reeksje. Ik wil graag meer weten voor ik je meer info geef. Wie is u en wat kom je hier doen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kom een keertje buiten je reeksje.
Ow wacht, jij hebt ook 4 sterretjesquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen inderdaad, ben de nachtploeg aan het uitzwaaien
Hooiquote:
Ik heb er zelfs 5!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow wacht, jij hebt ook 4 sterretjes
http://forum.fok.nl/user/history/395200quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Jij komt in mijn reeksje. Ik wil graag meer weten voor ik je meer info geef. Wie is u en wat kom je hier doen?
Genieten van de overwegend goede muziek die ik hier de laatste dagen hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Jij komt in mijn reeksje. Ik wil graag meer weten voor ik je meer info geef. Wie is u en wat kom je hier doen?
Ik kan natuurlijk weer niet weg met dit soort goeie muziekquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Slaap lekker.
[..]
Hooi.
Mijn naam is Naomi, 26 jaar (maar best wel puberaal) en euh... als je verder nog wat wilt weten dan vraag je het maar.
Ik kan je alleen maar aanraden om te luisterenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Genieten van de overwegend goede muziek die ik hier de laatste dagen hoor.
Hoi Naomi, mijn naam is Wouter ik ben 38 en ((voor zover ik weet) niet puberaal) redelijk serieus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hooi.
Mijn naam is Naomi, 26 jaar (maar best wel puberaal) en euh... als je verder nog wat wilt weten dan vraag je het maar.
Ik zou zolangzamerhand al een superster moeten hebbenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 5!Alleen geeft Fok die niet aan.
In dat geval ben je van harte welkom!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Genieten van de overwegend goede muziek die ik hier de laatste dagen hoor.
Dit lijkt niet eens op tiesto!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is dit is dit is..... ligt op het puntje van mijn tong.....
Niet Tiesto
Goffer al die VDJ draaiers zonder tags -O_
Jaha, dat zei ik toch ook al NIET Tiestoquote:
Mijn post was toch ook constructief?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jaha, dat zei ik toch ook al NIET Tiesto
Ik ben mij nog aan het inleren in deze muziek hè. Een beetje constructieve opbouwende kritiek wordt op prijs gesteld
WEHEHEHE ik weet nu nog steeds niet wie het WEL wasquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn post was toch ook constructief?![]()
Je weet nu dat dat totaal niet op tiesto leek.
Ik draai never nooit niet met VDJ. waar zie je me voor aan johquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is dit is dit is..... ligt op het puntje van mijn tong.....
Niet Tiesto
Goffer al die VDJ draaiers zonder tags -O_
wil je dat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
Salsa Teguilla
En die gaat gevold worden door Ikea
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik draai never nooit niet met VDJ. waar zie je me voor aan joh
Ja, normaal slaap ik vrij vroeg. Maar vandaag was ik nog even wakker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk weer niet weg met dit soort goeie muziek
Maar leuk dat je weer langs komt
Jouw verzoekjes heb ik nog steeds in een notepadje staan, heb even allen wat handicaps met zelf draaien.
Natuurlijk, die hoort er gewoon achter aanquote:
Dat wist ik ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WEHEHEHE ik weet nu nog steeds niet wie het WEL was
Dat ik mijn draailaptop een beetje om zeep heb geholpenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, normaal slaap ik vrij vroeg. Maar vandaag was ik nog even wakker.
Wat zijn je handicaps dan?
Nogmaals mijn vraag, wie is U? Ik heb je nog niet eerder gezien hier....quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, normaal slaap ik vrij vroeg. Maar vandaag was ik nog even wakker.
Wat zijn je handicaps dan?
OK dan, SAM begrijp ik nog maar Hercules icm met traktor nietquote:
Volgens mij was t Bruno Marsquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welke bedoelde we? die met bruno mars? of die daarvoor?
Die Daarvoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welke bedoelde we? die met bruno mars? of die daarvoor?
Golf je niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ik mijn draailaptop een beetje om zeep heb geholpen
Kan nu alleen nog maar draaien via mijn backup PC en dat is echt niet makkelijk
Hmmm ik mis nog veel blijkbaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat was de intro van een remix van bruno mars
Golfen hebik nooit gedaanquote:
Hercules = Hardwarequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK dan, SAM begrijp ik nog maar Hercules icm met traktor niet
Hmm... hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ik mijn draailaptop een beetje om zeep heb geholpen
Kan nu alleen nog maar draaien via mijn backup PC en dat is echt niet makkelijk
Vanuit Tracto Pro 2 kan je niet stream, dus daarom heb je SAM nog nodig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hercules = Hardware
[ afbeelding ]
Traktor Pro 2 = Software
[ afbeelding ]
Hoi Wouterquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi Naomi, mijn naam is Wouter ik ben 38 en ((voor zover ik weet) niet puberaal) redelijk serieus.
Daar heb ik toch al antwoord op gegeven??quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nogmaals mijn vraag, wie is U? Ik heb je nog niet eerder gezien hier....
Kloptquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanuit Tracto Pro 2 kan je niet stream, dus daarom heb je SAM nog nodig?
De microfoon en zo weggooien, en niet meer terug weten te krijgenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... hoe krijg je dat voor elkaar?
Aha... Ik ben wel redelijk goed met computers, maar dit is abracadabra voor mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De microfoon en zo weggooien, en niet meer terug weten te krijgen
Ik ben geen windows mens, als het unix of linux was geweest had ik de mic en zo al weer terug gehad.
Maar goed even een handicap dus
Vroeg het mij gewoon af omdat ik de laatste maanden best wel bezig ben met dat soort configs en zo, niet dat ik ze gebruik maar sommige DJ"s en die kunnen plots met de nieuwe server niet meer draaien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kloptkan trouwens wel vanuit traktor, maar dan kan ik weer geen mic. gebruiken.
dus tussen traktor en SAM zit nog een virtuele audio kabel
Hoi hoi,quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoi Wouter.
[..]
Daar heb ik toch al antwoord op gegeven??
Op een linkje HIER LUISTEREN klikken lukt toch welquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha... Ik ben wel redelijk goed met computers, maar dit is abracadabra voor mij.
Meer via m'n vriendje? Die snap ik even nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Klopt, ik hoopte op meer via je vriendje... Sorry daar voor.
Moet je Fokker vragenquote:
ja hoopte op uitzending van jou, was bietje teleurstellingquote:
AdoraBella is hier al eerder komen aanwaaienquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Klopt, ik hoopte op meer via je vriendje... Sorry daar voor.
sorry...quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja hoopte op uitzending van jou, was bietje teleurstelling
Pardon, scheer je weg vlegelquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is hier de laatste dagen nogal druk met aanwaaiende mensen, dus is het soms wat lastig voor mensen die wat minder vaak hier zijn om te zien wie 'ouder' isquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Meer via m'n vriendje? Die snap ik even niet.
Wat boeit het¿quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is hier de laatste dagen nogal druk met aanwaaiende mensen, dus is het soms wat lastig voor mensen die wat minder vaak hier zijn om te zien wie 'ouder' is
Tsja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mij een beetje een teleurstelling noemen
Luister mee met de draaiende R49 DJ en heb gewoon lolquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laat maar, de rest van je klb vriendjes maken al genoeg duidelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Meer via m'n vriendje? Die snap ik even niet.
OK vergeet mijn vorige post, ga gewoon weer lekker terug naar KLBquote:
Begin je weer met ruzie uitlokken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
kleine kinderen horen op bed te liggen
sorry man, fylax is de enige waarvan ik de hele uitzending heb beluisterd.quote:
lofjoe broquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry man, fylax is de enige waarbij ik de hele uitzending heb beluisterd.
Ik kom hier wel vaker toch Muis?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK vergeet mijn vorige post, ga gewoon weer lekker terug naar KLB![]()
Nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK vergeet mijn vorige post, ga gewoon weer lekker terug naar KLB![]()
Ok sorry, ze is dan niet van de KLB meuk. Veel die nu aan komen waaien wel...quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
AdoraBella is hier al eerder komen aanwaaien
quote:
Geef ik je geen ongelijk in maar maak Outpost eens duidelijk dat ik niet van klb kom en hier mijn 4000e post heb gepostquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar te weinig om tot de vaste luisteraars te kunnen horen
Jij bent hier best welkom hoor, maar doe gewoon normaal meequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:50 schreef Fylax het volgende:
Maareh ik zie dat ik en sommige hier niet welkom zijn.
Adios.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent hier best welkom hoor, maar doe gewoon normaal mee
Normaal man. Heel normaal.quote:
R49 is eigenlijk denk ik wel de enige plek waar iedereen welkom is, maar het hangt gewoon nét even af hoe je hier het topic in komt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:50 schreef Fylax het volgende:
Adios.
Ik doe meer op het feit dat je hier ook gewoon kan zijn zonder je KLB vriendjes, en je kop eens laat zien zonder dat je zelf draaitquote:
Deadprez, blijf gewoon lekkor luistere joh. Laat gewoonquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:51 schreef deadprez het volgende:
Lekker elitair doen als er iemand buiten het vaste kliekje naar je zender luistert, goede manier om luisteraars te ronselen.
Ah, op die manier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is hier de laatste dagen nogal druk met aanwaaiende mensen, dus is het soms wat lastig voor mensen die wat minder vaak hier zijn om te zien wie 'ouder' is
Oh... maar ik distantieer me van die KLB figuren. Ik kom er maar amper omdat ik het sowieso niet echt gezellig vind daar, en ik geregeld het mikpunt ben van pesterijen daar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat maar, de rest van je klb vriendjes maken al genoeg duidelijk.
Goed gasten wat willen jullie?
Banaan, Fylax enz enz..
Ik kijk in MyAT en zie dat er hier nog gepost wordt, denk je ik heb een neus waar mijn ''KLB vriendjes'' zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe meer op het feit dat je hier ook gewoon kan zijn zonder je KLB vriendjes, en je kop eens laat zien zonder dat je zelf draait
Ja, dat herinner ik mij ook nog welquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:51 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Geef ik je geen ongelijk in maar maak Outpost eens duidelijk dat ik niet van klb kom en hier mijn 4000e post heb gepost
Ik kwam hier uit mezelf.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe meer op het feit dat je hier ook gewoon kan zijn zonder je KLB vriendjes, en je kop eens laat zien zonder dat je zelf draait
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kijk in MyAT en zie dat er hier nog gepost wordt, denk je ik heb een neus waar mijn ''KLB vriendjes'' zijn?
Ik doel dus ook op de manier hoe je binnenkomtquote:
Als jij je puber vriendjes hier zo massaal mee naar toe neemt ben jij idd niet meer welkom ja! Iets in jou snapt het radio 49 begrip niet!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:50 schreef Fylax het volgende:
Adios.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ik doel dus ook op de manier hoe je binnenkomt
ArraBella. Die heb ik nog niet vaker gehoord. Ik ben al wel eens Andorra genoemdquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik mij ook nog wel
Sorry, we worden op dit moment wat overvallen door cowboys, en ik geloof dat ik de enige die eigenlijk al 2 uur geleden al had moeten slapen kan bevestigen dat jij en ArraBella al eerder hier gewoon regelmatig hebben geluisterd en gepost
HAHAHAHAHHAHA.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij je puber vriendjes hier zo massaal mee naar toe neemt ben jij idd niet meer welkom ja! Iets in jou snapt het radio 49 begrip niet!
Jij bent van af heden idd niet meer welkom!
Daarom vroeg ik het ook aan je op Outpost te overtuigen nu zijn die lui van klb ineens mijn vriendjes komop zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik mij ook nog wel
Sorry, we worden op dit moment wat overvallen door cowboys, en ik geloof dat ik de enige die eigenlijk al 2 uur geleden al had moeten slapen kan bevestigen dat jij en ArraBella al eerder hier gewoon regelmatig hebben geluisterd en gepost
Sorryquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
ArraBella. Die heb ik nog niet vaker gehoord. Ik ben al wel eens Andorra genoemd.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:55 schreef Fylax het volgende:
Outpost, ik dacht dat jij een aardige gozer was vooral toen je me uitnodigde voor ''...''
Maar schijn bedriegt. Een aardige kerel ben jij helemaal niet.
Jammer. Ik ben op dit moment kwaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Possie is een van de meest betrouwbare kerels die ik ken, dus zeg dat niet tegen hem
Een muis kan gemeen bijten
Ga is slapen joh 15 jaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef Fylax het volgende:
Sinds dat ik mensen heb gevraagd waarmee ik regelmatig praat uit KLB doen jullie allemaal zo achterlijk tegen mij. Waarvoor? Omdat ik wil dat ik wat luisteraars heb?
Het gaat er ook niet om dat jij hier kwam. want toen was het nog best gezellig dacht ik?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef deadprez het volgende:
Even voor de duidelijkheid, mijn aanwezigheid hier heeft niks met Fylax te maken. Buiten het feit dat zijn uitzending gisteren leuk was, maar dat lijkt me juist positieve reclame.
Gewoon allemaal niet zo huilen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat jij hier kwam. want toen was het nog best gezellig dacht ik?
En die opmerking van mij uit was sarcastisch natuurlijk.
Blijkbaar toen ik vroeg aan mensen uit KLB of ze mee gingen luisteren. Jullie doen er allemaal zo achterlijk over.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
Waar ging het mis, het ligt niet aan de muziek van Fokker
Echt jij hebt een aandachts tekort probleem... Praten helpt maar doe dat niet in een topic, via dm mag en helpt ook!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef Fylax het volgende:
Sinds dat ik mensen heb gevraagd waarmee ik regelmatig praat uit KLB doen jullie allemaal zo achterlijk tegen mij. Waarvoor? Omdat ik wil dat ik wat luisteraars heb?
Nee nee. Niks via DM.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt jij hebt een aandachts tekort probleem... Praten helpt maar doe dat niet in een topic, via dm mag en helpt ook!
so so elitair deze boiquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt jij hebt een aandachts tekort probleem... Praten helpt maar doe dat niet in een topic, via dm mag en helpt ook!
Waarom ben ik niet aardig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:55 schreef Fylax het volgende:
Outpost, ik dacht dat jij een aardige gozer was vooral toen je me uitnodigde voor ''...''
Maar schijn bedriegt. Een aardige kerel ben jij helemaal niet.
Gast? Moet je dit serieus vragen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet aardig?Wat heb ik gedaan?
Nee dat was ik alquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Fylax het volgende:
Outpost is de eerste die eerlijk gezegd heeft dat ik op moet rotten.
Wie is de volgende?
Wees dan niet zon sukkel en zeg het.
Hij voelt zich een beetje buitengesloten denk ik ..quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij je puber vriendjes hier zo massaal mee naar toe neemt ben jij idd niet meer welkom ja! Iets in jou snapt het radio 49 begrip niet!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en jij moet eens gaan slapen....Morgen 7:00 weetje welquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, jammer dat het zo loopt
FokkerDank je voor de muziekjes, jij moet wat vaker op primetime draaien
Bjanaan even voor de duidelijkheid, Sorry, ik trok te snel mijn conclussies.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:02 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hij voelt zich een beetje buitengesloten denk ik ..
Maakt niet uit man! Herken je me weer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bjanaan even voor de duidelijkheid, Sorry, ik trok te snel mijn conclussies.
Omgekeerde wereld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:04 schreef bjanaan het volgende:
Fylax is ongesteld of heeft zand/cement in zijn vagijn
Nou fokker?quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
je moeder ook, die wou ook ineens 20 euro meer voor anaal
Dat heb je allemaal aan je zelf te danken. Dat zijn normale conclusies naar akties die jij hebt genomen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als jij je puber vriendjes hier zo massaal mee naar toe neemt ben jij idd niet meer welkom ja! Iets in jou snapt het radio 49 begrip niet!
Jij bent van af heden idd niet meer welkom!
En ik heb een aandachts tekort probleem?
Hartstikke aardige opmerkingen hoor Outpost. Geweldig.
Zohee, nu voel jij je wel stoer he? Iedereen tegen mij opzetten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb je allemaal aan je zelf te danken. Dat zijn normale conclusies naar akties die jij hebt genomen.
1+1 is 2 en iedereen hier bij de radio staat dan ook achter me.
Sorry?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zohee, nu voel jij je wel stoer he? Iedereen tegen mij opzetten.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry?Dat hoef ik niet te doen hoor.
Jij bent daar zelf heel goed in!
Ik kan mijn uitleg er wel even over geven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:03 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vind dit zielig voor Fylax![]()
Maar ook zielig dat er mannetjes zijn die jaloers zijn op iemand die wat aandacht krijgt uit een ander subforum![]()
Het is allemaal zo triest, en jullie doen zo kinderachtig.
Waarom hebben jullie ruzie? En niet zeggen dat je geen ruzie hebt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry?Dat hoef ik niet te doen hoor.
Jij bent daar zelf heel goed in!
lijkt me getroll dit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef RetRy32 het volgende:
Ik weet nu trouwens waar de echte autisten van FOK zijn.
O nee joh je hebt niets tegen mij. Verklaar al die kut reacties dan buiten dit topic? Zoals over mijn moeder?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan mijn uitleg er wel even over geven.
Ik ben hier ook vanaf 2011 al aan het draaien, en we zijn met zijn allen meer een gezellige gemeenschap aan het worden. Iedereen die nieuw is is altijd welkom. Maar het gaat ons niet om het aantal luisteraars!
Ik heb verder ook niks tegen Fylax, maar het is wel leuk als een DJ zich hier vaker laat zien, en niet alleen als hij zelf wil draaien, of zijn show wil promoten.
Dan kan je een keer kritiek verwachten....
Sorry dat ik ook nog andere dingen te doen heb?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
en niet alleen als hij zelf wil draaien
Ja ? moet ik gaan graven in slowchatsquote:
Begin nou niet steeds over iets andersquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ? moet ik gaan graven in slowchatsdaarbij dit was het begin van dat ik een hekel aan je kreeg. want je opent geen topics over users in een community
Veel plezier daar mee! Of jij gaat je puber gedrag uitleggen of je tieft op en je draait hier nooit meer!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sorry dat ik ook nog andere dingen te doen heb?
daar ben jij ooit mee begonnen mafkeesquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
O nee joh je hebt niets tegen mij. Verklaar al die kut reacties dan buiten dit topic? Zoals over mijn moeder?
Nee nee. Lul niet. Jij begon over mijn moeder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
daar ben jij ooit mee begonnen mafkees
Jij gedraagt je als een puber door het op de man te spelen en jezelf versterken met anderen om je standpunt door te duwen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Veel plezier daar mee! Of jij gaat je puber gedrag uitleggen of je tieft op en je draait hier nooit meer!
Nogmaalsquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee nee. Lul niet. Jij begon over mijn moeder.
Ik heb nog nooit over jouw moeder gepraat.
Ik heb gesherlockt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
OK even iedereen kappen nu![]()
Fokker draait gewoon een goede show, en ruzies zijn we hier niet gewend, dus als ergens anders op FOK! een beef ontstaan is vecht het alsjeblieft daar uit, maar laat ons hier "in R49" gewoon doen wat we willen doen, muziek draaien en het gezellig houden
Ja dat heb je gedaan. maar ik ga niet 1000 slowchats uitzoeken op welke manier je het gezegt hebt. En daarbij, dat was voor mij toen nog niet eens zo belangrijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Begin nou niet steeds over iets anders
Waarom begon je over mijn moeder en zeg je dat ik over JOUW moeder praat?
Dreigement.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Veel plezier daar mee! Of jij gaat je puber gedrag uitleggen of je tieft op en je draait hier nooit meer!
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee nee. Lul niet. Jij begon over mijn moeder.
Ik heb nog nooit over jouw moeder gepraat.
Ik heb gesherlockt.
Lul niet. Jij loopt tegen iedereen te zeggen dat ik over jouw moeder begon terwijl ik dat nog nooit gedaan hebt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat heb je gedaan. maar ik ga niet 1000 slowchats uitzoeken op welke manier je het gezegt hebt. En daarbij, dat was voor mij toen nog niet eens zo belangrijk.
Maar als je zelf zielig gaat lopen doen in een topic waar het gaat over jouw familie, kan je zelf ook de klere krijgen
Lezen domme lulquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lul niet. Jij loopt tegen iedereen te zeggen dat ik over jouw moeder begon terwijl ik dat nog nooit gedaan hebt.
gezocht op:
Gepost door: Fylax
Bevat: Fokker89
Heb al onze gesprekken in topics langs gegaan en geen een post van mij over jouw moeder.
Doe ik zielig over mijn familie? Nee hoor. Het gaat mij er om dat jij beweert dat ik over je moeder heb gepraat terwijl het andersom is.quote:
Nee, ik duw een standpunt omdat hij totaal onredelijk bezig is nu!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij gedraagt je als een puber door het op de man te spelen en jezelf versterken met anderen om je standpunt door te duwen.
Ik ben onredelijk? Jij komt met dreigementen en met beweringen die onjuist zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, ik duw een standpunt omdat hij totaal onredelijk bezig is nu!
Dat gaat niet he. Want Outpost dreigt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
OK NU DAN EFFE MET CAPSLOCK !!!!
Vecht dingen uit waar ze ontstaan zijn maar niet hier.
Dit is de plek waar iedereen zich veilig en gezellig moet voelen en gewoon lekker naar de radio kan luisteren en radio kan maken.
Dit is de enige locatie waar dit besproken hoort te worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is de plek waar iedereen zich veilig en gezellig moet voelen en gewoon lekker naar de radio kan luisteren en radio kan maken.
Daarbij. Het gaat hier om mensen van Radio49. Geen een topic is beter om het uit te vechten dan hier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
Nee, jij hebt daar ooit of meerdere keren een opmerking over gemaakt, wat voor mij tot eergister toe totaal niet belangrijk was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe ik zielig over mijn familie? Nee hoor. Het gaat mij er om dat jij beweert dat ik over je moeder heb gepraat terwijl het andersom is.
Lul nou niet. Ik heb dat nog nooit gedaan. Misschien vergis je je met dat meisje uit R&P waar we het toen eind Juni over hadden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt daar ooit of meerdere keren een opmerking over gemaakt, wat voor mij tot eergister toe totaal niet belangrijk was.
Maar als je dan zelf sneu gaat doen over ene opmerking van mij.... Ja dan kan je zelf ook de klap terugverwachten
Nee want ik stop bij dezequote:Op maandag 18 augustus 2014 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarbij. Het gaat hier om mensen van Radio49. Geen een topic is beter om het uit te vechten dan hier.
Outpost en Fokker hebben een probleem met mij. Fijn. Laat ze dat dan maar uiten in DIT topic.
Is dat hoe je het nu gaat spelen? Stoppen met R49 zodat iedereen mij de schuld geeft dat jij bent gestopt?quote:
Ik denk dat hij bedoelde stoppen met ruziemaken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is dat hoe je het nu gaat spelen? Stoppen met R49 zodat iedereen mij de schuld geeft dat jij bent gestopt?
Oh. Dat was niet duidelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde stoppen met ruziemaken.
ditquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde stoppen met ruziemaken.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat gaat niet he. Want Outpost dreigt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit is de enige locatie waar dit besproken hoort te worden.
OK duidelijk.... Laat ik het dan maar zo zeggen dat wie iets te zeggen heeft Fokker's moeder krijgt met mij aan de stok kan krijgenquote:
Wat heeft het conflict tussen die twee te maken met dit? Totaal niet relevant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
En ik ken Possie langer dan vandaag tussen hem en Fokker was een misverstand toch?
Dit is ook voor mij een ietwat ongebruikelijke avond hoor. Slaap lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef bjanaan het volgende:
Heren en Muis ik ga slapen zit met grote ogen mee te lezen maar meer is het ook niet. Trusten
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef bjanaan het volgende:
Heren en Muis ik ga slapen zit met grote ogen mee te lezen maar meer is het ook niet. Trusten
Al die extra luisteraars vanuit KLB, keihard stressen dit dat alles.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is ook voor mij een ietwat ongebruikelijke avond hoor. Slaap lekker.
Welk conflict tussen Fokker en Possie, en dan mijn vraag wat weet jij daarvan en wat was jouw rol daar dan inquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat heeft het conflict tussen die twee te maken met dit? Totaal niet relevant.
Je noemt het een misverstand, er was dus een conflict. Niet zo moeilijk toch>?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welk conflict tussen Fokker en Possie, en dan mijn vraag wat weet jij daarvan en wat was jouw rol daar dan in
Goed, waar ben ik onredelijk? Mijn dreigement staat en blijft tenzij jij dat kan ontwrichten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben onredelijk? Jij komt met dreigementen en met beweringen die onjuist zijn.
Ga iniedergeval nu ff weg...quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
Waarom zeggen jullie niet gelijk allemaal dat ik moet stoppen met radio maken op R49.
Outpost zegt het, en iedereen staat toch zogenaamd achter hem? Zeg dan allemaal ff dat ik weg moet?
Zonder jou was ik nooit in dit topic beland en had ik nooit naar radio49 geluisterd, zegt genoeg lijkt me.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
Waarom zeggen jullie niet gelijk allemaal dat ik moet stoppen met radio maken op R49.
Outpost zegt het, en iedereen staat toch zogenaamd achter hem? Zeg dan allemaal ff dat ik weg moet?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je noemt het een misverstand, er was dus een conflict. Niet zo moeilijk toch>?
Fylax, je maakt ruzie met niemand nu. Ik snap dat je boos bent maar doe anders gewoon je pc uit en kom morgen terug.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
No problem muisje morgen is de rust wedergekeerd hoop ik dan maar ..quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is ook voor mij een ietwat ongebruikelijke avond hoor. Slaap lekker.
Dat zeggen ze ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
Omdat ik niet baas oid ben. Ik ben onderdeel van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
Outpost zegt dat ik moet stoppen met radio maken, en zegt ook dat iedereen dan achter hem staat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:21 schreef Tchock het volgende:
Fylax, je maakt ruzie met niemand nu. Ik snap dat je boos bent maar doe anders gewoon je pc uit en kom morgen terug.
Waarom praat je zo minachtend?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Fylax, je maakt ruzie met niemand nu. Ik snap dat je boos bent maar doe anders gewoon je pc uit en kom morgen terug.
Je zegt toch dat iedereen achter je staat? Laat ze dan zeggen dat ik moet stoppen met R49 en haal dan mijn login weg?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik niet baas oid ben. Ik ben onderdeel van.
Als je dat wil kan dat zo geregeld worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je zegt toch dat iedereen achter je staat? Laat ze dan zeggen dat ik moet stoppen met R49 en haal dan mijn login weg?
Ik wil het niet? Jij wel. En jij denkt dat je voor God kan spelen. En ik laat het je doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je dat wil kan dat zo geregeld worden.Maar waarom zou je dat willen?
Ik stook niet, jij doet stoer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stoken werkt niet, RetRy. Ik ken je niet eens.
Stoer? Ik ken Fylax een beetje en heb hier eeuwen meegepost. Dus ik geef hem wat advies. Dat jij dat raar opvat is niet mijn probleem en eerlijk gezegd vind ik dat ook niet echt interessant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik stook niet, jij doet stoer.
Overigens is het jammer dat je mij niet kent.
Ok, doe je pctje maar uit en kom morgen maar terug, misschien begrijp je het dan welquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stoer? Ik ken Fylax een beetje en heb hier eeuwen meegepost. Dus ik geef hem wat advies. Dat jij dat raar opvat is niet mijn probleem en eerlijk gezegd vind ik dat ook niet echt interessant.
Ik wil niet voor god spelen maar als jij je zo onredelijk en kinderachtig op stelt is 1+1=2quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil het niet? Jij wel. En jij denkt dat je voor God kan spelen. En ik laat het je doen.
Dat ga ik zo doen ja. Is al half drie ook. Bedankt voor je advies, al weet ik nog steeds niet wie je bent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok, doe je pctje maar uit en kom morgen maar terug, misschien begrijp je het dan wel
Fylax heeft de afgelopen dagen voor flink wat luisteraars gezorgd, misschien moet je je een beetje gedragen.quote:
Je ziet mij nooit in VBL?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ga ik zo doen ja. Is al half drie ook. Bedankt voor je advies, al weet ik nog steeds niet wie je bent.
houdoequote:Op maandag 18 augustus 2014 02:32 schreef Fylax het volgende:
Sunrise, New Eyes
Slaaplekker iedereen en tot straks.
Mooie dromen Fokkerquote:
Vraag bij R49 is zijn het blijversquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fylax heeft de afgelopen dagen voor flink wat luisteraars gezorgd, misschien moet je je een beetje gedragen.
Moet dat dan persee? Moeten ze persee naar andere shows luisteren en mogen ze niet alleen naar die van mij luisteren?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vraag bij R49 is zijn het blijvers
Waar maak jij uit op dat ik zeg dat ze naar andere shows moeten luisteren?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet dat dan persee? Moeten ze persee naar andere shows luisteren en mogen ze niet alleen naar die van mij luisteren?
Stuur anders even een DM naar robdriessen. Dat is de grootste held van dit hele forum en misschien is er gewoon een foutje?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:40 schreef Fylax het volgende:
Mijn rechten zijn blijkbaar weg. Dus geen shows meer van mij.
Adios.
Hebben jullie eindelijk wat jullie wilden.
Ga ik zeker doen!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stuur anders even een DM naar robdriessen. Dat is de grootste held van dit hele forum en misschien is er gewoon een foutje?Ik neem aan dat je niet uit de radiodienst wordt verbannen om wat boze posts.
Mono sleurt ze uit allerlei krochten van FOK! en Facebookquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik zeg dat ze naar andere shows moeten luisteren?
Als puur de radio luister cijfers telt dan kan ik je wel vertellen dat Monopoly daar heel erg goed in is
Maximaal aantal users 0 posters in het topic
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
En is 't nou gestopt met dat gejank hier?
Niet op reagerenquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat je zeker helpen!
[..]
Als je zo anti deze radio bent? Wat doe je hier dan?
Jij dan ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
veel plezier in zn poepertje jochie
Dank!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono sleurt ze uit allerlei krochten van FOK! en Facebook
Wordt tijd voor weer een uitzending van hem, niet?
En is 't nou gestopt met dat gejank hier?
Shit gebeurt. Lekker slapen zo en morgen geef je geen neuk meer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik....
Sfeer en radio zin is wel verneukt nu...
Deed ik vandaag, gister en 4 maanden terug ook al nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
en morgen geef je geen neuk meer.
Waarom denk je dat ik een fb bericht plaatste?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:58 schreef Moira. het volgende:
Wellicht dat morgenochtend een ONZmodje hier wel even de bezem door zal halen mocht 'ie dat nodig achten
Allejezus
Je mag toch niet modden buiten je eigen forum?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
In principe is een mod op heel het forum mod
We moeten wel de nacht nog door komen hequote:Op maandag 18 augustus 2014 02:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een fb bericht plaatste?
Morgen geef ik nog wel een neuk! Iets zoals vanavond mag nooit meer gebeuren! Jij komt nu en ik ben je dankbaar maar waar was de mod toen het nodig was? Dit gebeurt morgen weer.....quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Shit gebeurt. Lekker slapen zo en morgen geef je geen neuk meer.
Wij bij de radio toch ook normaal en gezellig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
We moeten wel de nacht nog door komen he
Tuurlijk wel, policyoverschrijdende dingen moeten gewoon weggemod worden, daarvoor hoef je niet op een 'huismod' te wachten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je mag toch niet modden buiten je eigen forum?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wij bij de radio toch ook normaal en gezellig?
Een mod mod waar hij of zij wil. Zolang hij of zij maar niet de regels overtreed. Mod hier of daar maakt dus niet uit. Als er een mod niet is maar een mod uit een ander topic wel mag die gene dus wel degelijk optreden!quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je mag toch niet modden buiten je eigen forum?
50 euro voor een natte Spaansequote:Op maandag 18 augustus 2014 02:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deed ik vandaag, gister en 4 maanden terug ook al niet
Probeer dan in elk geval om morgen geen neuk te geven, er zijn geen mensen dood of levens naar de klote geholpen, toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Morgen geef ik nog wel een neuk! Iets zoals vanavond mag nooit meer gebeuren! Jij komt nu en ik ben je dankbaar maar waar was de mod toen het nodig was? Dit gebeurt morgen weer.....
Sowiesoquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wij bij de radio toch ook normaal en gezellig?
Eens en ik snap dat ook. Als er dan maar punten worden gegeven aan de gene die er schuldig aan waren en het niet opzij word geschoven alsof het een beef was oid........quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
50 euro voor een natte Spaanse
[..]
Probeer dan in elk geval om morgen geen neuk te geven, er zijn geen mensen dood of levens naar de klote geholpen, toch?
Modjes hebben ook hun nachtrust nodig, het schijnt morgen weer maandag te zijndus zo laat op de avond komt 't wel eens voor dat er ff niemand aanwezig is, en daarbij is 't nu ook nog vakantie tijd (ook voor sommige modjes
)
Dat wordt dan morgenochtend weer opgeschoond en wat van gezegd om ervoor te zorgen dat het niet nog een keer gebeurt
Jij kan je de volgende keer ook anders opstellen he? Dat had ook weer een discussie gescheeld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens en ik snap dat ook. Als er dan maar punten worden gegeven aan de gene die er schuldig aan waren en het niet opzij word geschoven alsof het een beef was oid........
Jij of andere die hier niet vaak komen zijn hier van harte welkom. Ik heb zelfs tijdens de beef nog gesproken met 2 mensen die midden in dit kwamen en ze aanbevolen om later terug te komen, Dit was nl niet de radio die ik wil laten zien.... Ik heb ook mijn ecxuus aangeboden want dit is niet de radio die we willen zijn en niet wat we willen laten zien aan nieuwe mensen... Toch zijn er 2 nieuwe users in terecht gekomen.... Ik vind dan ook dat de users die ons aanvielen hier ook voor moeten gestraft worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso
Maar ook normaal en gezellig blijven tegen users die hier alleen komen om zelf te draaien of als er een bekende draait. Iedereen is welkom, toch? Dus ook de mensen die zich hier minder vaak laten zien.
Daar val ik ook onder trouwens
Hoe anders had ik me moeten opstellen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij kan je de volgende keer ook anders opstellen he? Dat had ook weer een discussie gescheeld.
Probeer dat soort dingen langs je heen te laten glijden de volgende keer, oke?
Mijn punt is meer dat je hier gewoon geen punt van hoeft te maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij of andere die hier niet vaak komen zijn hier van harte welkom. Ik heb zelfs tijdens de beef nog gesproken met 2 mensen die midden in dit kwamen en ze aanbevolen om later terug te komen, Dit was nl niet de radio die ik wil laten zien.... Ik heb ook mijn ecxuus aangeboden want dit is niet de radio die we willen zijn en niet wat we willen laten zien aan nieuwe mensen... Toch zijn er 2 nieuwe users in terecht gekomen.... Ik vind dan ook dat de users die ons aanvielen hier ook voor moeten gestraft worden.
Ik kan dit wel voorbij laten gaan alsof er niets aan de hand was maar wat geeft dat voor boodschap aan onze evt nieuwe users?
Dingen anders opvatten, er simpelweg overheen lezen omdat je er morgen toch geen last meer van hebt (mits je er geen discussie van maakt).quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe anders had ik me moeten opstellen?
Dus morgen mag hij weer het zelfde doen en jullie doen er weer niets aan. Bedankt en slaap lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat je hier gewoon geen punt van hoeft te maken.
Jij ziet het als aanvallen, maar ik heb nergens echt een aanval gezien die deze hele discussie waard was.
[..]
Dingen anders opvatten, er simpelweg overheen lezen omdat je er morgen toch geen last meer van hebt (mits je er geen discussie van maakt).
Nou ook niet compleet over mij vallen, want ik was gewoon even vanuit bed mobiel FOK! aan het checken en trof dit aan, heb het even snel doorgelezen en meegepost in de hoop de boel wat te kunnen sussen voor zover dat nog nodig was.
Het beste advies wat ik je kan geven is: Maak je er niet zo druk om, zet die PC uit en ga lekker slapen. Morgen zijn er weer ONZ modjes die het verder zullen afhandelen, en dan zijn doen we allemaal (dus ook jij) gewoon weer normaal tegen elkaar
Laat ik zeggen dat je zelf ook aardig je steentje bij hebt gedragen aan het verzieken van dit deelquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus morgen mag hij weer het zelfde doen en jullie doen er weer niets aan. Bedankt en slaap lekker.
Sorry? Ik heb me grotendeels er buiten gehouden... Ik weet niet wat jij hebt gelezen maar ik was juist niet provocerend bezig....quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat je zelf ook aardig je steentje bij hebt gedragen aan het verzieken van dit deel
Voortaan gewoon niet op reageren. Een TR plaatsen en het verder door een mod laten afhandelen zonder zelf het vuurtje op te laaien.
Die dankbaarheid was maar van korte duur
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:38 schreef Fokker89 het volgende:
Mogge Melting
Ik raad je af het hele topic door te lezen
Grgr
Dat bedoelde ik met dingen anders opvatten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry? Ik heb me grotendeels er buiten gehouden... Ik weet niet wat jij hebt gelezen maart ik was juist niet provocerend bezig....
Dankbaar voor je hulp toen je langs kwam ja maar nu lijkt t alsof je de schuld bij mij in de schoenen schuift en daar ben ik idd niet echt dankbaar voor.
Dat doet slaapgebrek met jequote:Op maandag 18 augustus 2014 07:27 schreef robdriessen het volgende:
De FOK! nacht brengt niet het beste in mensen naar boven.
Niets goeds aanquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niets goeds aan
Maar enerverend showtje heb ik gemist gisteren
Niets bijzonders, beetje lichamelijke klachten.quote:
quote:
Ik vond het best meevallen eigenlijk. Maar ik kende wel al een aantal users van andere krochten op FOK!.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:04 schreef Uccie het volgende:
Als je echt als vreemde in dit topic wil posten, is de drempel ontzettend hoog.
Dat valt niet meer op als je hier veel bent, maar de meeste van ons zijn via iemand hier beland. Dan is het heel anders.
Ja precies, ik kwam hier via Kally.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vond het best meevallen eigenlijk. Maar ik kende wel al een aantal users van andere krochten op FOK!.
Als je normaal meepost is er weinig aan de hand.
Ga 't nou niet weer ophitsen, het drama was niet eenzijdigquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]Fucking hell, nou zeg inderdaad!
Als die KLB'ers nou gewoon beseften dat iedereen hier gewoon welkom is zolang je je maar een beetje weet te gedragen, was er geen vuiltje aan de lucht geweest.
Maar nee: het idee heerst blijkbaar dat alleen ons selecte kliekje welkom zou zijn of zo.
Klopt, maar hun gedrag had niets met een drempel te maken: ze kwamen als een kudde olifanten een porseleinkast binnen, de vorige keer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:04 schreef Uccie het volgende:
Als je echt als vreemde in dit topic wil posten, is de drempel ontzettend hoog.
Dat valt niet meer op als je hier veel bent, maar de meeste van ons zijn via iemand hier beland. Dan is het heel anders.
* Fogel sleept Moira de polkanaise inquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga 't nou niet weer ophitsen, het drama was niet eenzijdig
Tijd voor polka
Was idd niet eenzijdig, las ik ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga 't nou niet weer ophitsen, het drama was niet eenzijdig
Tijd voor polka
Vrolijkheid met bier en alpenhitsquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel sleept Moira de polkanaise in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |