Nouja het is misschien een idee om de HAP te bellen, en de situatie daar uit te leggen, die kunnen daar vaak wel wat mee, en als de nood aan de man is kunnen ze je meteen doorverwijzen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soort van bang, maar meer huiverig.
Maar dat zou wel mijn laatste actie zijn.
weet je hoe het wettelijk zit?
Gedwongen opname gaat via het meldpunt kindermishandeling, en laat de situatie hier nu precies omgekeerd zijn
Ze gaan er bij voorbaat van uit dat het kind mishandeld wordt.
Tof, echt tof, en ik sta in mijn hemd
het vervelende is dat de ggz precies weet hoe he zit en zelfs die kunnen daar niets aan doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme! Lekker soms, die wetgeving!
Aan de andere kant kunnen ouders soms ook volledig doorslaan, dus is het wel begrijpelijk dat men eerst wil weten hoe de situatie daadwerkelijk ligt.
in dat traject zit ik al meer dan een jaar, ggz en zelfs die kunnen en mogen nietsquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja het is misschien een idee om de HAP te bellen, en de situatie daar uit te leggen, die kunnen daar vaak wel wat mee, en als de nood aan de man is kunnen ze je meteen doorverwijzen.
En als dingen écht uit de klauwen dreigen te lopen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:54 schreef Symphonic het volgende:
En die doen een jaar over hun " onderzoek "
Jezus hee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het vervelende is dat de ggz precies weet hoe he zit en zelfs die kunnen daar niets aan doen
112 bellen, en ben je als ouder bij voorbaad de gebeten hondquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En als dingen écht uit de klauwen dreigen te lopen?
pfff, het zijn natuurlijk ook geen gebruikelijke situaties. maar er zou toch een oplossing moeten zijnquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:58 schreef Symphonic het volgende:
En de ggz hdb ik aan mijn kant, en nog kunnen we niks
als vrijwillig niet lukt, laat ik het tot een crisissituatie escaleren en dan moeten ze welquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En als dingen écht uit de klauwen dreigen te lopen?
Ja, nee, ja..... Ik meen afgelopen jaar juist een artikel gelezen te hebben van een psych van de RUG die precies die problematiek aandroeg waar Symph nu last van heeft.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
pfff, het zijn natuurlijk ook geen gebruikelijke situaties. maar er zou toch een oplossing moeten zijn
Maarja hoe moet je dat doen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als vrijwillig niet lukt, laat ik het tot een crisissituatie escaleren en dan moeten ze wel
gelukkig zit ik al ver in het traject en weten zij Hoe het precies zit, anders was ik nog de sjaak ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
112 bellen, en ben je als ouder bij voorbaad de gebeten hond
Ik zit echt ff in een rap tempo terug te denken aan alle tweets en artikelen die ik afgelopen jaar op dit gebied gelezen heb.
Dan heb je misschien weer kans dat ze naar een gastgezin gaat en jijzelf in de problemen komt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maarja hoe moet je dat doen?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat jij haar (ja klinkt cru) zou slaan, waardoor de kinderbescherming wel moet ingrijpen. Maar dat kan toch niet te bedoeling zijn
Zat ik me net te bedenken idd; hoe meer archiefmateriaal je hebt over gebeurtenissen enzo, opgeschreven door neutrale derden, hoe beter het is natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig zit ik al ver in het traject en weten zij Hoe het precies zit, anders was ik nog de sjaak ook
Ja geen probleem, ieder zo z'n smaak.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
ToT, ik wist dat je mof was maar ik twijfelde ergens nog... Nu sorry...
Ik snap ook wel dat dat niet kan. maar waarom zijn er dan geen instanties die kunnen ingrijpenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb je misschien weer kans dat ze naar een gastgezin gaat en jijzelf in de problemen komt.
ik ga haar niet slaan, ze is al maanden bezig om dat voor elkaar te krijgen en om mij en mijn moeder in de gevangenis te krijgen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maarja hoe moet je dat doen?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat jij haar (ja klinkt cru) zou slaan, waardoor de kinderbescherming wel moet ingrijpen. Maar dat kan toch niet te bedoeling zijn
Dat is 100% zo ja!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja geen probleem, ieder zo z'n smaak.
Heb jij geluk dat je mijn Maus Lauft Fur show niet gehoord hebtquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
ToT, ik wist dat je mof was maar ik twijfelde ergens nog... Nu sorry...
In crisissituaties kan veel, maar ook dan gaan ze eerst talloze afwegingen maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat dat niet kan. maar waarom zijn er dan geen instanties die kunnen ingrijpen
Nee natuurlijk moet je dat niet doen... maar snap niet dat er niemand is die je kan helpenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga haar niet slaan, ze is al maanden bezig om dat voor elkaar te krijgen en om mij en mijn moeder in de gevangenis te krijgen.
dat plezier gun ik haar niet.
ik kan niet eens uitleggen hoever ze daarvoor gaat.
heeeeeeeeeeesseeseel ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |