Omgekeerde wereld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:04 schreef bjanaan het volgende:
Fylax is ongesteld of heeft zand/cement in zijn vagijn
Nou fokker?quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
je moeder ook, die wou ook ineens 20 euro meer voor anaal
Dat heb je allemaal aan je zelf te danken. Dat zijn normale conclusies naar akties die jij hebt genomen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als jij je puber vriendjes hier zo massaal mee naar toe neemt ben jij idd niet meer welkom ja! Iets in jou snapt het radio 49 begrip niet!
Jij bent van af heden idd niet meer welkom!
En ik heb een aandachts tekort probleem?
Hartstikke aardige opmerkingen hoor Outpost. Geweldig.
Zohee, nu voel jij je wel stoer he? Iedereen tegen mij opzetten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb je allemaal aan je zelf te danken. Dat zijn normale conclusies naar akties die jij hebt genomen.
1+1 is 2 en iedereen hier bij de radio staat dan ook achter me.
Sorry?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zohee, nu voel jij je wel stoer he? Iedereen tegen mij opzetten.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry?Dat hoef ik niet te doen hoor.
Jij bent daar zelf heel goed in!
Ik kan mijn uitleg er wel even over geven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:03 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vind dit zielig voor Fylax![]()
Maar ook zielig dat er mannetjes zijn die jaloers zijn op iemand die wat aandacht krijgt uit een ander subforum![]()
Het is allemaal zo triest, en jullie doen zo kinderachtig.
Waarom hebben jullie ruzie? En niet zeggen dat je geen ruzie hebt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry?Dat hoef ik niet te doen hoor.
Jij bent daar zelf heel goed in!
lijkt me getroll dit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef RetRy32 het volgende:
Ik weet nu trouwens waar de echte autisten van FOK zijn.
O nee joh je hebt niets tegen mij. Verklaar al die kut reacties dan buiten dit topic? Zoals over mijn moeder?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan mijn uitleg er wel even over geven.
Ik ben hier ook vanaf 2011 al aan het draaien, en we zijn met zijn allen meer een gezellige gemeenschap aan het worden. Iedereen die nieuw is is altijd welkom. Maar het gaat ons niet om het aantal luisteraars!
Ik heb verder ook niks tegen Fylax, maar het is wel leuk als een DJ zich hier vaker laat zien, en niet alleen als hij zelf wil draaien, of zijn show wil promoten.
Dan kan je een keer kritiek verwachten....
Sorry dat ik ook nog andere dingen te doen heb?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
en niet alleen als hij zelf wil draaien
Ja ? moet ik gaan graven in slowchatsquote:
Begin nou niet steeds over iets andersquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ? moet ik gaan graven in slowchatsdaarbij dit was het begin van dat ik een hekel aan je kreeg. want je opent geen topics over users in een community
Veel plezier daar mee! Of jij gaat je puber gedrag uitleggen of je tieft op en je draait hier nooit meer!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sorry dat ik ook nog andere dingen te doen heb?
daar ben jij ooit mee begonnen mafkeesquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
O nee joh je hebt niets tegen mij. Verklaar al die kut reacties dan buiten dit topic? Zoals over mijn moeder?
Nee nee. Lul niet. Jij begon over mijn moeder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
daar ben jij ooit mee begonnen mafkees
Jij gedraagt je als een puber door het op de man te spelen en jezelf versterken met anderen om je standpunt door te duwen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Veel plezier daar mee! Of jij gaat je puber gedrag uitleggen of je tieft op en je draait hier nooit meer!
Nogmaalsquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee nee. Lul niet. Jij begon over mijn moeder.
Ik heb nog nooit over jouw moeder gepraat.
Ik heb gesherlockt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
OK even iedereen kappen nu![]()
Fokker draait gewoon een goede show, en ruzies zijn we hier niet gewend, dus als ergens anders op FOK! een beef ontstaan is vecht het alsjeblieft daar uit, maar laat ons hier "in R49" gewoon doen wat we willen doen, muziek draaien en het gezellig houden
Ja dat heb je gedaan. maar ik ga niet 1000 slowchats uitzoeken op welke manier je het gezegt hebt. En daarbij, dat was voor mij toen nog niet eens zo belangrijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Begin nou niet steeds over iets anders
Waarom begon je over mijn moeder en zeg je dat ik over JOUW moeder praat?
Dreigement.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Veel plezier daar mee! Of jij gaat je puber gedrag uitleggen of je tieft op en je draait hier nooit meer!
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee nee. Lul niet. Jij begon over mijn moeder.
Ik heb nog nooit over jouw moeder gepraat.
Ik heb gesherlockt.
Lul niet. Jij loopt tegen iedereen te zeggen dat ik over jouw moeder begon terwijl ik dat nog nooit gedaan hebt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat heb je gedaan. maar ik ga niet 1000 slowchats uitzoeken op welke manier je het gezegt hebt. En daarbij, dat was voor mij toen nog niet eens zo belangrijk.
Maar als je zelf zielig gaat lopen doen in een topic waar het gaat over jouw familie, kan je zelf ook de klere krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |