Goh.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vindt zij niet leuk, te hard voor haar smaak
Ontbijtje op bed gemaakt. Telt dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wel eens iets romantisch gedaan?
zelfs noel gallagher zegt dat deze versie beter is dan die van hekmquote:
johquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Giertje het volgende:
ik heb mijn ex een keer meegenomen naar een grindcore concert
dat was onderdeel van ik zou met haar een keer ergens heen gaan en zij met mij
ze vond het tien keer niks
ik wou toen nog een cliteater string voor der halen maar dat kon ze niet waarderen
Ik snap het ook niet. Wat is er nu aantrekkelijk naar iemand te luisteren die schreeuwt alsof hij gemarteld wordt? En muzikanten die hun instrumenten "bespelen"door er zo hard mogelijk op te slaanquote:
Ik weet niet hoor Fas. Zit wel op het randje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ontbijtje op bed gemaakt. Telt dat?
En daarna werd het je ex?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Giertje het volgende:
ik wou toen nog een cliteater string voor der halen maar dat kon ze niet waarderen
Daar snap ik nu niets vanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Giertje het volgende:
Dat word op prijs gesteld, maar noem ik niet direct romantisch. Dan had er op zijn minst een roos bij gemoeten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ontbijtje op bed gemaakt. Telt dat?
tsja das grindcorequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Wat is er nu aantrekkelijk naar iemand te luisteren die schreeuwt alsof hij gemarteld wordt? En muzikanten die hun instrumenten "bespelen"door er zo hard mogelijk op te slaan
oow nee dat kwam pas veel laterquote:
En een gedichtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat word op prijs gesteld, maar noem ik niet direct romantisch. Dan had er op zijn minst een roos bij gemoeten.
Zeg me dat je sarcastisch bent.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat word op prijs gesteld, maar noem ik niet direct romantisch. Dan had er op zijn minst een roos bij gemoeten.
Af en toe luister ik er nog wel naar, vooral Napalm Death eigenlijk. Blackmetal kan ik zeker waarderen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
tsja das grindcore
ik luister er tegenwoordig nog amper na
ik heb mijn draai gevonden in de black metal scene
en tevens ben ik nog steeds een groot liefhebber van britrock/pop
en de laatste tijd ook female fronted metal
er zijn zoveel stijlen tegenwoordig ik probeer me er nu wat meer open voor te stellen maar bijv power metal ik heb daar echt een enorme teringhekel aanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Af en toe luister ik er nog wel naar, vooral Napalm Death eigenlijk. Blackmetal kan ik zeker waarderen.
Misschien toch eens proberen haar wat meer open te stellen voor wat andere dingen dan die ze al kent
quote:
Ehhhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me dat je sarcastisch bent.
Ik ben het niet met hem eensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
zelfs noel gallagher zegt dat deze versie beter is dan die van hekm
Niet?quote:
jij vind de originele versie beter?quote:
Geen commentaarquote:
Die vind ik mooier, jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij vind de originele versie beter?
ik koop regelmatig kaartjes enzo, af en toe bloemen en laatst heb ik n keer n klein briefje in z'n broodtrommel gedaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
Maar inderdaad, de mannen zijn nu met de billen bloot gegaan, maar wat hebben de vrouwen hier voor romantische dingen gedaan?
Of wat zouden jullie nu echt heel romantisch vinden.
absoluut ik heb em 2 keer live gezien een keer met oasis en een keer noel soloquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik mooier, ja. Dat betekent niet dat bovenstaande versie slecht is, die is ook goed.
het moet ook vooral leuk/fijn zijn. Wij hebben avonden dat we heel uitgebreide gesprekken hebben en samen op t kleed liggen en knuffelen enzo. Dat is ontzettend fijn en liefdevol, maar romantisch wellicht niet echt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
Na het schaatsen op een kleed bij de haard een wijntje gedronken, ik had allemaal lekkere hapjes gemaakt en zo. Een rustig muziekje, lekker doezelen.
Ooit eens een picknick voorbereid, maar dat is niet zozeer romantisch eigenlijk. Ik moet ook zeggen dat ik zelf totaal geen romantische inspiratie heb.
Heel romantisch in je oor fluisteren: Ga eens bier halenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het moet ook vooral leuk/fijn zijn. Wij hebben avonden dat we heel uitgebreide gesprekken hebben en samen op t kleed liggen en knuffelen enzo. Dat is ontzettend fijn en liefdevol, maar romantisch wellicht niet echt.
Al kan Ado wel heel romantisch en lieve dingen zeggen
Ik vind dat wel romantisch, hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het moet ook vooral leuk/fijn zijn. Wij hebben avonden dat we heel uitgebreide gesprekken hebben en samen op t kleed liggen en knuffelen enzo. Dat is ontzettend fijn en liefdevol, maar romantisch wellicht niet echt.
Dat lijkt me juist wel romantisch. Al die shit met kaarsjes en rozen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel romantisch in je oor fluisteren: Ga eens bier halen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neem er ook één voor mij mee als je toch gaat.quote:
Ja hoor, zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem er ook één voor mij mee als je toch gaat.
Hoe romantischquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, zo ben ik dan ook wel weer.
ja, we weten dat jij dat cliché en stom vindt, ik vind dat wel leuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist wel romantisch. Al die shit met kaarsjes en rozen.
dat vraagt hij dan wel gewoonquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pestkop.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, we weten dat jij dat cliché en stom vindt, ik vind dat wel leuk.
En kaarsjes geven gewoon mooi licht, mooier dan de lampen op de badkamer iig.![]()
Azijnzeikerd
Stiekem wil Fas dat gewoon zelf krijgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En kaarsjes geven gewoon mooi licht, mooier dan de lampen op de badkamer iig.![]()
Azijnzeikerd
Doe dat eens danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem wil Fas dat gewoon zelf krijgen.
ik voel me door jou gepest als jij steeds mijn gevoel voor romantiek de grond inboortquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas wil dat niet van mij. Ik heb een piemel.
Kaarsjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Azijnzeikerd
Da's leuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Het meest romantische dat ik heb gedaan zijn denk ik nog wel de Chinese gelukskoekjes met daarin allemaal lieve tekstjes gebakken. twi heeft de briefjes nog bewaard.
Klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om snel sfeer te creëren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Het meest romantische dat ik heb gedaan zijn denk ik nog wel de Chinese gelukskoekjes met daarin allemaal lieve tekstjes gebakken. twi heeft de briefjes nog bewaard.
Awwwquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Dat is wel awesomequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat dat lastig wordtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
Nu nog iets verzinnen om dat weer te overtreffen.
Het is geen wedstrijd hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
Nu nog iets verzinnen om dat weer te overtreffen.
Neehoor, ik geniet ook van de kleine spontane romantische dingetjes. Maar een beetje originaliteit zorgt er wel voor dat je zo'n moment niet zo snel vergeet.quote:
Ja, best wel. Straks moeten we het weer over seks en tieten gaan hebben om er leven in te krijgenquote:
Maar ik heb geen tieten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Straks moeten we het weer over seks en tieten gaan hebben om er leven in te krijgen.
Wat een kutleven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik heb geen tieten?
En seks ook al niet
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie willen me weg hebben merk ik wel weer.
Ik heb bier. En tieten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verder mag ik niet klagen.
Ik heb wel bier.
En seks?quote:
Wat is 43?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook.
En seks ook regelmatig.
En 43.
Dat geeft de omschrijving van Djeez weer een hele nieuwe dimensiequote:
En wat nu als je beide niet hebt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Straks moeten we het weer over seks en tieten gaan hebben om er leven in te krijgen.
Veroveringen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toen ik 14 was ofzo, woonde er bij ons in de buurt een vent van vooraan in de 20, vonden mijn vriendinnen en ik een heel knappe man en hij had leuke honden, dus een goede manier om contact te maken. Op een gegeven moment praatten we heel vaak met hem (honden heetten Danger en Tijger) en mochten we ook bij hem binnenkomen.
Hij spaarde dat soort slipjes, er hingen er een stuk of 20 aan de muur in zijn hal.
Geen idee waarom hij 14 jarige meisjes in zn huis uitnodigde verder.
Gaat niet passen. We zijn fokkers he?quote:
Ik zal veilig binnen blijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
Oh Myra, ik ben vrijdag in Roffa, dus hou ramen en deuren gesloten.
Dan kun je er nog wel over praten, toch?quote:
Gadver.quote:
Dat sowieso! Dat is weliswaar net een treetje minder dan het hebben, maar altijd beter dan niets toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
Dan kun je er nog wel over praten, toch?
Misschien was ie wel eenzaam.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toen ik 14 was ofzo, woonde er bij ons in de buurt een vent van vooraan in de 20, vonden mijn vriendinnen en ik een heel knappe man en hij had leuke honden, dus een goede manier om contact te maken. Op een gegeven moment praatten we heel vaak met hem (honden heetten Danger en Tijger) en mochten we ook bij hem binnenkomen.
Hij spaarde dat soort slipjes, er hingen er een stuk of 20 aan de muur in zijn hal.
Geen idee waarom hij 14 jarige meisjes in zn huis uitnodigde verder.
Indeed.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso! Dat is weliswaar net een treetje minder dan het hebben, maar altijd beter dan niets toch?
nee, hij had sowieso ook een vriendin en er waren ook weleens vrienden ofzo als wij daar waren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien was ie wel eenzaam.
En nu maar op de verhalen wachten.quote:
Ik vind jouw dochters ook wel vermakelijk en die zijn ook ongeveer die leeftijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, hij had sowieso ook een vriendin en er waren ook weleens vrienden ofzo als wij daar waren.
ja, ik denk ook dat het dat was, maar ik zou het toch wel even willen weten als mn dochters bij n man van 23 ofzo thuis zouden gaan zitten chillenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind jouw dochters ook wel vermakelijk en die zijn ook ongeveer die leeftijd.
ik ga zo weer n glaasje pakkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:18 schreef Myraela het volgende:
Likeur 43 is lekker, al veel te lang niet op.
Vooruit maar danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef -Engel- het volgende:
ik heb tieten, geen bier wel drank... is dat goed?
He kut, dan ben ik toch geen gentlemanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een gentleman praat niet over die dingen
Hoe oud zijn je dochters dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik denk ook dat het dat was, maar ik zou het toch wel even willen weten als mn dochters bij n man van 23 ofzo thuis zouden gaan zitten chillen
En dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik denk ook dat het dat was, maar ik zou het toch wel even willen weten als mn dochters bij n man van 23 ofzo thuis zouden gaan zitten chillen
Ligt eraan welke drank en of je bereid bent die te delenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef -Engel- het volgende:
ik heb tieten, geen bier wel drank... is dat goed?
no the booze is minequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan welke drank en of je bereid bent die te delen
Die hosselen al allemaal onbekende mannen via Tinder zonder dat je het weet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hem ontmoeten en in elk geval weten wie het is.quote:
Whehe.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hosselen al allemaal onbekende mannen via Tinder zonder dat je het weet.
Aha.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hem ontmoeten en in elk geval weten wie het is.
Ze zijn nog erg jong en beinvloedbaar.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hosselen al allemaal onbekende mannen via Tinder zonder dat je het weet.
Maar gedeeld dronken is leuker dronkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Te lang niks hoeven delen.. krijg je dat
maar meestal niemand omdat mee te doen en in je eentje is niet grappigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar gedeeld dronken is leuker dronken
Ik vind mezelf altijd wel hilarischquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar meestal niemand omdat mee te doen en in je eentje is niet grappig
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd wel hilarisch
Dan had je bij de meet moeten zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar meestal niemand omdat mee te doen en in je eentje is niet grappig
Ik neem maar gewoon geen kinderen om dat soort situaties te voorkomen. Zou het niet trekken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef Myraela het volgende:
Je hebt of verstandige kinderen die gewoon afstand van alles houden. Of je hebt kinderen die het gewoon stiekem doen.
Maar kinderen die jou iemand even laten ontmoeten om hem te keuren, die bestaan niet hoor.
Een beetje wat ik bedoel met mijn 'aha'.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef Myraela het volgende:
Je hebt of verstandige kinderen die gewoon afstand van alles houden. Of je hebt kinderen die het gewoon stiekem doen.
Maar kinderen die jou iemand even laten ontmoeten om hem te keuren, die bestaan niet hoor.
Ik hoop gewoon echt geen dochter te krijgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem maar gewoon geen kinderen om dat soort situaties te voorkomen. Zou het niet trekken.
nou, ik maakte me vier jaar geleden toch echt minder druk hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
Ach, tegenwoordig is alles een gevaarlijke leeftijd.
En dit komt van iemand die celibaat leeftquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem maar gewoon geen kinderen om dat soort situaties te voorkomen. Zou het niet trekken.
Ach, als je alleen zonen krijgt maakt dat niet zoveel uit toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn nu iig uit de pedo-leeftijd, da's al een zorg minder.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik maakte me vier jaar geleden toch echt minder druk hoor
Dat zou al schelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon echt geen dochter te krijgen.
Waarom denk je dat ik celibaat leef?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dit komt van iemand die celibaat leeft.
Eens denken.... ik kan mij niet herinneren zomaar als 12/13jarige bij iemand van 23 te zijn. Wel toen ik wat ouder was..... en dan nog was dat meestal via een cluppiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef Myraela het volgende:
'Pap, pap! Ik heb net m'n worstje in een meisje gestoken en het voelde grappig!'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, als je alleen zonen krijgt maakt dat niet zoveel uit toch?
Dan was jij verstandig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eens denken.... ik kan mij niet herinneren zomaar als 12/13jarige bij iemand van 23 te zijn. Wel toen ik wat ouder was..... en dan nog was dat meestal via een cluppie
Daar heb ik me nooit echt zorgen om gemaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zijn nu iig uit de pedo-leeftijd, da's al een zorg minder.
Aanstichters van de onrustquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, als je alleen zonen krijgt maakt dat niet zoveel uit toch?
Nee, hoor. Je hebt verschillende vormen van pedofilie, die leeftijdsgroep is nog steeds aantrekkenlijk bij bepaalde personen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zijn nu iig uit de pedo-leeftijd, da's al een zorg minder.
da bestaat nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou al schelen.
[..]
Waarom denk je dat ik celibaat leef?
Nee, maar misschien kom ik ooit de perfecte vrouw tegen.
Hebberd en alcoholistequote:
Efebofilie doel je wrs op, maar dat valt niet onder pedofilie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Je hebt verschillende vormen van pedofilie, die leeftijdsgroep is nog steeds aantrekkenlijk bij bepaalde personen.
zo'n eentje vol bravoure, vette scooter, leipe taal and such..... dat heb ik wel gedaan maar ik was ouder... en die kerel jongerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
En niet dat ik iets tegen dochters heb natuurlijk he.
Maar dat soort situaties zou ik echt niet trekken.
Als mijn prinsesje op haar 14e thuiskomt met zo'n kneus van 20 ofzo.
Jij cougar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo'n eentje vol bravoure, vette scooter, leipe taal and such..... dat heb ik wel gedaan maar ik was ouder... en die kerel jonger
Valt wel onder de verzamelnaam en is hetzelfde principe. Enkel een andere leeftijdsgroep.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Efebofilie doel je wrs op, maar dat valt niet onder pedofilie.
Dat drinkt lastig he.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja en nee.... de fles is nog steeds dicht heur
het zijn dan ook de dingen die ze doen die ze zélf niet leuk vinden waar ik me zorgen om maak...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Myraela het volgende:
Ik wil juist graag een dochter.Ik heb ook zat gedaan wat mijn moeder niet leuk zou vinden, loopt wel los hoor.
Ja of realistisch zijn en bedenken wat je echt echt wilt hebben en wat minder belangrijk isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd optimistisch blijven.
Misschien wel het beste ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik neem gewoon geen zonen en geen dochters. Heerlijk, dat onbezorgde leven.
Die kans is sowieso nihil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wel het beste ja.
Maar dan krijg ik ook geen zoon die profvoetballer, F1 coureur of UFC kampioen wordt
Vol of leeg? Die flesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja en nee.... de fles is nog steeds dicht heur
nog een keer ivm geen reactiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind dat ze dat meisje van de hungergames Anastasia hadden moeten laten spelen in 50 shades of grey en Christian had James Bond moeten zijn ofzo, niet dit watje
Dat laatste zou nog best kunnen.quote:
Johnie Bones heeft een blessurequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wel het beste ja.
Maar dan krijg ik ook geen zoon die profvoetballer, F1 coureur of UFC kampioen wordt
Ik vind dat ze die boeken lekker boeken hadden moeten laten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nog een keer ivm geen reactie [ afbeelding ]
Ik weet geeneens wie er in die film spelen, tuthola.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ook pedo wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seksuele handelingen met een 12 jarige.
Goed om te weten wel!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik geef geen neuk, daarom reageer ik niet. Just saying.
ik vind dat ze die boeken al niet hadden moeten schrijven, maar dat is nou eenmaal wel gebeurd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die boeken lekker boeken hadden moeten laten.
Die hele film had nooit gemaakt moeten worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vol is die ...quote:
Ik weet niet wat ik er van moet denken..... zolang ik maar habbahabbahabba doe vind ik het goedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb 2 topics terug ook een stelling gedeponeerd, zou je daar nog even naar willen kijken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, voordat we straks nog een herinnering krijgen dat we nog niet gereageerd hebben.
Ik ben het gewoon altijd met jou eens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 2 topics terug ook een stelling gedeponeerd, zou je daar nog even naar willen kijken?
Terecht welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon altijd met jou eens.
het was meer een poging tot verandering van onderwerp.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, voordat we straks nog een herinnering krijgen dat we nog niet gereageerd hebben.
Wat heb je verkeerd gelezen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:47 schreef -Engel- het volgende:
Geduld ik heb het nieten nog eens last van verkeerd lezen ook nog eens
ik wilde iemand toevoegen... drukte te snel op enter en kon dus blijkbaar die tekst niet meer aanpassen... vervolgens lees ik geweigerdquote:
harde strugglesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wilde iemand toevoegen... drukte te snel op enter en kon dus blijkbaar die tekst niet meer aanpassen... vervolgens lees ik geweigerden stuur dus een bericht
.
.. terwijl er nu opeensnog niet geaccepteerd blijkt te staan ... Wat een FAAAAL
Van Faxie niet of in het algemeen niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik verwacht geen romantiek dus dat scheelt weer
algemeen nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van Faxie niet of in het algemeen niet?
Omdat je kritisch bent en seks niets aan vind?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom denk je dat ik celibaat leef?
Nee, maar misschien kom ik ooit de perfecte vrouw tegen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Pap, pap! Ik heb net m'n worstje in een meisje gestoken en het voelde grappig!'
Daar ben je mooi klaar mee, ja.
Omdat ik ben...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, why not?
Niks mis met wat romantiek toch?
Dat is het enige voordeel van vrijgezel zijn, je weet dat de kans op kinderen vrijwel nihil is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik neem gewoon geen zonen en geen dochters. Heerlijk, dat onbezorgde leven.
1000 kaarsen... verbrand je gewoon je vingers, of het valt om of....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dan bestel ik die 1000 kaarsen wel weer af.
Pfffff, jij bent te praktisch om romantisch te zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1000 kaarsen... verbrand je gewoon je vingers, of het valt om of....![]()
zooitje waxinelichtjes is ook gevaarlijk... en veel heter dan je denkt ook
Die kans is bij mij altijd nul. Ik moet ze niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel van vrijgezel zijn, je weet dat de kans op kinderen vrijwel nihil is.
Dus wij gaan geen liefdesbaby maken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kans is bij mij altijd nul. Ik moet ze niet.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dan bestel ik die 1000 kaarsen wel weer af.
Zolang je aan seks doet is die kans nooit 0, of er moet iets bij een van beiden doorgeknipt zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfffff, jij bent te praktisch om romantisch te zijn
Nee, dat gaan we niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus wij gaan geen liefdesbaby maken?
Die eierstokken gaan vroeg of laat wel rammelen hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit van map en abortus gehoord?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang je aan seks doet is die kans nooit 0, of er moet iets bij een van beiden doorgeknipt zijn.
Ik weet niet of ik het wil wetenquote:
In sommige gevallen zijn ze juist daarom hartstikke functioneel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:05 schreef -Engel- het volgende:
zooitje waxinelichtjes is ook gevaarlijk... en veel heter dan je denkt ook
Krijg oogaids.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die eierstokken gaan vroeg of laat wel rammelen hoor
Nee, daar heb ik me nooit druk om hoeven maken gelukkigquote:
Ze is in elk geval wel duidelijk.quote:
Ik zeg niet voor niks dat ik geen kind krijg. Ik wil ze niet, dus ik zorg ervoor dat het niet gebeurt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik me nooit druk om hoeven maken gelukkig
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is in elk geval wel duidelijk.
Oja?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In sommige gevallen zijn ze juist daarom hartstikke functioneel.
Ik heb het je met liefde toegewenst, ja.quote:
quote:
Aawhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het je met liefde toegewenst, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aawh
Wat ironisch zou het zijn als jullie er samen 1 zouden krijgen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg jeuk van dat eeuwige 'wacht maar tot'. Nee, ik wacht niet tot, accepteer dat ik niet wil. Dat eeuwige gejank dat iedere vrouw ooit kinderen gaat willen. Het hangt me de strot uit na zeven jaar dat geblaat.quote:
zonder seks... klaarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het niet celibatair leven of celibatair zijn ipv celibaat zijn?
jippie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is in elk geval wel duidelijk.
Ok, ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van dat eeuwige 'wacht maar tot'. Nee, ik wacht niet tot, accepteer dat ik niet wil. Dat eeuwige gejank dat iedere vrouw ooit kinderen gaat willen. Het hangt me de strot uit na zeven jaar dat geblaat.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ironisch zou het zijn als jullie er samen 1 zouden krijgen he
Begrijp me niet verkeerd, ik geef je geen ongelijk. Ik wil ze (voorlopig) ook niet dus heb ik standaard rubbertjes bij me.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niks dat ik geen kind krijg. Ik wil ze niet, dus ik zorg ervoor dat het niet gebeurt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van dat eeuwige 'wacht maar tot'. Nee, ik wacht niet tot, accepteer dat ik niet wil. Dat eeuwige gejank dat iedere vrouw ooit kinderen gaat willen. Het hangt me de strot uit na zeven jaar dat geblaat.
wacht maar tot je de 30 voorbij bent... dan begint het miepen pas echtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor moet je seks hebben met elkaar, Roy. En raad eens?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ironisch zou het zijn als jullie er samen 1 zouden krijgen he
Ik had wel het vermoeden dat je dat vaker te horen kreeg, maar ik wist niet dat het zo diep zat, sorryquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik heb ze ook in mn tas zitten en om eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee meer waaromquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik geef je geen ongelijk. Ik wil ze (voorlopig) ook niet dus heb ik standaard rubbertjes bij me.
Dan ga ik slaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wacht maar tot je de 30 voorbij bent... dan begint het miepen pas echt
Ik kijk nergens meer van op Fax.quote:
Daar hoef je niet eens vrouw voor te zijn. Ik heb het ook tijden aan moeten horenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
k vond dat ze er nu al flink mee bezig is eigenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wacht maar tot je de 30 voorbij bent... dan begint het miepen pas echt
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op Fax.
Als jullie dat over 3 maanden melden ben ik niet eens verbaasd en zeg ik alleen maar gefeliciteerd.
Nou ja, er zit wel een verschil tussen een vaste relatie hebben of vrijgezel zijn en dus maar af en toe seks hebben. Het beschermd tegen meer dan alleen kinderen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb ze ook in mn tas zitten en om eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee meer waarom
Je weet het niet he.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor moet je seks hebben met elkaar, Roy. En raad eens?
ja, dat klopt, ik heb ze gewoon standaard in mn tasje zittenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, er zit wel een verschil tussen een vaste relatie hebben of vrijgezel zijn en dus maar af en toe seks hebben. Het beschermd tegen meer dan alleen kinderen.
Oh sorry dat ik er chagrijnig van word, mama.quote:
Waarom in het Nederlands?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
Ik lees nu voor het eerst de achterkant van De Relieken van de Dood. Boek is versleten door het vele lezen.
wie? Samzz zelf of haar omgeving?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
k vond dat ze er nu al flink mee bezig is eigenlijk
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het niet he.
Gezellige meet, wat teveel drank, Fax in zijn badjas, jij glijdt uit door je hakken en beland er boven op.
En ja, dan zit je er toch he.
En ja ik weet dat het een detail is dat jij ook naakt moet zijn dan, maar daar denk ik nog even over na.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het niet he.
Gezellige meet, wat teveel drank, Fax in zijn badjas, jij glijdt uit door je hakken en beland er boven op.
En ja ik weet dat het een detail is dat jij ook naakt moet zijn dan, maar daar denk ik nog even over na.
Je moet films gaan maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het niet he.
vraag me ook af waarom fax in zn badjas is op die meetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het niet he.
op dit moment samzz.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wie? Samzz zelf of haar omgeving?
Jij kent Fax niet hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vraag me ook af waarom fax in zn badjas is op die meet
Die stramme pener van Fax scheurt ongetwijfeld door alle stofjes. En hij laat vast geen seconde verloren gaan om zijn romige liefdespijlen direct af te vuren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
Je weet het niet he.
Ik in mijn portemonnee, al heb ik ze tot nu toe niet nodig gehadquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat klopt, ik heb ze gewoon standaard in mn tasje zitten
Heb je er last van, joh?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
k vond dat ze er nu al flink mee bezig is eigenlijk
Als t om fax gaat, word jij overal chagrijnig van.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik er chagrijnig van word, mama.
Omdat badjasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat het playboy is ofsow?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
om zijn romige liefdespijlen direct af te vuren.
Omdat ik de hele serie in het Nederlands opnieuw ben gaan lezen. Dan ga ik niet het Engelse boek pakkenquote:
Jij maakt t helemaal mooiquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die stramme pener van Fax scheurt ongetwijfeld door alle stofjes. En hij laat vast geen seconde verloren gaan om zijn romige liefdespijlen direct af te vuren.
Het ging om de kinderen. En als je er last van hebt, in de rechter bovenhoek staat een kruisje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als t om fax gaat, word jij overal chagrijnig van.
Mieperd.
Roy en ik kunnen elkaar prima aanvullen heeft het verleden reeds bewezen.quote:
Vind je?quote:
mens, doe ff niet zo zuur.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging om de kinderen. En als je er last van hebt, in de rechter bovenhoek staat een kruisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |