Lezen domme lulquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lul niet. Jij loopt tegen iedereen te zeggen dat ik over jouw moeder begon terwijl ik dat nog nooit gedaan hebt.
gezocht op:
Gepost door: Fylax
Bevat: Fokker89
Heb al onze gesprekken in topics langs gegaan en geen een post van mij over jouw moeder.
Doe ik zielig over mijn familie? Nee hoor. Het gaat mij er om dat jij beweert dat ik over je moeder heb gepraat terwijl het andersom is.quote:
Nee, ik duw een standpunt omdat hij totaal onredelijk bezig is nu!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij gedraagt je als een puber door het op de man te spelen en jezelf versterken met anderen om je standpunt door te duwen.
Ik ben onredelijk? Jij komt met dreigementen en met beweringen die onjuist zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, ik duw een standpunt omdat hij totaal onredelijk bezig is nu!
Dat gaat niet he. Want Outpost dreigt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
OK NU DAN EFFE MET CAPSLOCK !!!!
Vecht dingen uit waar ze ontstaan zijn maar niet hier.
Dit is de plek waar iedereen zich veilig en gezellig moet voelen en gewoon lekker naar de radio kan luisteren en radio kan maken.
Dit is de enige locatie waar dit besproken hoort te worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is de plek waar iedereen zich veilig en gezellig moet voelen en gewoon lekker naar de radio kan luisteren en radio kan maken.
Daarbij. Het gaat hier om mensen van Radio49. Geen een topic is beter om het uit te vechten dan hier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
Nee, jij hebt daar ooit of meerdere keren een opmerking over gemaakt, wat voor mij tot eergister toe totaal niet belangrijk was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe ik zielig over mijn familie? Nee hoor. Het gaat mij er om dat jij beweert dat ik over je moeder heb gepraat terwijl het andersom is.
Lul nou niet. Ik heb dat nog nooit gedaan. Misschien vergis je je met dat meisje uit R&P waar we het toen eind Juni over hadden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt daar ooit of meerdere keren een opmerking over gemaakt, wat voor mij tot eergister toe totaal niet belangrijk was.
Maar als je dan zelf sneu gaat doen over ene opmerking van mij.... Ja dan kan je zelf ook de klap terugverwachten
Nee want ik stop bij dezequote:Op maandag 18 augustus 2014 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarbij. Het gaat hier om mensen van Radio49. Geen een topic is beter om het uit te vechten dan hier.
Outpost en Fokker hebben een probleem met mij. Fijn. Laat ze dat dan maar uiten in DIT topic.
Is dat hoe je het nu gaat spelen? Stoppen met R49 zodat iedereen mij de schuld geeft dat jij bent gestopt?quote:
Ik denk dat hij bedoelde stoppen met ruziemaken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is dat hoe je het nu gaat spelen? Stoppen met R49 zodat iedereen mij de schuld geeft dat jij bent gestopt?
Oh. Dat was niet duidelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde stoppen met ruziemaken.
ditquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde stoppen met ruziemaken.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat gaat niet he. Want Outpost dreigt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit is de enige locatie waar dit besproken hoort te worden.
OK duidelijk.... Laat ik het dan maar zo zeggen dat wie iets te zeggen heeft Fokker's moeder krijgt met mij aan de stok kan krijgenquote:
Wat heeft het conflict tussen die twee te maken met dit? Totaal niet relevant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
En ik ken Possie langer dan vandaag tussen hem en Fokker was een misverstand toch?
Dit is ook voor mij een ietwat ongebruikelijke avond hoor. Slaap lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef bjanaan het volgende:
Heren en Muis ik ga slapen zit met grote ogen mee te lezen maar meer is het ook niet. Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |