Nogmaals mijn vraag, wie is U? Ik heb je nog niet eerder gezien hier....quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, normaal slaap ik vrij vroeg. Maar vandaag was ik nog even wakker.
Wat zijn je handicaps dan?
OK dan, SAM begrijp ik nog maar Hercules icm met traktor nietquote:
Volgens mij was t Bruno Marsquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welke bedoelde we? die met bruno mars? of die daarvoor?
Die Daarvoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welke bedoelde we? die met bruno mars? of die daarvoor?
Golf je niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ik mijn draailaptop een beetje om zeep heb geholpen
Kan nu alleen nog maar draaien via mijn backup PC en dat is echt niet makkelijk
Hmmm ik mis nog veel blijkbaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat was de intro van een remix van bruno mars
Golfen hebik nooit gedaanquote:
Hercules = Hardwarequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK dan, SAM begrijp ik nog maar Hercules icm met traktor niet
Hmm... hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ik mijn draailaptop een beetje om zeep heb geholpen
Kan nu alleen nog maar draaien via mijn backup PC en dat is echt niet makkelijk
Vanuit Tracto Pro 2 kan je niet stream, dus daarom heb je SAM nog nodig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hercules = Hardware
[ afbeelding ]
Traktor Pro 2 = Software
[ afbeelding ]
Hoi Wouterquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi Naomi, mijn naam is Wouter ik ben 38 en ((voor zover ik weet) niet puberaal) redelijk serieus.
Daar heb ik toch al antwoord op gegeven??quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nogmaals mijn vraag, wie is U? Ik heb je nog niet eerder gezien hier....
Kloptquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanuit Tracto Pro 2 kan je niet stream, dus daarom heb je SAM nog nodig?
De microfoon en zo weggooien, en niet meer terug weten te krijgenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... hoe krijg je dat voor elkaar?
Aha... Ik ben wel redelijk goed met computers, maar dit is abracadabra voor mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De microfoon en zo weggooien, en niet meer terug weten te krijgen
Ik ben geen windows mens, als het unix of linux was geweest had ik de mic en zo al weer terug gehad.
Maar goed even een handicap dus
Vroeg het mij gewoon af omdat ik de laatste maanden best wel bezig ben met dat soort configs en zo, niet dat ik ze gebruik maar sommige DJ"s en die kunnen plots met de nieuwe server niet meer draaien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kloptkan trouwens wel vanuit traktor, maar dan kan ik weer geen mic. gebruiken.
dus tussen traktor en SAM zit nog een virtuele audio kabel
Hoi hoi,quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoi Wouter.
[..]
Daar heb ik toch al antwoord op gegeven??
Op een linkje HIER LUISTEREN klikken lukt toch welquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha... Ik ben wel redelijk goed met computers, maar dit is abracadabra voor mij.
Meer via m'n vriendje? Die snap ik even nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Klopt, ik hoopte op meer via je vriendje... Sorry daar voor.
Moet je Fokker vragenquote:
ja hoopte op uitzending van jou, was bietje teleurstellingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |