SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat dan de goede DJ's pas wakker worden...quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
Waarom wordt de echt goede muziek pas altijd na 12:00 gedraaid. Ik moet gaan slapen verdikkie
Zou wat zijn als je dat nergens hoeft.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:07 schreef deadprez het volgende:
Zou wat zijn als je je in iedere reeks voor moet stellen.
Geheel legitiem, Ik kijk zelden op de Tong80 lijst, maar deadprez is dus ook een BF-er.quote:
Waarom sorry?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
Yeah
![]()
Sorry Possie maar dit is zo lekker oldskool
Hallo ik ben MaryMousequote:Op maandag 18 augustus 2014 01:07 schreef deadprez het volgende:
Zou wat zijn als je je in iedere reeks voor moet stellen.
Hou het maar gewoon bij plaatjes draaien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je dat nergens hoeft.
Ik ben Wouter,
38
189
Nu jij :
Er zijn op dit moment echt twee nummers die ik zelf veel draai en ook constant verzoek en dat zijnquote:
Doe ik niet zo veel meer maar vreemden als jij wil ik wel meer van weten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hou het maar gewoon bij plaatjes draaien.
Hij heeft 4 sterretjes, dus je moet u tegen hem zeggenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe ik niet zo veel meer maar vreemden als jij wil ik wel meer van weten.
Ik heb 1 sterquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij heeft 4 sterretjes, dus je moet u tegen hem zeggen
Kom een keertje buiten je reeksje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe ik niet zo veel meer maar vreemden als jij wil ik wel meer van weten.
Nogmaals? Waarom sorry?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment echt twee nummers die ik zelf veel draai en ook constant verzoek en dat zijn
Raving Beats, geweldig vind ik het.
En Hozier met Going to Church omdat ik dat gewoon een mooi nummer vind
* Duct tape blijft het plaatje misschien plakkenquote:
Oh... crap... Oppassen dus...quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij heeft 4 sterretjes, dus je moet u tegen hem zeggen
Het zijn nummers zo NIET ik, maar wel weer zo echt ik. Ach, wat moet ik zeggenquote:
Waarom zou ik? Jij komt in mijn reeksje. Ik wil graag meer weten voor ik je meer info geef. Wie is u en wat kom je hier doen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kom een keertje buiten je reeksje.
Ow wacht, jij hebt ook 4 sterretjesquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen inderdaad, ben de nachtploeg aan het uitzwaaien
Hooiquote:
Ik heb er zelfs 5!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow wacht, jij hebt ook 4 sterretjes
http://forum.fok.nl/user/history/395200quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Jij komt in mijn reeksje. Ik wil graag meer weten voor ik je meer info geef. Wie is u en wat kom je hier doen?
Genieten van de overwegend goede muziek die ik hier de laatste dagen hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Jij komt in mijn reeksje. Ik wil graag meer weten voor ik je meer info geef. Wie is u en wat kom je hier doen?
Ik kan natuurlijk weer niet weg met dit soort goeie muziekquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Slaap lekker.
[..]
Hooi.
Mijn naam is Naomi, 26 jaar (maar best wel puberaal) en euh... als je verder nog wat wilt weten dan vraag je het maar.
Ik kan je alleen maar aanraden om te luisterenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Genieten van de overwegend goede muziek die ik hier de laatste dagen hoor.
Hoi Naomi, mijn naam is Wouter ik ben 38 en ((voor zover ik weet) niet puberaal) redelijk serieus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hooi.
Mijn naam is Naomi, 26 jaar (maar best wel puberaal) en euh... als je verder nog wat wilt weten dan vraag je het maar.
Ik zou zolangzamerhand al een superster moeten hebbenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 5!Alleen geeft Fok die niet aan.
In dat geval ben je van harte welkom!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Genieten van de overwegend goede muziek die ik hier de laatste dagen hoor.
Dit lijkt niet eens op tiesto!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is dit is dit is..... ligt op het puntje van mijn tong.....
Niet Tiesto
Goffer al die VDJ draaiers zonder tags -O_
Jaha, dat zei ik toch ook al NIET Tiestoquote:
Mijn post was toch ook constructief?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jaha, dat zei ik toch ook al NIET Tiesto
Ik ben mij nog aan het inleren in deze muziek hè. Een beetje constructieve opbouwende kritiek wordt op prijs gesteld
WEHEHEHE ik weet nu nog steeds niet wie het WEL wasquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn post was toch ook constructief?![]()
Je weet nu dat dat totaal niet op tiesto leek.
Ik draai never nooit niet met VDJ. waar zie je me voor aan johquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is dit is dit is..... ligt op het puntje van mijn tong.....
Niet Tiesto
Goffer al die VDJ draaiers zonder tags -O_
wil je dat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
Salsa Teguilla
En die gaat gevold worden door Ikea
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik draai never nooit niet met VDJ. waar zie je me voor aan joh
Ja, normaal slaap ik vrij vroeg. Maar vandaag was ik nog even wakker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk weer niet weg met dit soort goeie muziek
Maar leuk dat je weer langs komt
Jouw verzoekjes heb ik nog steeds in een notepadje staan, heb even allen wat handicaps met zelf draaien.
Natuurlijk, die hoort er gewoon achter aanquote:
Dat wist ik ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
WEHEHEHE ik weet nu nog steeds niet wie het WEL was
Dat ik mijn draailaptop een beetje om zeep heb geholpenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, normaal slaap ik vrij vroeg. Maar vandaag was ik nog even wakker.
Wat zijn je handicaps dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |