Ja maar ik wil dan toch vaak meer horen. Een nummer kan ik niet beoordelen op de 1e 2 seconden...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het klonk de eerste seconde toch al meteen kut?
Het was een oude opname, veel gekraak en veel geschreeuw. Dan heb ik al weinig interesse.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dan toch vaak meer horen. Een nummer kan ik niet beoordelen op de 1e 2 seconden...
Dan kraak je de opname af, niet het nummer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was een oude opname, veel gekraak en veel geschreeuw. Dan heb ik al weinig interesse.
Tingtingtingtingtingtingquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Gooi er dan meteen What does the fox say er achteraan!
Normaal luisteren we wel eerst beter, maar soms is het gewoon meteen duidelijk wat je kunt verwachten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
Als men maar skip roept omdat t niet leuk klinkt de eerste 2 seconden ga ik maar met stay spammen!
Het geschreeuw hoort bij het nummer. Hoe dan ook was het niet fijn om naar te luisteren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kraak je de opname af, niet het nummer.
Nogmaals, dan kraak je de opname af, niet het nummer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal luisteren we wel eerst beter, maar soms is het gewoon meteen duidelijk wat je kunt verwachten.De kwaliteit was gewoon kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |