quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:38 schreef Fokker89 het volgende:
Mogge Melting
Ik raad je af het hele topic door te lezen
Grgr
Dat bedoelde ik met dingen anders opvatten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry? Ik heb me grotendeels er buiten gehouden... Ik weet niet wat jij hebt gelezen maart ik was juist niet provocerend bezig....
Dankbaar voor je hulp toen je langs kwam ja maar nu lijkt t alsof je de schuld bij mij in de schoenen schuift en daar ben ik idd niet echt dankbaar voor.
Dat doet slaapgebrek met jequote:Op maandag 18 augustus 2014 07:27 schreef robdriessen het volgende:
De FOK! nacht brengt niet het beste in mensen naar boven.
Niets goeds aanquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niets goeds aan
Maar enerverend showtje heb ik gemist gisteren
Niets bijzonders, beetje lichamelijke klachten.quote:
quote:
Ik vond het best meevallen eigenlijk. Maar ik kende wel al een aantal users van andere krochten op FOK!.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:04 schreef Uccie het volgende:
Als je echt als vreemde in dit topic wil posten, is de drempel ontzettend hoog.
Dat valt niet meer op als je hier veel bent, maar de meeste van ons zijn via iemand hier beland. Dan is het heel anders.
Ja precies, ik kwam hier via Kally.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vond het best meevallen eigenlijk. Maar ik kende wel al een aantal users van andere krochten op FOK!.
Als je normaal meepost is er weinig aan de hand.
Ga 't nou niet weer ophitsen, het drama was niet eenzijdigquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]Fucking hell, nou zeg inderdaad!
Als die KLB'ers nou gewoon beseften dat iedereen hier gewoon welkom is zolang je je maar een beetje weet te gedragen, was er geen vuiltje aan de lucht geweest.
Maar nee: het idee heerst blijkbaar dat alleen ons selecte kliekje welkom zou zijn of zo.
Klopt, maar hun gedrag had niets met een drempel te maken: ze kwamen als een kudde olifanten een porseleinkast binnen, de vorige keer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:04 schreef Uccie het volgende:
Als je echt als vreemde in dit topic wil posten, is de drempel ontzettend hoog.
Dat valt niet meer op als je hier veel bent, maar de meeste van ons zijn via iemand hier beland. Dan is het heel anders.
* Fogel sleept Moira de polkanaise inquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga 't nou niet weer ophitsen, het drama was niet eenzijdig
Tijd voor polka
Was idd niet eenzijdig, las ik ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga 't nou niet weer ophitsen, het drama was niet eenzijdig
Tijd voor polka
Vrolijkheid met bier en alpenhitsquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel sleept Moira de polkanaise in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |