quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef bjanaan het volgende:
Heren en Muis ik ga slapen zit met grote ogen mee te lezen maar meer is het ook niet. Trusten
Al die extra luisteraars vanuit KLB, keihard stressen dit dat alles.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is ook voor mij een ietwat ongebruikelijke avond hoor. Slaap lekker.
Welk conflict tussen Fokker en Possie, en dan mijn vraag wat weet jij daarvan en wat was jouw rol daar dan inquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat heeft het conflict tussen die twee te maken met dit? Totaal niet relevant.
Je noemt het een misverstand, er was dus een conflict. Niet zo moeilijk toch>?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welk conflict tussen Fokker en Possie, en dan mijn vraag wat weet jij daarvan en wat was jouw rol daar dan in
Goed, waar ben ik onredelijk? Mijn dreigement staat en blijft tenzij jij dat kan ontwrichten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben onredelijk? Jij komt met dreigementen en met beweringen die onjuist zijn.
Ga iniedergeval nu ff weg...quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
Waarom zeggen jullie niet gelijk allemaal dat ik moet stoppen met radio maken op R49.
Outpost zegt het, en iedereen staat toch zogenaamd achter hem? Zeg dan allemaal ff dat ik weg moet?
Zonder jou was ik nooit in dit topic beland en had ik nooit naar radio49 geluisterd, zegt genoeg lijkt me.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
Waarom zeggen jullie niet gelijk allemaal dat ik moet stoppen met radio maken op R49.
Outpost zegt het, en iedereen staat toch zogenaamd achter hem? Zeg dan allemaal ff dat ik weg moet?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je noemt het een misverstand, er was dus een conflict. Niet zo moeilijk toch>?
Fylax, je maakt ruzie met niemand nu. Ik snap dat je boos bent maar doe anders gewoon je pc uit en kom morgen terug.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
No problem muisje morgen is de rust wedergekeerd hoop ik dan maar ..quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is ook voor mij een ietwat ongebruikelijke avond hoor. Slaap lekker.
Dat zeggen ze ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
Omdat ik niet baas oid ben. Ik ben onderdeel van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
Outpost zegt dat ik moet stoppen met radio maken, en zegt ook dat iedereen dan achter hem staat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:21 schreef Tchock het volgende:
Fylax, je maakt ruzie met niemand nu. Ik snap dat je boos bent maar doe anders gewoon je pc uit en kom morgen terug.
Waarom praat je zo minachtend?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Fylax, je maakt ruzie met niemand nu. Ik snap dat je boos bent maar doe anders gewoon je pc uit en kom morgen terug.
Je zegt toch dat iedereen achter je staat? Laat ze dan zeggen dat ik moet stoppen met R49 en haal dan mijn login weg?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik niet baas oid ben. Ik ben onderdeel van.
Als je dat wil kan dat zo geregeld worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je zegt toch dat iedereen achter je staat? Laat ze dan zeggen dat ik moet stoppen met R49 en haal dan mijn login weg?
Ik wil het niet? Jij wel. En jij denkt dat je voor God kan spelen. En ik laat het je doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je dat wil kan dat zo geregeld worden.Maar waarom zou je dat willen?
Ik stook niet, jij doet stoer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stoken werkt niet, RetRy. Ik ken je niet eens.
Stoer? Ik ken Fylax een beetje en heb hier eeuwen meegepost. Dus ik geef hem wat advies. Dat jij dat raar opvat is niet mijn probleem en eerlijk gezegd vind ik dat ook niet echt interessant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik stook niet, jij doet stoer.
Overigens is het jammer dat je mij niet kent.
Ok, doe je pctje maar uit en kom morgen maar terug, misschien begrijp je het dan welquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stoer? Ik ken Fylax een beetje en heb hier eeuwen meegepost. Dus ik geef hem wat advies. Dat jij dat raar opvat is niet mijn probleem en eerlijk gezegd vind ik dat ook niet echt interessant.
Ik wil niet voor god spelen maar als jij je zo onredelijk en kinderachtig op stelt is 1+1=2quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil het niet? Jij wel. En jij denkt dat je voor God kan spelen. En ik laat het je doen.
Dat ga ik zo doen ja. Is al half drie ook. Bedankt voor je advies, al weet ik nog steeds niet wie je bent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok, doe je pctje maar uit en kom morgen maar terug, misschien begrijp je het dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |