En de goede professionele hulp wordt er ook niet beter opquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet geslacht, en ook niet te bevatten. ?
En van de professionals moet ik het ook niet echt hebben
Kon t niet laten...quote:
rm?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik vraag al een paar maanden om een rm, en ze laten me gewoon barsten.
En geloof me, om een rm vragen is het laatste dat je doet als ouder.
Rechtelijke machtinging geloof ikquote:
Als je praten wil... Ik ben altijd bereikbaar dat weet je!quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet geslacht, en ook niet te bevatten. ?
En van de professionals moet ik het ook niet echt hebben
Oef, okee!quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rechtelijke machtinging geloof ik
En wat houd dat in?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rechtelijke machtinging geloof ik
rijks machtiging en dat is gedwongen opname in een psychiatrische kliniek.quote:
Ik ben nu wel benieuwd welke je wél gaat draaien. We hadden het er van de week nog over dat Fast Car haar enige hit was, jij corrigeerde en kwam met nog 2 nummers aan, waarop Melting nog zei dat zijn volgens Muis géén Toppersquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef ToT het volgende:
Maar die kan ik straks ook wel ff draaien.
I knowquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je praten wil... Ik ben altijd bereikbaar dat weet je!
Ow........Jezus hee.....quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
rijks machtiging en dat is gedwongen opname in een psychiatrische kliniek.
en ja, ze is een gevaar voor de samenleving en zeer zeker voor ons, en ja dat is zwaar kut
En ze stemt zeker zelf niet in met een vrijwillige opname?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ja, ze is een gevaar voor de samenleving en zeer zeker voor ons, en ja dat is zwaar kut
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kon jij toch niet wetenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:20 schreef ToT het volgende:
Fuck man, ik wist echt niet dat het zo erg was.
I know, maar ik vind het wel ff kut.quote:
Klinkt heftigquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |