Ja maar ik wil dan toch vaak meer horen. Een nummer kan ik niet beoordelen op de 1e 2 seconden...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het klonk de eerste seconde toch al meteen kut?
Het was een oude opname, veel gekraak en veel geschreeuw. Dan heb ik al weinig interesse.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dan toch vaak meer horen. Een nummer kan ik niet beoordelen op de 1e 2 seconden...
Dan kraak je de opname af, niet het nummer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was een oude opname, veel gekraak en veel geschreeuw. Dan heb ik al weinig interesse.
Tingtingtingtingtingtingquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Gooi er dan meteen What does the fox say er achteraan!
Normaal luisteren we wel eerst beter, maar soms is het gewoon meteen duidelijk wat je kunt verwachten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
Als men maar skip roept omdat t niet leuk klinkt de eerste 2 seconden ga ik maar met stay spammen!
Het geschreeuw hoort bij het nummer. Hoe dan ook was het niet fijn om naar te luisteren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kraak je de opname af, niet het nummer.
Nogmaals, dan kraak je de opname af, niet het nummer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal luisteren we wel eerst beter, maar soms is het gewoon meteen duidelijk wat je kunt verwachten.De kwaliteit was gewoon kut.
Ik zal er over ophouden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Het geschreeuw hoort bij het nummer. Hoe dan ook was het niet fijn om naar te luisteren.
Maar goed, wat jij wil.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dschinghis Khan - Moskau ligt op het punthje van je tong hè.
Nog niet eens zo'n slecht voorstel, maar ik dacht aanquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:49 schreef tweelo_1997 het volgende:
Volgens mij was dat een van de eerste nummers die we helemaal hebben uitgezeten
Die verrotte kaboutertjes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Whut deze is heel erg goed aan te horen hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer is geloof ik mijn ultieme generatiekloof
Geer & Goorquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
Mijnheer de DJ heeft u ook iets waardoor mijn oren echt gaan bloeden?
Ik denk aan een Gordon of vergelijkbare martelingen.
Mweh, niet dat ik er koppijn van krijg, maar dit zit best wel een beetje cheap-ass in elkaarquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut deze is heel erg goed aan te horen hoor
Ik heb geen enkele behoefte om skip te zeggen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
Mijnheer de DJ heeft u ook iets waardoor mijn oren echt gaan bloeden?
Ik denk aan een Gordon of vergelijkbare martelingen.
idd zeg, heel erg simpeltjes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mweh, niet dat ik er koppijn van krijg, maar dit zit best wel een beetje cheap-ass in elkaar
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:53 schreef Rafeiro het volgende:
Dries Roelvink mag als steunbetuiging naar zijn zoon ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |