Dat weet ik, maar hij knokt ook voor de jongstequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Symp geeft niet op. Hij heeft nog een dochter om voor te vechten!
Logiesch, opgeven bestaat niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hij knokt ook voor de jongste
weet je wat het fijne is, van iedereen die ik hier irl ontmoet heb weet ik dat het hart op de juiste plaats zit. Ik ben er graag voor anderen en hou mijn eigen sores graag bij me, maar ik weet dat ik bij jullie terecht kan, en dat besef maak ik nu graag gebruik van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We zijn een bij elkaar geraapt zooitje kneuzen, maar ik denk dat bij ieder van ons het hart op de goede plaats zit, dus schroom niet
Mooie afsluiter, hierna kan ik hoop ik wel gaan slapen.quote:
Komt goed uit want ik moet richting bed. Morgen eerste schooldag na de vakantie. Het echte leven begint weer voor het kleine grut.quote:
Soms moet mainstream kunnenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik moet richting bed. Morgen eerste schooldag na de vakantie. Het echte leven begint weer voor het kleine grut.
Bedankt, klonkt weer goed, zelfs al was het mainstream
Tof man!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je wat het fijne is, van iedereen die ik hier irl ontmoet heb weet ik dat het hart op de juiste plaats zit. Ik ben er graag voor anderen en hou mijn eigen sores graag bij me, maar ik weet dat ik bij jullie terecht kan, en dat besef maak ik nu graag gebruik van.
Mijn elastiek is heel rekbaar, maar ik merk nu dat een vertrouwd klankbord heel welkom is
idd een aardige emotional rollercoaster vanavond.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooie afsluiter, hierna kan ik hoop ik wel gaan slapen.
Wat een avond
Symph heel veel sterkte
LOLquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik moet richting bed. Morgen eerste schooldag na de vakantie. Het echte leven begint weer voor het kleine grut.
Bedankt, klonkt weer goed, zelfs al was het mainstream
trustenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
We moeten gup gaan opvoeden dat ie niet zo knalhard met een minder nummer erinknalt
Dank je ToT voor de Mainstream Muziekjes
Symph veel sterkteik ga proberen te slapen.
Bedankt voor je muziekjens.quote:
De playlist die ik had klaarstaan was overigens geen metal. Dat van Within Temptation met Tarja was verreweg het hardste wat er in stond.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms moet mainstream kunnen
Ik kon echt ff de gothic metal op de late avond niet meer aan, maar ik weet dat jij en jouw kids daar graag mee inslapen
Het was geen klacht hoor. Het was gewoon niet wat ik van ToT gewend ben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms moet mainstream kunnen
Ik kon echt ff de gothic metal op de late avond niet meer aan, maar ik weet dat jij en jouw kids daar graag mee inslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |