SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Accountants hebben daar ook een handje van; maken zij een fout, ga je er achterna bellen om het te corrigeren krijg je 85 euro vanwege "telefonisch consult" voor je flikker.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Nou ja wie neemt het dan over om 22:30?
Je uitloop toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Jij zelf!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Ah, OK, dat krijg je als je laat binnenvalt.quote:
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, OK, dat krijg je als je laat binnenvalt.
Maar ik zag dat ToT al zijn hand opstak.
Het begint klassiek en eindigd met strepsilsquote:
Within Temptation met Tarja!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het begint klassiek en eindigd met strepsils
Oh, ik dacht iets Voutsquote:
Daar zou je mij op dit moment wel een plezier mee doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel wat meer gangbare muziek draaien.
Jou show! Pas je dus niet aan aan je luisteraars maar aan wat jij wil horen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ok, doen we. Eerst nog ff 1 "andere" en daarna meer mainstream muziek.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar zou je mij op dit moment wel een plezier mee doen
Dat doe je al manquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ok, doen we. Eerst nog ff 1 "andere" en daarna meer mainstream muziek.
Is ook wel zoquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jou show! Pas je dus niet aan aan je luisteraars maar aan wat jij wil horen.
Zoveel respect voor die man hè. Op zijn leeftijd nog ff 2 Symphonic Metal albums uitbrengen met volledig orkest en zingen kan hij ook nogquote:
Ben ik heel erg brutaal als ik zeg dat die mafkees met pensioen moet en zn bakkus moet houden??quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoveel respect voor die man hè. Op zijn leeftijd nog ff 2 Symphonic Metal albums uitbrengen met volledig orkest en zingen kan hij ook nog
Ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik heel erg brutaal als ik zeg dat die mafkees met pensioen moet en zn bakkus moet houden??
Jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik heel erg brutaal als ik zeg dat die mafkees met pensioen moet en zn bakkus moet houden??
het was echt best zwaar voor mequote:Op zondag 17 augustus 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoveel respect voor die man hè. Op zijn leeftijd nog ff 2 Symphonic Metal albums uitbrengen met volledig orkest en zingen kan hij ook nog
Oh?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben even een paar weken dm aan het doorspitten
Je doet het weer hèquote:
Ik maak er een sport van de meest kutte foto's te vinden!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hij kijkt of ie er stiekem 1 heeft laten glippen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je doet het weer hè
Show me the way?
Wat zocht je dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik merk dat het onbegonnen werk is
Zoek je naar een dm van een iemand, dan kan je dubbelklikken op diens UI dan krijg je alleen de dms tussen jou en die persoon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik merk dat het onbegonnen werk is
Ow handig, wist ik niet!quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoek je naar een dm van een iemand, dan kan je dubbelklikken op diens UI dan krijg je alleen de dms tussen jou en die persoon.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Gratis af te halen: puber zonder gebruiksaanwijzing
Ruilen tegen 3 mini-mensen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Uh, misschien iets voor Vraag & Aanbodquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Erasurequote:
Hoe oud en wat is t geslacht?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:04 schreef Symphonic het volgende:
niet geslacht, en ook niet te bevatten. ?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet geslacht, en ook niet te bevatten. ?
En van de professionals moet ik het ook niet echt hebben
En de goede professionele hulp wordt er ook niet beter opquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kon t niet laten...quote:
rm?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik vraag al een paar maanden om een rm, en ze laten me gewoon barsten.
En geloof me, om een rm vragen is het laatste dat je doet als ouder.
Rechtelijke machtinging geloof ikquote:
Als je praten wil... Ik ben altijd bereikbaar dat weet je!quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oef, okee!quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rechtelijke machtinging geloof ik
En wat houd dat in?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rechtelijke machtinging geloof ik
rijks machtiging en dat is gedwongen opname in een psychiatrische kliniek.quote:
Ik ben nu wel benieuwd welke je wél gaat draaien. We hadden het er van de week nog over dat Fast Car haar enige hit was, jij corrigeerde en kwam met nog 2 nummers aan, waarop Melting nog zei dat zijn volgens Muis géén Toppersquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef ToT het volgende:
Maar die kan ik straks ook wel ff draaien.
I knowquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je praten wil... Ik ben altijd bereikbaar dat weet je!
Ow........Jezus hee.....quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
rijks machtiging en dat is gedwongen opname in een psychiatrische kliniek.
en ja, ze is een gevaar voor de samenleving en zeer zeker voor ons, en ja dat is zwaar kut
En ze stemt zeker zelf niet in met een vrijwillige opname?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ja, ze is een gevaar voor de samenleving en zeer zeker voor ons, en ja dat is zwaar kut
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kon jij toch niet wetenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:20 schreef ToT het volgende:
Fuck man, ik wist echt niet dat het zo erg was.
I know, maar ik vind het wel ff kut.quote:
Klinkt heftigquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |