quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aawh
Wat ironisch zou het zijn als jullie er samen 1 zouden krijgen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg jeuk van dat eeuwige 'wacht maar tot'. Nee, ik wacht niet tot, accepteer dat ik niet wil. Dat eeuwige gejank dat iedere vrouw ooit kinderen gaat willen. Het hangt me de strot uit na zeven jaar dat geblaat.quote:
zonder seks... klaarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het niet celibatair leven of celibatair zijn ipv celibaat zijn?
jippie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is in elk geval wel duidelijk.
Ok, ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van dat eeuwige 'wacht maar tot'. Nee, ik wacht niet tot, accepteer dat ik niet wil. Dat eeuwige gejank dat iedere vrouw ooit kinderen gaat willen. Het hangt me de strot uit na zeven jaar dat geblaat.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ironisch zou het zijn als jullie er samen 1 zouden krijgen he
Begrijp me niet verkeerd, ik geef je geen ongelijk. Ik wil ze (voorlopig) ook niet dus heb ik standaard rubbertjes bij me.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niks dat ik geen kind krijg. Ik wil ze niet, dus ik zorg ervoor dat het niet gebeurt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van dat eeuwige 'wacht maar tot'. Nee, ik wacht niet tot, accepteer dat ik niet wil. Dat eeuwige gejank dat iedere vrouw ooit kinderen gaat willen. Het hangt me de strot uit na zeven jaar dat geblaat.
wacht maar tot je de 30 voorbij bent... dan begint het miepen pas echtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor moet je seks hebben met elkaar, Roy. En raad eens?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ironisch zou het zijn als jullie er samen 1 zouden krijgen he
Ik had wel het vermoeden dat je dat vaker te horen kreeg, maar ik wist niet dat het zo diep zat, sorryquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik heb ze ook in mn tas zitten en om eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee meer waaromquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik geef je geen ongelijk. Ik wil ze (voorlopig) ook niet dus heb ik standaard rubbertjes bij me.
Dan ga ik slaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wacht maar tot je de 30 voorbij bent... dan begint het miepen pas echt
Ik kijk nergens meer van op Fax.quote:
Daar hoef je niet eens vrouw voor te zijn. Ik heb het ook tijden aan moeten horenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
k vond dat ze er nu al flink mee bezig is eigenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wacht maar tot je de 30 voorbij bent... dan begint het miepen pas echt
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op Fax.
Als jullie dat over 3 maanden melden ben ik niet eens verbaasd en zeg ik alleen maar gefeliciteerd.
Nou ja, er zit wel een verschil tussen een vaste relatie hebben of vrijgezel zijn en dus maar af en toe seks hebben. Het beschermd tegen meer dan alleen kinderen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb ze ook in mn tas zitten en om eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee meer waarom
Je weet het niet he.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor moet je seks hebben met elkaar, Roy. En raad eens?
ja, dat klopt, ik heb ze gewoon standaard in mn tasje zittenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, er zit wel een verschil tussen een vaste relatie hebben of vrijgezel zijn en dus maar af en toe seks hebben. Het beschermd tegen meer dan alleen kinderen.
Oh sorry dat ik er chagrijnig van word, mama.quote:
Waarom in het Nederlands?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
Ik lees nu voor het eerst de achterkant van De Relieken van de Dood. Boek is versleten door het vele lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |