Slaap lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ga naar koeienbellen luisteren en val iedereen die de stream nog aan heeft daar ook mee lastig.
Truste
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ga naar koeienbellen luisteren en val iedereen die de stream nog aan heeft daar ook mee lastig.
Truste
Ja, sorryquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik online moet \ kan met Winamp...
en die is me heel dierbaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en de vriendschap kwam naar boven
Ik ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik online moet \ kan met Winamp...
Het vorige nummer dan hè, dit is kut.quote:
Ja, nee, ik had het bijna werkend op mijn draailaptop incl. microfoon. Toen gooide ik mijn microfoon weg en nu kan ik niet meer draaien vanaf mijn draailaptop en zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm ik kan ook zelf onderzoek plegen ed. Daar hoef jij geen sorry voor te zeggen hoor.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, nee, ik had het bijna werkend op mijn draailaptop incl. microfoon. Toen gooide ik mijn microfoon weg en nu kan ik niet meer draaien vanaf mijn draailaptop en zo.
Maar goed ik ga
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:50 schreef Outpost76 het volgende:
Ik kan bij het rooster maar weet nog niet hoe en wat...
00:51 - 01:30quote:
Ja, mij ff pootje haken op weg naar mijn meurbaalquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je staat er op omdat ik connecties heb.
whehehequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je staat er op omdat ik connecties heb.
Puur alleen omdat ik zelf nog niet snap hoe het rooster werkt...quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, mij ff pootje haken op weg naar mijn meurbaal
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik tik hem af...
om 6 uur is het weer piep piep piep
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik tik hem af...
Slaap lekker Symp!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik tik hem af...
Verdommelequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
De drie minuten uitloop is ook geregeld
Ja, meer uitloop kan ik je niet geven weet jequote:
hehe, jij snapt hemquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, meer uitloop kan ik je niet geven weet je
Dan loopt namelijk ook de volgende DJ weer 3 extra minuten uit en over een jaar lopen we gewoon een dag achter op het rooster
En als ik je een tip mag geven, met Possie als luisteraar, gooi er wat gabber, hip hop, rap en (hapy) hardcore tegen aanquote:
okquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als ik je een tip mag geven, met Possie als luisteraar, gooi er wat gabber, hip hop, rap en (hapy) hardcore tegen aan
Nee hoor, het gaat hier net losquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Hey, jullie zijn nog wakker.
Of ben ik net op tijd om jullie uit te zwaaien?.
Boem boem boem!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als ik je een tip mag geven, met Possie als luisteraar, gooi er wat gabber, hip hop, rap en (hapy) hardcore tegen aan
En kijk dit klinkt al goed, ik zie de voetjes van Possie al weer gaanquote:
Ik ga zo slapen inderdaad, ben de nachtploeg aan het uitzwaaienquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Hey, jullie zijn nog wakker.
Of ben ik net op tijd om jullie uit te zwaaien?.
nachtdienst is wel leuk.... betaald tenminste goedquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen inderdaad, ben de nachtploeg aan het uitzwaaien
Gezellie!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk. Ik ben nog wel even wakker denk ik.
Moeten we ons allemaal even voorstellen anders, omdat jij niet buiten deze reeks komt?quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moeten we ons allemaal even voorstellen anders, omdat jij niet buiten deze reeks komt?
Nieuw in dit topic, dan lijkt t me logisch om je even voor te stellen,quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moeten we ons allemaal even voorstellen anders, omdat jij niet buiten deze reeks komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |