SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Accountants hebben daar ook een handje van; maken zij een fout, ga je er achterna bellen om het te corrigeren krijg je 85 euro vanwege "telefonisch consult" voor je flikker.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Nou ja wie neemt het dan over om 22:30?
Je uitloop toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Jij zelf!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Ah, OK, dat krijg je als je laat binnenvalt.quote:
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, OK, dat krijg je als je laat binnenvalt.
Maar ik zag dat ToT al zijn hand opstak.
Het begint klassiek en eindigd met strepsilsquote:
Within Temptation met Tarja!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het begint klassiek en eindigd met strepsils
Oh, ik dacht iets Voutsquote:
Daar zou je mij op dit moment wel een plezier mee doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel wat meer gangbare muziek draaien.
Jou show! Pas je dus niet aan aan je luisteraars maar aan wat jij wil horen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ok, doen we. Eerst nog ff 1 "andere" en daarna meer mainstream muziek.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar zou je mij op dit moment wel een plezier mee doen
Dat doe je al manquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ok, doen we. Eerst nog ff 1 "andere" en daarna meer mainstream muziek.
Is ook wel zoquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jou show! Pas je dus niet aan aan je luisteraars maar aan wat jij wil horen.
Zoveel respect voor die man hè. Op zijn leeftijd nog ff 2 Symphonic Metal albums uitbrengen met volledig orkest en zingen kan hij ook nogquote:
Ben ik heel erg brutaal als ik zeg dat die mafkees met pensioen moet en zn bakkus moet houden??quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoveel respect voor die man hè. Op zijn leeftijd nog ff 2 Symphonic Metal albums uitbrengen met volledig orkest en zingen kan hij ook nog
Ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik heel erg brutaal als ik zeg dat die mafkees met pensioen moet en zn bakkus moet houden??
Jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik heel erg brutaal als ik zeg dat die mafkees met pensioen moet en zn bakkus moet houden??
het was echt best zwaar voor mequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoveel respect voor die man hè. Op zijn leeftijd nog ff 2 Symphonic Metal albums uitbrengen met volledig orkest en zingen kan hij ook nog
Oh?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben even een paar weken dm aan het doorspitten
Je doet het weer hèquote:
Ik maak er een sport van de meest kutte foto's te vinden!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hij kijkt of ie er stiekem 1 heeft laten glippen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je doet het weer hè
Show me the way?
Wat zocht je dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik merk dat het onbegonnen werk is
Zoek je naar een dm van een iemand, dan kan je dubbelklikken op diens UI dan krijg je alleen de dms tussen jou en die persoon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik merk dat het onbegonnen werk is
Ow handig, wist ik niet!quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoek je naar een dm van een iemand, dan kan je dubbelklikken op diens UI dan krijg je alleen de dms tussen jou en die persoon.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Gratis af te halen: puber zonder gebruiksaanwijzing
Ruilen tegen 3 mini-mensen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Uh, misschien iets voor Vraag & Aanbodquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Erasurequote:
Hoe oud en wat is t geslacht?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:04 schreef Symphonic het volgende:
niet geslacht, en ook niet te bevatten. ?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet geslacht, en ook niet te bevatten. ?
En van de professionals moet ik het ook niet echt hebben
En de goede professionele hulp wordt er ook niet beter opquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kon t niet laten...quote:
rm?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik vraag al een paar maanden om een rm, en ze laten me gewoon barsten.
En geloof me, om een rm vragen is het laatste dat je doet als ouder.
Rechtelijke machtinging geloof ikquote:
Als je praten wil... Ik ben altijd bereikbaar dat weet je!quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oef, okee!quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rechtelijke machtinging geloof ik
En wat houd dat in?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rechtelijke machtinging geloof ik
rijks machtiging en dat is gedwongen opname in een psychiatrische kliniek.quote:
Ik ben nu wel benieuwd welke je wél gaat draaien. We hadden het er van de week nog over dat Fast Car haar enige hit was, jij corrigeerde en kwam met nog 2 nummers aan, waarop Melting nog zei dat zijn volgens Muis géén Toppersquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef ToT het volgende:
Maar die kan ik straks ook wel ff draaien.
I knowquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je praten wil... Ik ben altijd bereikbaar dat weet je!
Ow........Jezus hee.....quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
rijks machtiging en dat is gedwongen opname in een psychiatrische kliniek.
en ja, ze is een gevaar voor de samenleving en zeer zeker voor ons, en ja dat is zwaar kut
En ze stemt zeker zelf niet in met een vrijwillige opname?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ja, ze is een gevaar voor de samenleving en zeer zeker voor ons, en ja dat is zwaar kut
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kon jij toch niet wetenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:20 schreef ToT het volgende:
Fuck man, ik wist echt niet dat het zo erg was.
I know, maar ik vind het wel ff kut.quote:
Klinkt heftigquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De stemmen vind ik ook echt niet bij elkaar passen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
Ik begrijp wel dat dit geen topper is geworden. SKIP please![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
De stemmen vind ik ook echt niet bij elkaar passen.
Zijn er meer mensen die skip zeggen?
Jij kon het niet wetenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
Baal nu wel heel erg van mn opmerking van net...![]()
Juist dit soort meisjes zijn zo kwetsbaar....![]()
Sorry Symp, ik bedoelde het niet kwaad...
Nee hoor, maar deze was echtquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:23 schreef ToT het volgende:
Overigens ga ik niet elk nummer skippen die niet bevalt he!
Ow dat vond ik weer niet, het nummer op zich vind ik wel mooi, als Tracy het niet meezingt.quote:
ik ook, maar ik kan het met de beste wil van de wereld niet meer omdraaien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Damn man.... Ik heb te doen met haar. Ja ook met jou en haar verdere omgeving maar damn.... Vooral met haar....
![]()
Oh, als een B.B. King het had gezongen was het al heel wat anders geweestquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat vond ik weer niet, het nummer op zich vind ik wel mooi, als Tracy het niet meezingt.
Ik vond het alleen een enorme clash van stemmen.
weet ik en ik snap ook wat je bedoeltquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
Baal nu wel heel erg van mn opmerking van net...![]()
Juist dit soort meisjes zijn zo kwetsbaar....![]()
Sorry Symp, ik bedoelde het niet kwaad...
Damn zeg....quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, maar ik kan het met de beste wil van de wereld niet meer omdraaien.
En ik wil dat ze opgenomen wordt voor ze de absolute bodem bereikt, en stilletjes hoop ik dat ze nog te redden is
Pfff zon keuze maak je natuurlijk niet zomaar.... moeilijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En ik wil dat ze opgenomen wordt voor ze de absolute bodem bereikt, en stilletjes hoop ik dat ze nog te redden is
Die hoop moet je als ouder ook wel altijd wel willen houden. En beter nu dat je tegen haar wil in maatregelen moet nemen om erger te voorkomen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoezo prut?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
Bij dit nummer zit ik altijd te twijfelen of het nu mooi is of prut
en een muil waar een nijlpaard jaloers op is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die hoop moet je als ouder ook wel altijd wel willen houden. En beter nu dat je tegen haar wil in maatregelen moet nemen om erger te voorkomen.
Ze heeft ook gewoon een rotleeftijd op dit moment, te oud voor het servet, te jong voor het tafellaken.
Te over de topquote:
Ik hoop met je mee man!quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voelde me echt ff schuldig ook al had ik niets gedaan..quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet ik en ik snap ook wat je bedoelt
Zonder medicatie is dat waarschijnlijk erg lastig, en waarschijnlijk is ze ook nog net te jong voor die medicatie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en een muil waar een nijlpaard jaloers op is.
en dat overschreeuwen, daar breken zelfs de professionals niet doorheen
En als ze medicatie zou krijgen, moetze het wel in willen nemen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zonder medicatie is dat waarschijnlijk erg lastig, en waarschijnlijk is ze ook nog net te jong voor die medicatie.
Dat bedoel ik met te groot voor server en te klein voor het tafellaken. Niet meer gedwongen kunnen worden, maar nog niet volwassen genoeg om te beseffen dat medicatie/behandeling echt even beter is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En als ze medicatie zou krijgen, moetze het wel in willen nemen.
Kolere zeg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
En een grote muil hoort ook bij de leeftijd, maar het gaat vooral om wat ze uitkraamt en dat is echt heel zorgelijk. En schaterlachend naar een filmpje kijken welk mes je het beste kunt gebruiken.
Ik hang morgen weer om 9 uur aan de telefoon.
Dat van de medicatie niet willen innemen is niet leeftijdsgebonden, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met te groot voor server en te klein voor het tafellaken. Niet meer gedwongen kunnen worden, maar nog niet volwassen genoeg om te beseffen dat medicatie/behandeling echt even beter is.
de enige hoop die ik kan hebben is dat de profs haar kunnen overtuigen dat vrijwillig goed voor haar is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met te groot voor server en te klein voor het tafellaken. Niet meer gedwongen kunnen worden, maar nog niet volwassen genoeg om te beseffen dat medicatie/behandeling echt even beter is.
Als je je echt accuut zorgen maakt om jullie en haar gezondheid/welzijn/ze wil zichzelf of jullie wat aandoen dan is het legitiem om 112 te bellen hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
En een grote muil hoort ook bij de leeftijd, maar het gaat vooral om wat ze uitkraamt en dat is echt heel zorgelijk. En schaterlachend naar een filmpje kijken welk mes je het beste kunt gebruiken.
Ik hang morgen weer om 9 uur aan de telefoon.
Dat is echt het beste. Vrijwillige opname.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de enige hoop die ik kan hebben is dat de profs haar kunnen overtuigen dat vrijwillig goed voor haar is.
idd, dan WIL je er ook iets aan doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is echt het beste. Vrijwillige opname.
Dit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je je echt accuut zorgen maakt om jullie en haar gezondheid/welzijn/ze wil zichzelf of jullie wat aandoen dan is het legitiem om 112 te bellen hoor
Er staan 24x7 psychiaters op wacht. Maar of je daar op dit moment op zit te wachten
Dat begrijpen we natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:38 schreef Symphonic het volgende:
En overdrijven is menselijk, maar geloof me, ik overdrijf helaas niet
Dat weet ik, al een tijdje. Ik denk dat je zelfs nog mild bent.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:38 schreef Symphonic het volgende:
En overdrijven is menselijk, maar geloof me, ik overdrijf helaas niet
maar als ze dat weigert ben ik genoodzaakt om het te escaleren naar een crisissituatie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is echt het beste. Vrijwillige opname.
Alleen is het heel lastig te bepalen wanneer iets accuut isquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit.
en als het echt acuut is zou ik ook niet schromen om te bellen
als je je er niet goed bij voelt en op een gegeven moment bang ben in je eigen huis....quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen is het heel lastig te bepalen wanneer iets accuut is
Ik vind het al knap dat je het zo lang vol weet te houdenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar als ze dat weigert ben ik genoodzaakt om het te escaleren naar een crisissituatie.
Ik ga dit niet zo heel lang meer trekken.
Absoluut!quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je het zo lang vol weet te houden
dat weet ik ook zeer goed op waarde te schattenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
als je je er niet goed bij voelt en op een gegeven moment bang ben in je eigen huis....
Ja dan mag je 112 bellen
Ja klopt. Ik vind het lastig. We hadden hier laatst een discussie over wanneer nu wel of niet 112 bellen. In normale medische situaties ben ik daar inmiddels veel resoluter in, dan wanneer het om psychische klachten gaat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
als je je er niet goed bij voelt en op een gegeven moment bang ben in je eigen huis....
Ja dan mag je 112 bellen
Ga je voor een verlenging ToTquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]The Cranes. Ik draai liever een ander nummer van ze, maar deze is iets vlotter.
Oke, maar als je eigen en haar veiligheid op het spel staan....quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik vind het lastig. We hadden hier laatst een discussie over wanneer nu wel of niet 112 bellen. In normale medische situaties ben ik daar inmiddels veel resoluter in, dan wanneer het om psychische klachten gaat.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Sure.Zoek ik nog ff wat extra muziek op.
soort van bang, maar meer huiverig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dan mag je 112 bellen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je staat erop tot 00:30
En Fast Cars
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soort van bang, maar meer huiverig.
Maar dat zou wel mijn laatste actie zijn.
weet je hoe het wettelijk zit?
Gedwongen opname gaat via het meldpunt kindermishandeling, en laat de situatie hier nu precies omgekeerd zijn
Ze gaan er bij voorbaat van uit dat het kind mishandeld wordt.
Tof, echt tof, en ik sta in mijn hemd
Nouja het is misschien een idee om de HAP te bellen, en de situatie daar uit te leggen, die kunnen daar vaak wel wat mee, en als de nood aan de man is kunnen ze je meteen doorverwijzen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soort van bang, maar meer huiverig.
Maar dat zou wel mijn laatste actie zijn.
weet je hoe het wettelijk zit?
Gedwongen opname gaat via het meldpunt kindermishandeling, en laat de situatie hier nu precies omgekeerd zijn
Ze gaan er bij voorbaat van uit dat het kind mishandeld wordt.
Tof, echt tof, en ik sta in mijn hemd
het vervelende is dat de ggz precies weet hoe he zit en zelfs die kunnen daar niets aan doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme! Lekker soms, die wetgeving!
Aan de andere kant kunnen ouders soms ook volledig doorslaan, dus is het wel begrijpelijk dat men eerst wil weten hoe de situatie daadwerkelijk ligt.
in dat traject zit ik al meer dan een jaar, ggz en zelfs die kunnen en mogen nietsquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja het is misschien een idee om de HAP te bellen, en de situatie daar uit te leggen, die kunnen daar vaak wel wat mee, en als de nood aan de man is kunnen ze je meteen doorverwijzen.
En als dingen écht uit de klauwen dreigen te lopen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:54 schreef Symphonic het volgende:
En die doen een jaar over hun " onderzoek "
Jezus hee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het vervelende is dat de ggz precies weet hoe he zit en zelfs die kunnen daar niets aan doen
112 bellen, en ben je als ouder bij voorbaad de gebeten hondquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En als dingen écht uit de klauwen dreigen te lopen?
pfff, het zijn natuurlijk ook geen gebruikelijke situaties. maar er zou toch een oplossing moeten zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:58 schreef Symphonic het volgende:
En de ggz hdb ik aan mijn kant, en nog kunnen we niks
als vrijwillig niet lukt, laat ik het tot een crisissituatie escaleren en dan moeten ze welquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En als dingen écht uit de klauwen dreigen te lopen?
Ja, nee, ja..... Ik meen afgelopen jaar juist een artikel gelezen te hebben van een psych van de RUG die precies die problematiek aandroeg waar Symph nu last van heeft.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
pfff, het zijn natuurlijk ook geen gebruikelijke situaties. maar er zou toch een oplossing moeten zijn
Maarja hoe moet je dat doen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als vrijwillig niet lukt, laat ik het tot een crisissituatie escaleren en dan moeten ze wel
gelukkig zit ik al ver in het traject en weten zij Hoe het precies zit, anders was ik nog de sjaak ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
112 bellen, en ben je als ouder bij voorbaad de gebeten hond
Ik zit echt ff in een rap tempo terug te denken aan alle tweets en artikelen die ik afgelopen jaar op dit gebied gelezen heb.
Dan heb je misschien weer kans dat ze naar een gastgezin gaat en jijzelf in de problemen komt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maarja hoe moet je dat doen?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat jij haar (ja klinkt cru) zou slaan, waardoor de kinderbescherming wel moet ingrijpen. Maar dat kan toch niet te bedoeling zijn
Zat ik me net te bedenken idd; hoe meer archiefmateriaal je hebt over gebeurtenissen enzo, opgeschreven door neutrale derden, hoe beter het is natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig zit ik al ver in het traject en weten zij Hoe het precies zit, anders was ik nog de sjaak ook
Ja geen probleem, ieder zo z'n smaak.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
ToT, ik wist dat je mof was maar ik twijfelde ergens nog... Nu sorry...
Ik snap ook wel dat dat niet kan. maar waarom zijn er dan geen instanties die kunnen ingrijpenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb je misschien weer kans dat ze naar een gastgezin gaat en jijzelf in de problemen komt.
ik ga haar niet slaan, ze is al maanden bezig om dat voor elkaar te krijgen en om mij en mijn moeder in de gevangenis te krijgen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maarja hoe moet je dat doen?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat jij haar (ja klinkt cru) zou slaan, waardoor de kinderbescherming wel moet ingrijpen. Maar dat kan toch niet te bedoeling zijn
Dat is 100% zo ja!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja geen probleem, ieder zo z'n smaak.
Heb jij geluk dat je mijn Maus Lauft Fur show niet gehoord hebtquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
ToT, ik wist dat je mof was maar ik twijfelde ergens nog... Nu sorry...
In crisissituaties kan veel, maar ook dan gaan ze eerst talloze afwegingen maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat dat niet kan. maar waarom zijn er dan geen instanties die kunnen ingrijpen
Nee natuurlijk moet je dat niet doen... maar snap niet dat er niemand is die je kan helpenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga haar niet slaan, ze is al maanden bezig om dat voor elkaar te krijgen en om mij en mijn moeder in de gevangenis te krijgen.
dat plezier gun ik haar niet.
ik kan niet eens uitleggen hoever ze daarvoor gaat.
heeeeeeeeeeesseeseel ver
En scheet die hij liet was de beginnoot van het duitse volkslied....quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat je mijn Maus Lauft Fur show niet gehoord hebt
De moffen hebben de fiets van mijn grootvader gepikt, maar mijn vader heeft tenminste gesmult van de bonen die hij van de moffen stal
WTF...quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga haar niet slaan, ze is al maanden bezig om dat voor elkaar te krijgen en om mij en mijn moeder in de gevangenis te krijgen.
heeeeeeeeeeesseeseel ver
Ik zeg je nogmaals, als je wil praten...quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeesseeseel ver
Maakt niet uit kerelquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:06 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik zadel jullie met mijn sores op.
Joh hee, doe ik zo vaak!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik besef dat. Ik heb hypotische artikelen gelezen afgelopen jaar over soortgelijke situaties. Die artikelen waren natuurlijk helemaal niet hypotetisch maar in het huidige politieke licht moest dat zo wel blijken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeesseeseel ver
Dit idd, als jij het niet uit bij mensen die je vertrouwd ga je er zelf aan onderdoor, en dat willen wij niet!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maakt niet uit kerelwees blij dat je er over kan praten
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:06 schreef Symphonic het volgende:
weet ik en daar ga ik nog nog wel gebruik van maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg je nogmaals, als je wil praten...
Ik ben serieus en betrouwbaar.
Neu in zijn geval denk ik het Wiens Neerlands bloedquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
En scheet die hij liet was de beginnoot van het duitse volkslied....
We zijn een bij elkaar geraapt zooitje kneuzen, maar ik denk dat bij ieder van ons het hart op de goede plaats zit, dus schroom nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet ik en daar ga ik nog nog wel gebruik van maken.
Vandaag niet meer, maar eerdaags wel
Dit klinkt authentiekerquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]Net als ergens aan het begin van m'n show.
Ik wil je heel erg op je hart douwen dat we jou als Symp graag zien en graag hebben hier, jij bent een graag geziene gast en DJ hier! Als jij dan problemen hebt prive, snappen we dat! Wij hier zijn een familie en staan bij je ondanks wat! Ik heb al eerder mijn troubles geuit hier en zo ook ToT, het enige wat ik hier tot nu toe kreeg was begrip, ook van jou! Wat denk je dat jij nu gaat krijgen? Begrip uiteraard! Wij zijn hier voor jou nu! Ik verwacht niet dat je je hart uitstort maar snap dat wij je helpen willen en er voor je willen zijn!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:06 schreef Symphonic het volgende:
En ja bedankt hèquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:15 schreef Symphonic het volgende:
Zie het liedje in mijn sig.
Vervang klootzak door kutwijf, en dan klopt het redelijk wat ik nu doormaak.
QFTquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil je heel erg op je hart douwen dat we jou als Symp graag zien en graag hebben hier, jij bent een graag geziene gast en DJ hier! Als jij dan problemen hebt prive, snappen we dat! Wij hier zijn een familie en staan bij je ondanks wat! Ik heb al eerder mijn troubles geuit hier en zo ook ToT, het enige wat ik hier tot nu toe kreeg was begrip, ook van jou! Wat denk je dat jij nu gaat krijgen? Begrip uiteraard! Wij zijn hier voor jou nu! Ik verwacht niet dat je je hart uitstort maar snap dat wij je helpen willen en er voor je willen zijn!
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil je heel erg op je hart douwen dat we jou als Symp graag zien en graag hebben hier, jij bent een graag geziene gast en DJ hier! Als jij dan problemen hebt prive, snappen we dat! Wij hier zijn een familie en staan bij je ondanks wat! Ik heb al eerder mijn troubles geuit hier en zo ook ToT, het enige wat ik hier tot nu toe kreeg was begrip, ook van jou! Wat denk je dat jij nu gaat krijgen? Begrip uiteraard! Wij zijn hier voor jou nu! Ik verwacht niet dat je je hart uitstort maar snap dat wij je helpen willen en er voor je willen zijn!
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ja bedankt hè
Klootzak staat niet meer in je onderschrift
Dit uiteraard ja!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hij knokt ook voor de jongstequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Symp geeft niet op. Hij heeft nog een dochter om voor te vechten!
Logiesch, opgeven bestaat niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hij knokt ook voor de jongste
weet je wat het fijne is, van iedereen die ik hier irl ontmoet heb weet ik dat het hart op de juiste plaats zit. Ik ben er graag voor anderen en hou mijn eigen sores graag bij me, maar ik weet dat ik bij jullie terecht kan, en dat besef maak ik nu graag gebruik van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We zijn een bij elkaar geraapt zooitje kneuzen, maar ik denk dat bij ieder van ons het hart op de goede plaats zit, dus schroom niet
Mooie afsluiter, hierna kan ik hoop ik wel gaan slapen.quote:
Komt goed uit want ik moet richting bed. Morgen eerste schooldag na de vakantie. Het echte leven begint weer voor het kleine grut.quote:
Soms moet mainstream kunnenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik moet richting bed. Morgen eerste schooldag na de vakantie. Het echte leven begint weer voor het kleine grut.
Bedankt, klonkt weer goed, zelfs al was het mainstream
Tof man!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je wat het fijne is, van iedereen die ik hier irl ontmoet heb weet ik dat het hart op de juiste plaats zit. Ik ben er graag voor anderen en hou mijn eigen sores graag bij me, maar ik weet dat ik bij jullie terecht kan, en dat besef maak ik nu graag gebruik van.
Mijn elastiek is heel rekbaar, maar ik merk nu dat een vertrouwd klankbord heel welkom is
idd een aardige emotional rollercoaster vanavond.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooie afsluiter, hierna kan ik hoop ik wel gaan slapen.
Wat een avond
Symph heel veel sterkte
LOLquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik moet richting bed. Morgen eerste schooldag na de vakantie. Het echte leven begint weer voor het kleine grut.
Bedankt, klonkt weer goed, zelfs al was het mainstream
trustenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
We moeten gup gaan opvoeden dat ie niet zo knalhard met een minder nummer erinknalt
Dank je ToT voor de Mainstream Muziekjes
Symph veel sterkteik ga proberen te slapen.
Bedankt voor je muziekjens.quote:
De playlist die ik had klaarstaan was overigens geen metal. Dat van Within Temptation met Tarja was verreweg het hardste wat er in stond.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms moet mainstream kunnen
Ik kon echt ff de gothic metal op de late avond niet meer aan, maar ik weet dat jij en jouw kids daar graag mee inslapen
Het was geen klacht hoor. Het was gewoon niet wat ik van ToT gewend ben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms moet mainstream kunnen
Ik kon echt ff de gothic metal op de late avond niet meer aan, maar ik weet dat jij en jouw kids daar graag mee inslapen
Joh no worries. Er zijn belangrijkere dingen in het leven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef Symphonic het volgende:
Skrry ToT, ik zit op de tablet te kloten met dank aan Acer, maar ik heb de muziek vanavond figuurlijk gehoord.
Als je elastiek te vaak oprekt zegt het uiteindelijk ook *knap*. Dat weet ik helaas. Dus deel je sores, gewoon erover praten helpt al. (Sprak zij die het zelf nog te weinig doetquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je wat het fijne is, van iedereen die ik hier irl ontmoet heb weet ik dat het hart op de juiste plaats zit. Ik ben er graag voor anderen en hou mijn eigen sores graag bij me, maar ik weet dat ik bij jullie terecht kan, en dat besef maak ik nu graag gebruik van.
Mijn elastiek is heel rekbaar, maar ik merk nu dat een vertrouwd klankbord heel welkom is
slaap lekker, en bedankt voor het er zijn, en dat geldt voor jullie allemaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
We moeten gup gaan opvoeden dat ie niet zo knalhard met een minder nummer erinknalt
Dank je ToT voor de Mainstream Muziekjes
Symph veel sterkteik ga proberen te slapen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker, en bedankt voor het er zijn, en dat geldt voor jullie allemaal
Eens met dit maar snap je...quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof man!
Ja ik was een beetje verbaasd dat je dit nu met ons deelde, maar ik ben echt blij dat je het gedaan hebt en ik hoop dat je het vaker doet; that's what friends are for!
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was geen klacht hoor. Het was gewoon niet wat ik van ToT gewend ben.
Ik waardeer bijna alle muziek, dat weet je.
Oh, ik had dus een piano gekocht. 3 kinderen tegelijk dat ding uittesten en het enige wat ik dacht "klinkt als jazz". Dus
koop die jazz bas noy maarquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was geen klacht hoor. Het was gewoon niet wat ik van ToT gewend ben.
Ik waardeer bijna alle muziek, dat weet je.
Oh, ik had dus een piano gekocht. 3 kinderen tegelijk dat ding uittesten en het enige wat ik dacht "klinkt als jazz". Dus
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen dank, het is niet meer dan normaal!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet ik en we kunnen wel een wedstrijd doen in wegcijferenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je elastiek te vaak oprekt zegt het uiteindelijk ook *knap*. Dat weet ik helaas. Dus deel je sores, gewoon erover praten helpt al. (Sprak zij die het zelf nog te weinig doet).
Ongestructureerde kutzooiquote:
Ja ja, komt nog. Eerst even met de leraar checken of hij een kleinere versie dan de standaard moet en dan ga ik wel weer terug naar de instrumentenwinkel.quote:
Sorry dat ik dan alweer met mijn Goth Metal vooroordeel klaar stondquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De playlist die ik had klaarstaan was overigens geen metal. Dat van Within Temptation met Tarja was verreweg het hardste wat er in stond.Ik moest ook ff niks hards aan mijn hoofd hebben.
Ik denk dat het beter is als wij dan een wedstrijd doen die we beiden niet wilen doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet ik en we kunnen wel een wedstrijd doen in wegcijferen
Heheh dat kunnen jullie allebei idd heel erg goed!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet ik en we kunnen wel een wedstrijd doen in wegcijferen
Ach er waren belangrijkere dingen hier gaande.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry dat ik dan alweer met mijn Goth Metal vooroordeel klaar stond
Wat een rot avond is dit dus![]()
Niets ten nadele van de DJ's hoor
Maar gewoon luisteraars die het niet helemaal begrepen vanaond
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach er waren belangrijkere dingen hier gaande.
daaromquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach er waren belangrijkere dingen hier gaande.
jij zelfquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
Bah ik ben nog steeds uit het veld geslagen.... Iemand nog zin om vrolijke muziek te draaien zo?
Ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
Bah ik ben nog steeds uit het veld geslagen.... Iemand nog zin om vrolijke muziek te draaien zo?
idd en dat vind ik gewoon zo super aan deze hechte groep echte vrienden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en de vriendschap kwam naar boven
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ga naar koeienbellen luisteren en val iedereen die de stream nog aan heeft daar ook mee lastig.
Truste
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ga naar koeienbellen luisteren en val iedereen die de stream nog aan heeft daar ook mee lastig.
Truste
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Fogel het volgende:
Truste
Ja, sorryquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik online moet \ kan met Winamp...
en die is me heel dierbaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en de vriendschap kwam naar boven
Ik ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik online moet \ kan met Winamp...
Het vorige nummer dan hè, dit is kut.quote:
Ja, nee, ik had het bijna werkend op mijn draailaptop incl. microfoon. Toen gooide ik mijn microfoon weg en nu kan ik niet meer draaien vanaf mijn draailaptop en zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm ik kan ook zelf onderzoek plegen ed. Daar hoef jij geen sorry voor te zeggen hoor.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, nee, ik had het bijna werkend op mijn draailaptop incl. microfoon. Toen gooide ik mijn microfoon weg en nu kan ik niet meer draaien vanaf mijn draailaptop en zo.
Maar goed ik ga
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:50 schreef Outpost76 het volgende:
Ik kan bij het rooster maar weet nog niet hoe en wat...
00:51 - 01:30quote:
Ja, mij ff pootje haken op weg naar mijn meurbaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je staat er op omdat ik connecties heb.
whehehequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je staat er op omdat ik connecties heb.
Puur alleen omdat ik zelf nog niet snap hoe het rooster werkt...quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, mij ff pootje haken op weg naar mijn meurbaal
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik tik hem af...
om 6 uur is het weer piep piep piep
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik tik hem af...
Slaap lekker Symp!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik tik hem af...
Verdommelequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
De drie minuten uitloop is ook geregeld
Ja, meer uitloop kan ik je niet geven weet jequote:
hehe, jij snapt hemquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, meer uitloop kan ik je niet geven weet je
Dan loopt namelijk ook de volgende DJ weer 3 extra minuten uit en over een jaar lopen we gewoon een dag achter op het rooster
En als ik je een tip mag geven, met Possie als luisteraar, gooi er wat gabber, hip hop, rap en (hapy) hardcore tegen aanquote:
okquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als ik je een tip mag geven, met Possie als luisteraar, gooi er wat gabber, hip hop, rap en (hapy) hardcore tegen aan
Nee hoor, het gaat hier net losquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Hey, jullie zijn nog wakker.
Of ben ik net op tijd om jullie uit te zwaaien?.
Boem boem boem!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als ik je een tip mag geven, met Possie als luisteraar, gooi er wat gabber, hip hop, rap en (hapy) hardcore tegen aan
En kijk dit klinkt al goed, ik zie de voetjes van Possie al weer gaanquote:
Ik ga zo slapen inderdaad, ben de nachtploeg aan het uitzwaaienquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Hey, jullie zijn nog wakker.
Of ben ik net op tijd om jullie uit te zwaaien?.
nachtdienst is wel leuk.... betaald tenminste goedquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen inderdaad, ben de nachtploeg aan het uitzwaaien
Gezellie!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk. Ik ben nog wel even wakker denk ik.
Moeten we ons allemaal even voorstellen anders, omdat jij niet buiten deze reeks komt?quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moeten we ons allemaal even voorstellen anders, omdat jij niet buiten deze reeks komt?
Nieuw in dit topic, dan lijkt t me logisch om je even voor te stellen,quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moeten we ons allemaal even voorstellen anders, omdat jij niet buiten deze reeks komt?
Toch zijn het wel allemaal BFersquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Voorstellen wordt wel op prijs gesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |