Die kans is bij mij altijd nul. Ik moet ze niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel van vrijgezel zijn, je weet dat de kans op kinderen vrijwel nihil is.
Dus wij gaan geen liefdesbaby maken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kans is bij mij altijd nul. Ik moet ze niet.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dan bestel ik die 1000 kaarsen wel weer af.
Zolang je aan seks doet is die kans nooit 0, of er moet iets bij een van beiden doorgeknipt zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfffff, jij bent te praktisch om romantisch te zijn
Nee, dat gaan we niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus wij gaan geen liefdesbaby maken?
Die eierstokken gaan vroeg of laat wel rammelen hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit van map en abortus gehoord?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang je aan seks doet is die kans nooit 0, of er moet iets bij een van beiden doorgeknipt zijn.
Ik weet niet of ik het wil wetenquote:
In sommige gevallen zijn ze juist daarom hartstikke functioneel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:05 schreef -Engel- het volgende:
zooitje waxinelichtjes is ook gevaarlijk... en veel heter dan je denkt ook
Krijg oogaids.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die eierstokken gaan vroeg of laat wel rammelen hoor
Nee, daar heb ik me nooit druk om hoeven maken gelukkigquote:
Ze is in elk geval wel duidelijk.quote:
Ik zeg niet voor niks dat ik geen kind krijg. Ik wil ze niet, dus ik zorg ervoor dat het niet gebeurt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik me nooit druk om hoeven maken gelukkig
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is in elk geval wel duidelijk.
Oja?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In sommige gevallen zijn ze juist daarom hartstikke functioneel.
Ik heb het je met liefde toegewenst, ja.quote:
quote:
Aawhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het je met liefde toegewenst, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |