wie? Samzz zelf of haar omgeving?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
k vond dat ze er nu al flink mee bezig is eigenlijk
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het niet he.
Gezellige meet, wat teveel drank, Fax in zijn badjas, jij glijdt uit door je hakken en beland er boven op.
En ja, dan zit je er toch he.
En ja ik weet dat het een detail is dat jij ook naakt moet zijn dan, maar daar denk ik nog even over na.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het niet he.
Gezellige meet, wat teveel drank, Fax in zijn badjas, jij glijdt uit door je hakken en beland er boven op.
En ja ik weet dat het een detail is dat jij ook naakt moet zijn dan, maar daar denk ik nog even over na.
Je moet films gaan maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het niet he.
vraag me ook af waarom fax in zn badjas is op die meetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet het niet he.
op dit moment samzz.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wie? Samzz zelf of haar omgeving?
Jij kent Fax niet hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vraag me ook af waarom fax in zn badjas is op die meet
Die stramme pener van Fax scheurt ongetwijfeld door alle stofjes. En hij laat vast geen seconde verloren gaan om zijn romige liefdespijlen direct af te vuren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
Je weet het niet he.
Ik in mijn portemonnee, al heb ik ze tot nu toe niet nodig gehadquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat klopt, ik heb ze gewoon standaard in mn tasje zitten
Heb je er last van, joh?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
k vond dat ze er nu al flink mee bezig is eigenlijk
Als t om fax gaat, word jij overal chagrijnig van.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik er chagrijnig van word, mama.
Omdat badjasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat het playboy is ofsow?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
om zijn romige liefdespijlen direct af te vuren.
Omdat ik de hele serie in het Nederlands opnieuw ben gaan lezen. Dan ga ik niet het Engelse boek pakkenquote:
Jij maakt t helemaal mooiquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die stramme pener van Fax scheurt ongetwijfeld door alle stofjes. En hij laat vast geen seconde verloren gaan om zijn romige liefdespijlen direct af te vuren.
Het ging om de kinderen. En als je er last van hebt, in de rechter bovenhoek staat een kruisje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als t om fax gaat, word jij overal chagrijnig van.
Mieperd.
Roy en ik kunnen elkaar prima aanvullen heeft het verleden reeds bewezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |