Shit gebeurt. Lekker slapen zo en morgen geef je geen neuk meer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik....
Sfeer en radio zin is wel verneukt nu...
Deed ik vandaag, gister en 4 maanden terug ook al nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
en morgen geef je geen neuk meer.
Waarom denk je dat ik een fb bericht plaatste?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:58 schreef Moira. het volgende:
Wellicht dat morgenochtend een ONZmodje hier wel even de bezem door zal halen mocht 'ie dat nodig achten
Allejezus
Je mag toch niet modden buiten je eigen forum?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
In principe is een mod op heel het forum mod
We moeten wel de nacht nog door komen hequote:Op maandag 18 augustus 2014 02:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een fb bericht plaatste?
Morgen geef ik nog wel een neuk! Iets zoals vanavond mag nooit meer gebeuren! Jij komt nu en ik ben je dankbaar maar waar was de mod toen het nodig was? Dit gebeurt morgen weer.....quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Shit gebeurt. Lekker slapen zo en morgen geef je geen neuk meer.
Wij bij de radio toch ook normaal en gezellig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
We moeten wel de nacht nog door komen he
Tuurlijk wel, policyoverschrijdende dingen moeten gewoon weggemod worden, daarvoor hoef je niet op een 'huismod' te wachten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je mag toch niet modden buiten je eigen forum?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wij bij de radio toch ook normaal en gezellig?
Een mod mod waar hij of zij wil. Zolang hij of zij maar niet de regels overtreed. Mod hier of daar maakt dus niet uit. Als er een mod niet is maar een mod uit een ander topic wel mag die gene dus wel degelijk optreden!quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je mag toch niet modden buiten je eigen forum?
50 euro voor een natte Spaansequote:Op maandag 18 augustus 2014 02:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deed ik vandaag, gister en 4 maanden terug ook al niet
Probeer dan in elk geval om morgen geen neuk te geven, er zijn geen mensen dood of levens naar de klote geholpen, toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Morgen geef ik nog wel een neuk! Iets zoals vanavond mag nooit meer gebeuren! Jij komt nu en ik ben je dankbaar maar waar was de mod toen het nodig was? Dit gebeurt morgen weer.....
Sowiesoquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wij bij de radio toch ook normaal en gezellig?
Eens en ik snap dat ook. Als er dan maar punten worden gegeven aan de gene die er schuldig aan waren en het niet opzij word geschoven alsof het een beef was oid........quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
50 euro voor een natte Spaanse
[..]
Probeer dan in elk geval om morgen geen neuk te geven, er zijn geen mensen dood of levens naar de klote geholpen, toch?
Modjes hebben ook hun nachtrust nodig, het schijnt morgen weer maandag te zijndus zo laat op de avond komt 't wel eens voor dat er ff niemand aanwezig is, en daarbij is 't nu ook nog vakantie tijd (ook voor sommige modjes
)
Dat wordt dan morgenochtend weer opgeschoond en wat van gezegd om ervoor te zorgen dat het niet nog een keer gebeurt
Jij kan je de volgende keer ook anders opstellen he? Dat had ook weer een discussie gescheeld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens en ik snap dat ook. Als er dan maar punten worden gegeven aan de gene die er schuldig aan waren en het niet opzij word geschoven alsof het een beef was oid........
Jij of andere die hier niet vaak komen zijn hier van harte welkom. Ik heb zelfs tijdens de beef nog gesproken met 2 mensen die midden in dit kwamen en ze aanbevolen om later terug te komen, Dit was nl niet de radio die ik wil laten zien.... Ik heb ook mijn ecxuus aangeboden want dit is niet de radio die we willen zijn en niet wat we willen laten zien aan nieuwe mensen... Toch zijn er 2 nieuwe users in terecht gekomen.... Ik vind dan ook dat de users die ons aanvielen hier ook voor moeten gestraft worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso
Maar ook normaal en gezellig blijven tegen users die hier alleen komen om zelf te draaien of als er een bekende draait. Iedereen is welkom, toch? Dus ook de mensen die zich hier minder vaak laten zien.
Daar val ik ook onder trouwens
Hoe anders had ik me moeten opstellen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij kan je de volgende keer ook anders opstellen he? Dat had ook weer een discussie gescheeld.
Probeer dat soort dingen langs je heen te laten glijden de volgende keer, oke?
Mijn punt is meer dat je hier gewoon geen punt van hoeft te maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij of andere die hier niet vaak komen zijn hier van harte welkom. Ik heb zelfs tijdens de beef nog gesproken met 2 mensen die midden in dit kwamen en ze aanbevolen om later terug te komen, Dit was nl niet de radio die ik wil laten zien.... Ik heb ook mijn ecxuus aangeboden want dit is niet de radio die we willen zijn en niet wat we willen laten zien aan nieuwe mensen... Toch zijn er 2 nieuwe users in terecht gekomen.... Ik vind dan ook dat de users die ons aanvielen hier ook voor moeten gestraft worden.
Ik kan dit wel voorbij laten gaan alsof er niets aan de hand was maar wat geeft dat voor boodschap aan onze evt nieuwe users?
Dingen anders opvatten, er simpelweg overheen lezen omdat je er morgen toch geen last meer van hebt (mits je er geen discussie van maakt).quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe anders had ik me moeten opstellen?
Dus morgen mag hij weer het zelfde doen en jullie doen er weer niets aan. Bedankt en slaap lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat je hier gewoon geen punt van hoeft te maken.
Jij ziet het als aanvallen, maar ik heb nergens echt een aanval gezien die deze hele discussie waard was.
[..]
Dingen anders opvatten, er simpelweg overheen lezen omdat je er morgen toch geen last meer van hebt (mits je er geen discussie van maakt).
Nou ook niet compleet over mij vallen, want ik was gewoon even vanuit bed mobiel FOK! aan het checken en trof dit aan, heb het even snel doorgelezen en meegepost in de hoop de boel wat te kunnen sussen voor zover dat nog nodig was.
Het beste advies wat ik je kan geven is: Maak je er niet zo druk om, zet die PC uit en ga lekker slapen. Morgen zijn er weer ONZ modjes die het verder zullen afhandelen, en dan zijn doen we allemaal (dus ook jij) gewoon weer normaal tegen elkaar
Laat ik zeggen dat je zelf ook aardig je steentje bij hebt gedragen aan het verzieken van dit deelquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus morgen mag hij weer het zelfde doen en jullie doen er weer niets aan. Bedankt en slaap lekker.
Sorry? Ik heb me grotendeels er buiten gehouden... Ik weet niet wat jij hebt gelezen maar ik was juist niet provocerend bezig....quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat je zelf ook aardig je steentje bij hebt gedragen aan het verzieken van dit deel
Voortaan gewoon niet op reageren. Een TR plaatsen en het verder door een mod laten afhandelen zonder zelf het vuurtje op te laaien.
Die dankbaarheid was maar van korte duur
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:38 schreef Fokker89 het volgende:
Mogge Melting
Ik raad je af het hele topic door te lezen
Grgr
Dat bedoelde ik met dingen anders opvatten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry? Ik heb me grotendeels er buiten gehouden... Ik weet niet wat jij hebt gelezen maart ik was juist niet provocerend bezig....
Dankbaar voor je hulp toen je langs kwam ja maar nu lijkt t alsof je de schuld bij mij in de schoenen schuift en daar ben ik idd niet echt dankbaar voor.
Dat doet slaapgebrek met jequote:Op maandag 18 augustus 2014 07:27 schreef robdriessen het volgende:
De FOK! nacht brengt niet het beste in mensen naar boven.
Niets goeds aanquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niets goeds aan
Maar enerverend showtje heb ik gemist gisteren
Niets bijzonders, beetje lichamelijke klachten.quote:
quote:
Ik vond het best meevallen eigenlijk. Maar ik kende wel al een aantal users van andere krochten op FOK!.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:04 schreef Uccie het volgende:
Als je echt als vreemde in dit topic wil posten, is de drempel ontzettend hoog.
Dat valt niet meer op als je hier veel bent, maar de meeste van ons zijn via iemand hier beland. Dan is het heel anders.
Ja precies, ik kwam hier via Kally.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vond het best meevallen eigenlijk. Maar ik kende wel al een aantal users van andere krochten op FOK!.
Als je normaal meepost is er weinig aan de hand.
Ga 't nou niet weer ophitsen, het drama was niet eenzijdigquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]Fucking hell, nou zeg inderdaad!
Als die KLB'ers nou gewoon beseften dat iedereen hier gewoon welkom is zolang je je maar een beetje weet te gedragen, was er geen vuiltje aan de lucht geweest.
Maar nee: het idee heerst blijkbaar dat alleen ons selecte kliekje welkom zou zijn of zo.
Klopt, maar hun gedrag had niets met een drempel te maken: ze kwamen als een kudde olifanten een porseleinkast binnen, de vorige keer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:04 schreef Uccie het volgende:
Als je echt als vreemde in dit topic wil posten, is de drempel ontzettend hoog.
Dat valt niet meer op als je hier veel bent, maar de meeste van ons zijn via iemand hier beland. Dan is het heel anders.
* Fogel sleept Moira de polkanaise inquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga 't nou niet weer ophitsen, het drama was niet eenzijdig
Tijd voor polka
Was idd niet eenzijdig, las ik ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga 't nou niet weer ophitsen, het drama was niet eenzijdig
Tijd voor polka
Vrolijkheid met bier en alpenhitsquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel sleept Moira de polkanaise in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |