quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent hier best welkom hoor, maar doe gewoon normaal mee
Normaal man. Heel normaal.quote:
R49 is eigenlijk denk ik wel de enige plek waar iedereen welkom is, maar het hangt gewoon nét even af hoe je hier het topic in komt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:50 schreef Fylax het volgende:
Maareh ik zie dat ik en sommige hier niet welkom zijn.
Adios.
Ik doe meer op het feit dat je hier ook gewoon kan zijn zonder je KLB vriendjes, en je kop eens laat zien zonder dat je zelf draaitquote:
Deadprez, blijf gewoon lekkor luistere joh. Laat gewoonquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:51 schreef deadprez het volgende:
Lekker elitair doen als er iemand buiten het vaste kliekje naar je zender luistert, goede manier om luisteraars te ronselen.
Ah, op die manier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is hier de laatste dagen nogal druk met aanwaaiende mensen, dus is het soms wat lastig voor mensen die wat minder vaak hier zijn om te zien wie 'ouder' is
Oh... maar ik distantieer me van die KLB figuren. Ik kom er maar amper omdat ik het sowieso niet echt gezellig vind daar, en ik geregeld het mikpunt ben van pesterijen daar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat maar, de rest van je klb vriendjes maken al genoeg duidelijk.
Goed gasten wat willen jullie?
Banaan, Fylax enz enz..
Ik kijk in MyAT en zie dat er hier nog gepost wordt, denk je ik heb een neus waar mijn ''KLB vriendjes'' zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe meer op het feit dat je hier ook gewoon kan zijn zonder je KLB vriendjes, en je kop eens laat zien zonder dat je zelf draait
Ja, dat herinner ik mij ook nog welquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:51 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Geef ik je geen ongelijk in maar maak Outpost eens duidelijk dat ik niet van klb kom en hier mijn 4000e post heb gepost
Ik kwam hier uit mezelf.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe meer op het feit dat je hier ook gewoon kan zijn zonder je KLB vriendjes, en je kop eens laat zien zonder dat je zelf draait
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kijk in MyAT en zie dat er hier nog gepost wordt, denk je ik heb een neus waar mijn ''KLB vriendjes'' zijn?
Ik doel dus ook op de manier hoe je binnenkomtquote:
Als jij je puber vriendjes hier zo massaal mee naar toe neemt ben jij idd niet meer welkom ja! Iets in jou snapt het radio 49 begrip niet!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:50 schreef Fylax het volgende:
Maareh ik zie dat ik en sommige hier niet welkom zijn.
Adios.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ik doel dus ook op de manier hoe je binnenkomt
ArraBella. Die heb ik nog niet vaker gehoord. Ik ben al wel eens Andorra genoemdquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik mij ook nog wel
Sorry, we worden op dit moment wat overvallen door cowboys, en ik geloof dat ik de enige die eigenlijk al 2 uur geleden al had moeten slapen kan bevestigen dat jij en ArraBella al eerder hier gewoon regelmatig hebben geluisterd en gepost
HAHAHAHAHHAHA.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij je puber vriendjes hier zo massaal mee naar toe neemt ben jij idd niet meer welkom ja! Iets in jou snapt het radio 49 begrip niet!
Jij bent van af heden idd niet meer welkom!
Daarom vroeg ik het ook aan je op Outpost te overtuigen nu zijn die lui van klb ineens mijn vriendjes komop zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik mij ook nog wel
Sorry, we worden op dit moment wat overvallen door cowboys, en ik geloof dat ik de enige die eigenlijk al 2 uur geleden al had moeten slapen kan bevestigen dat jij en ArraBella al eerder hier gewoon regelmatig hebben geluisterd en gepost
Sorryquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
ArraBella. Die heb ik nog niet vaker gehoord. Ik ben al wel eens Andorra genoemd.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:55 schreef Fylax het volgende:
Outpost, ik dacht dat jij een aardige gozer was vooral toen je me uitnodigde voor ''...''
Maar schijn bedriegt. Een aardige kerel ben jij helemaal niet.
Jammer. Ik ben op dit moment kwaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Possie is een van de meest betrouwbare kerels die ik ken, dus zeg dat niet tegen hem
Een muis kan gemeen bijten
Ga is slapen joh 15 jaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef Fylax het volgende:
Sinds dat ik mensen heb gevraagd waarmee ik regelmatig praat uit KLB doen jullie allemaal zo achterlijk tegen mij. Waarvoor? Omdat ik wil dat ik wat luisteraars heb?
Het gaat er ook niet om dat jij hier kwam. want toen was het nog best gezellig dacht ik?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef deadprez het volgende:
Even voor de duidelijkheid, mijn aanwezigheid hier heeft niks met Fylax te maken. Buiten het feit dat zijn uitzending gisteren leuk was, maar dat lijkt me juist positieve reclame.
Gewoon allemaal niet zo huilen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat jij hier kwam. want toen was het nog best gezellig dacht ik?
En die opmerking van mij uit was sarcastisch natuurlijk.
Blijkbaar toen ik vroeg aan mensen uit KLB of ze mee gingen luisteren. Jullie doen er allemaal zo achterlijk over.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
Waar ging het mis, het ligt niet aan de muziek van Fokker
Echt jij hebt een aandachts tekort probleem... Praten helpt maar doe dat niet in een topic, via dm mag en helpt ook!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef Fylax het volgende:
Sinds dat ik mensen heb gevraagd waarmee ik regelmatig praat uit KLB doen jullie allemaal zo achterlijk tegen mij. Waarvoor? Omdat ik wil dat ik wat luisteraars heb?
Nee nee. Niks via DM.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt jij hebt een aandachts tekort probleem... Praten helpt maar doe dat niet in een topic, via dm mag en helpt ook!
so so elitair deze boiquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt jij hebt een aandachts tekort probleem... Praten helpt maar doe dat niet in een topic, via dm mag en helpt ook!
Waarom ben ik niet aardig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:55 schreef Fylax het volgende:
Outpost, ik dacht dat jij een aardige gozer was vooral toen je me uitnodigde voor ''...''
Maar schijn bedriegt. Een aardige kerel ben jij helemaal niet.
Gast? Moet je dit serieus vragen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet aardig?Wat heb ik gedaan?
Nee dat was ik alquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Fylax het volgende:
Outpost is de eerste die eerlijk gezegd heeft dat ik op moet rotten.
Wie is de volgende?
Wees dan niet zon sukkel en zeg het.
Hij voelt zich een beetje buitengesloten denk ik ..quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij je puber vriendjes hier zo massaal mee naar toe neemt ben jij idd niet meer welkom ja! Iets in jou snapt het radio 49 begrip niet!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en jij moet eens gaan slapen....Morgen 7:00 weetje welquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, jammer dat het zo loopt
FokkerDank je voor de muziekjes, jij moet wat vaker op primetime draaien
Bjanaan even voor de duidelijkheid, Sorry, ik trok te snel mijn conclussies.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:02 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hij voelt zich een beetje buitengesloten denk ik ..
Maakt niet uit man! Herken je me weer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bjanaan even voor de duidelijkheid, Sorry, ik trok te snel mijn conclussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |