Fylax heeft de afgelopen dagen voor flink wat luisteraars gezorgd, misschien moet je je een beetje gedragen.quote:
Je ziet mij nooit in VBL?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ga ik zo doen ja. Is al half drie ook. Bedankt voor je advies, al weet ik nog steeds niet wie je bent.
houdoequote:Op maandag 18 augustus 2014 02:32 schreef Fylax het volgende:
Sunrise, New Eyes
Slaaplekker iedereen en tot straks.
Mooie dromen Fokkerquote:
Vraag bij R49 is zijn het blijversquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Fylax heeft de afgelopen dagen voor flink wat luisteraars gezorgd, misschien moet je je een beetje gedragen.
Moet dat dan persee? Moeten ze persee naar andere shows luisteren en mogen ze niet alleen naar die van mij luisteren?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vraag bij R49 is zijn het blijvers
Waar maak jij uit op dat ik zeg dat ze naar andere shows moeten luisteren?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet dat dan persee? Moeten ze persee naar andere shows luisteren en mogen ze niet alleen naar die van mij luisteren?
Stuur anders even een DM naar robdriessen. Dat is de grootste held van dit hele forum en misschien is er gewoon een foutje?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:40 schreef Fylax het volgende:
Mijn rechten zijn blijkbaar weg. Dus geen shows meer van mij.
Adios.
Hebben jullie eindelijk wat jullie wilden.
Ga ik zeker doen!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stuur anders even een DM naar robdriessen. Dat is de grootste held van dit hele forum en misschien is er gewoon een foutje?Ik neem aan dat je niet uit de radiodienst wordt verbannen om wat boze posts.
Mono sleurt ze uit allerlei krochten van FOK! en Facebookquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik zeg dat ze naar andere shows moeten luisteren?
Als puur de radio luister cijfers telt dan kan ik je wel vertellen dat Monopoly daar heel erg goed in is
Maximaal aantal users 0 posters in het topic
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
En is 't nou gestopt met dat gejank hier?
Niet op reagerenquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat je zeker helpen!
[..]
Als je zo anti deze radio bent? Wat doe je hier dan?
Jij dan ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
veel plezier in zn poepertje jochie
Dank!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono sleurt ze uit allerlei krochten van FOK! en Facebook
Wordt tijd voor weer een uitzending van hem, niet?
En is 't nou gestopt met dat gejank hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |