Dat weet ik, maar hij knokt ook voor de jongstequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Symp geeft niet op. Hij heeft nog een dochter om voor te vechten!
Logiesch, opgeven bestaat niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hij knokt ook voor de jongste
weet je wat het fijne is, van iedereen die ik hier irl ontmoet heb weet ik dat het hart op de juiste plaats zit. Ik ben er graag voor anderen en hou mijn eigen sores graag bij me, maar ik weet dat ik bij jullie terecht kan, en dat besef maak ik nu graag gebruik van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We zijn een bij elkaar geraapt zooitje kneuzen, maar ik denk dat bij ieder van ons het hart op de goede plaats zit, dus schroom niet
Mooie afsluiter, hierna kan ik hoop ik wel gaan slapen.quote:
Komt goed uit want ik moet richting bed. Morgen eerste schooldag na de vakantie. Het echte leven begint weer voor het kleine grut.quote:
Soms moet mainstream kunnenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik moet richting bed. Morgen eerste schooldag na de vakantie. Het echte leven begint weer voor het kleine grut.
Bedankt, klonkt weer goed, zelfs al was het mainstream
Tof man!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je wat het fijne is, van iedereen die ik hier irl ontmoet heb weet ik dat het hart op de juiste plaats zit. Ik ben er graag voor anderen en hou mijn eigen sores graag bij me, maar ik weet dat ik bij jullie terecht kan, en dat besef maak ik nu graag gebruik van.
Mijn elastiek is heel rekbaar, maar ik merk nu dat een vertrouwd klankbord heel welkom is
idd een aardige emotional rollercoaster vanavond.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooie afsluiter, hierna kan ik hoop ik wel gaan slapen.
Wat een avond
Symph heel veel sterkte
LOLquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik moet richting bed. Morgen eerste schooldag na de vakantie. Het echte leven begint weer voor het kleine grut.
Bedankt, klonkt weer goed, zelfs al was het mainstream
trustenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
We moeten gup gaan opvoeden dat ie niet zo knalhard met een minder nummer erinknalt
Dank je ToT voor de Mainstream Muziekjes
Symph veel sterkteik ga proberen te slapen.
Bedankt voor je muziekjens.quote:
De playlist die ik had klaarstaan was overigens geen metal. Dat van Within Temptation met Tarja was verreweg het hardste wat er in stond.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms moet mainstream kunnen
Ik kon echt ff de gothic metal op de late avond niet meer aan, maar ik weet dat jij en jouw kids daar graag mee inslapen
Het was geen klacht hoor. Het was gewoon niet wat ik van ToT gewend ben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Soms moet mainstream kunnen
Ik kon echt ff de gothic metal op de late avond niet meer aan, maar ik weet dat jij en jouw kids daar graag mee inslapen
Joh no worries. Er zijn belangrijkere dingen in het leven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef Symphonic het volgende:
Skrry ToT, ik zit op de tablet te kloten met dank aan Acer, maar ik heb de muziek vanavond figuurlijk gehoord.
Als je elastiek te vaak oprekt zegt het uiteindelijk ook *knap*. Dat weet ik helaas. Dus deel je sores, gewoon erover praten helpt al. (Sprak zij die het zelf nog te weinig doetquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je wat het fijne is, van iedereen die ik hier irl ontmoet heb weet ik dat het hart op de juiste plaats zit. Ik ben er graag voor anderen en hou mijn eigen sores graag bij me, maar ik weet dat ik bij jullie terecht kan, en dat besef maak ik nu graag gebruik van.
Mijn elastiek is heel rekbaar, maar ik merk nu dat een vertrouwd klankbord heel welkom is
slaap lekker, en bedankt voor het er zijn, en dat geldt voor jullie allemaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
We moeten gup gaan opvoeden dat ie niet zo knalhard met een minder nummer erinknalt
Dank je ToT voor de Mainstream Muziekjes
Symph veel sterkteik ga proberen te slapen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker, en bedankt voor het er zijn, en dat geldt voor jullie allemaal
Eens met dit maar snap je...quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof man!
Ja ik was een beetje verbaasd dat je dit nu met ons deelde, maar ik ben echt blij dat je het gedaan hebt en ik hoop dat je het vaker doet; that's what friends are for!
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was geen klacht hoor. Het was gewoon niet wat ik van ToT gewend ben.
Ik waardeer bijna alle muziek, dat weet je.
Oh, ik had dus een piano gekocht. 3 kinderen tegelijk dat ding uittesten en het enige wat ik dacht "klinkt als jazz". Dus
koop die jazz bas noy maarquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was geen klacht hoor. Het was gewoon niet wat ik van ToT gewend ben.
Ik waardeer bijna alle muziek, dat weet je.
Oh, ik had dus een piano gekocht. 3 kinderen tegelijk dat ding uittesten en het enige wat ik dacht "klinkt als jazz". Dus
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen dank, het is niet meer dan normaal!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet ik en we kunnen wel een wedstrijd doen in wegcijferenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je elastiek te vaak oprekt zegt het uiteindelijk ook *knap*. Dat weet ik helaas. Dus deel je sores, gewoon erover praten helpt al. (Sprak zij die het zelf nog te weinig doet).
Ongestructureerde kutzooiquote:
Ja ja, komt nog. Eerst even met de leraar checken of hij een kleinere versie dan de standaard moet en dan ga ik wel weer terug naar de instrumentenwinkel.quote:
Sorry dat ik dan alweer met mijn Goth Metal vooroordeel klaar stondquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De playlist die ik had klaarstaan was overigens geen metal. Dat van Within Temptation met Tarja was verreweg het hardste wat er in stond.Ik moest ook ff niks hards aan mijn hoofd hebben.
Ik denk dat het beter is als wij dan een wedstrijd doen die we beiden niet wilen doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet ik en we kunnen wel een wedstrijd doen in wegcijferen
Heheh dat kunnen jullie allebei idd heel erg goed!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet ik en we kunnen wel een wedstrijd doen in wegcijferen
Ach er waren belangrijkere dingen hier gaande.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry dat ik dan alweer met mijn Goth Metal vooroordeel klaar stond
Wat een rot avond is dit dus![]()
Niets ten nadele van de DJ's hoor
Maar gewoon luisteraars die het niet helemaal begrepen vanaond
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach er waren belangrijkere dingen hier gaande.
daaromquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach er waren belangrijkere dingen hier gaande.
jij zelfquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
Bah ik ben nog steeds uit het veld geslagen.... Iemand nog zin om vrolijke muziek te draaien zo?
Ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
Bah ik ben nog steeds uit het veld geslagen.... Iemand nog zin om vrolijke muziek te draaien zo?
idd en dat vind ik gewoon zo super aan deze hechte groep echte vrienden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en de vriendschap kwam naar boven
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ga naar koeienbellen luisteren en val iedereen die de stream nog aan heeft daar ook mee lastig.
Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |