Ja maar ik wil dan toch vaak meer horen. Een nummer kan ik niet beoordelen op de 1e 2 seconden...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het klonk de eerste seconde toch al meteen kut?
Het was een oude opname, veel gekraak en veel geschreeuw. Dan heb ik al weinig interesse.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dan toch vaak meer horen. Een nummer kan ik niet beoordelen op de 1e 2 seconden...
Dan kraak je de opname af, niet het nummer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was een oude opname, veel gekraak en veel geschreeuw. Dan heb ik al weinig interesse.
Tingtingtingtingtingtingquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Gooi er dan meteen What does the fox say er achteraan!
Normaal luisteren we wel eerst beter, maar soms is het gewoon meteen duidelijk wat je kunt verwachten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
Als men maar skip roept omdat t niet leuk klinkt de eerste 2 seconden ga ik maar met stay spammen!
Het geschreeuw hoort bij het nummer. Hoe dan ook was het niet fijn om naar te luisteren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kraak je de opname af, niet het nummer.
Nogmaals, dan kraak je de opname af, niet het nummer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal luisteren we wel eerst beter, maar soms is het gewoon meteen duidelijk wat je kunt verwachten.De kwaliteit was gewoon kut.
Ik zal er over ophouden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Het geschreeuw hoort bij het nummer. Hoe dan ook was het niet fijn om naar te luisteren.
Maar goed, wat jij wil.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dschinghis Khan - Moskau ligt op het punthje van je tong hè.
Nog niet eens zo'n slecht voorstel, maar ik dacht aanquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:49 schreef tweelo_1997 het volgende:
Volgens mij was dat een van de eerste nummers die we helemaal hebben uitgezeten
Die verrotte kaboutertjes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Whut deze is heel erg goed aan te horen hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer is geloof ik mijn ultieme generatiekloof
Geer & Goorquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
Mijnheer de DJ heeft u ook iets waardoor mijn oren echt gaan bloeden?
Ik denk aan een Gordon of vergelijkbare martelingen.
Mweh, niet dat ik er koppijn van krijg, maar dit zit best wel een beetje cheap-ass in elkaarquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut deze is heel erg goed aan te horen hoor
Ik heb geen enkele behoefte om skip te zeggen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
Mijnheer de DJ heeft u ook iets waardoor mijn oren echt gaan bloeden?
Ik denk aan een Gordon of vergelijkbare martelingen.
idd zeg, heel erg simpeltjes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mweh, niet dat ik er koppijn van krijg, maar dit zit best wel een beetje cheap-ass in elkaar
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:53 schreef Rafeiro het volgende:
Dries Roelvink mag als steunbetuiging naar zijn zoon ook.
nou ja, heb ik toch nog 14 dagen rente getrokken van mijn 200 dollarquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:55 schreef Watertornado het volgende:
Bij die eerste tonen denk ik altijd gelijk aan "Wat zullen we drinken, zeven dagen lang"
Had je wat minder moeten eten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit nu wel redelijk vol, ik heb nog maar een half uurtje
Klinkt zoetquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Momenteel Pickwick Lively lemongrass, met wat geraspte gember erbij!
OK, klonk als...quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
Symph bedankt voor je heerlijke muziekjes
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken
slaap lekkerquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
Truste!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
Een paternosterquote:
Nope.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
staat die foto niet op zijn kop?
Correct. Als je dat toch een lift in huis hebt, kan je net zo goed een enorm toffe bouwen, toch?quote:
Van een generatiekloof is pas sprake als iemand Judy Garland of Gene Kelly of zo gaat aanvragenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
generatiekloof, trek het je niet aan .....
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van een generatiekloof is pas sprake als iemand Judy Garland of Gene Kelly of zo gaat aanvragen
echt geen idee...quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Is er trouwens een meldpunt voor dat gedoe van apothekers? 2x een gesprek claimen terwijl ik nooit een gesprek gehad heb.
Zijn die geclaimde gesprekken vergoed door de verzekering? Dan zou ik die eerst bellen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Is er trouwens een meldpunt voor dat gedoe van apothekers? 2x een gesprek claimen terwijl ik nooit een gesprek gehad heb.
Wie gaat er dan ook met dit weer op dit moment op een hangmat zitten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef ToT het volgende:
Joy, ga ik ff buiten op de hangmat zitten, heb ik niet gezien dat er een hele plas water op staat!
quote:
Van de verzekering krijg ik nu een rekening.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn die geclaimde gesprekken vergoed door de verzekering? Dan zou ik die eerst bellen.
Wie eist bewijst.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Van de verzekering krijg ik nu een rekening.
Ik heb nog nooit een gesprek gehad bij de apotheek.
Ik voel me de hele dag al belabberd en heb continu behoefte aan diep frisse lucht inademen. Heb ik meestal na een nacht extreem diep geslapen te hebben. Ik voel me de hele dag alsof ik zwaar aan de Risperdal zit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met dit weer op dit moment op een hangmat zitten.
Morgen even met de verzekering bellen. Dat je niet bereid bent te betalen voor gesprekken die NIET gevoerd zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hen dus bellen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je nu de apotheek belt daarvoor komt er nog een gesprek bovenop natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hen dus bellen.Of eerst de apotheek en vragen waarom je dat krijgt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je nu de apotheek belt daarvoor komt er nog een gesprek bovenop natuurlijk.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je nu de apotheek belt daarvoor komt er nog een gesprek bovenop natuurlijk.
Accountants hebben daar ook een handje van; maken zij een fout, ga je er achterna bellen om het te corrigeren krijg je 85 euro vanwege "telefonisch consult" voor je flikker.quote:
En Symph zit door de generatiekloof nu onder tafelquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En Symph zit door de generatiekloof nu onder tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |