Het gaat er ook niet om dat jij hier kwam. want toen was het nog best gezellig dacht ik?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef deadprez het volgende:
Even voor de duidelijkheid, mijn aanwezigheid hier heeft niks met Fylax te maken. Buiten het feit dat zijn uitzending gisteren leuk was, maar dat lijkt me juist positieve reclame.
Gewoon allemaal niet zo huilen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat jij hier kwam. want toen was het nog best gezellig dacht ik?
En die opmerking van mij uit was sarcastisch natuurlijk.
Blijkbaar toen ik vroeg aan mensen uit KLB of ze mee gingen luisteren. Jullie doen er allemaal zo achterlijk over.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
Waar ging het mis, het ligt niet aan de muziek van Fokker
Echt jij hebt een aandachts tekort probleem... Praten helpt maar doe dat niet in een topic, via dm mag en helpt ook!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef Fylax het volgende:
Sinds dat ik mensen heb gevraagd waarmee ik regelmatig praat uit KLB doen jullie allemaal zo achterlijk tegen mij. Waarvoor? Omdat ik wil dat ik wat luisteraars heb?
Nee nee. Niks via DM.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt jij hebt een aandachts tekort probleem... Praten helpt maar doe dat niet in een topic, via dm mag en helpt ook!
so so elitair deze boiquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt jij hebt een aandachts tekort probleem... Praten helpt maar doe dat niet in een topic, via dm mag en helpt ook!
Waarom ben ik niet aardig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:55 schreef Fylax het volgende:
Outpost, ik dacht dat jij een aardige gozer was vooral toen je me uitnodigde voor ''...''
Maar schijn bedriegt. Een aardige kerel ben jij helemaal niet.
Gast? Moet je dit serieus vragen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet aardig?Wat heb ik gedaan?
Nee dat was ik alquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Fylax het volgende:
Outpost is de eerste die eerlijk gezegd heeft dat ik op moet rotten.
Wie is de volgende?
Wees dan niet zon sukkel en zeg het.
Hij voelt zich een beetje buitengesloten denk ik ..quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij je puber vriendjes hier zo massaal mee naar toe neemt ben jij idd niet meer welkom ja! Iets in jou snapt het radio 49 begrip niet!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en jij moet eens gaan slapen....Morgen 7:00 weetje welquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, jammer dat het zo loopt
FokkerDank je voor de muziekjes, jij moet wat vaker op primetime draaien
Bjanaan even voor de duidelijkheid, Sorry, ik trok te snel mijn conclussies.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:02 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hij voelt zich een beetje buitengesloten denk ik ..
Maakt niet uit man! Herken je me weer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bjanaan even voor de duidelijkheid, Sorry, ik trok te snel mijn conclussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |