het was meer een poging tot verandering van onderwerp.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, voordat we straks nog een herinnering krijgen dat we nog niet gereageerd hebben.
Wat heb je verkeerd gelezen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:47 schreef -Engel- het volgende:
Geduld ik heb het nieten nog eens last van verkeerd lezen ook nog eens
ik wilde iemand toevoegen... drukte te snel op enter en kon dus blijkbaar die tekst niet meer aanpassen... vervolgens lees ik geweigerdquote:
harde strugglesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wilde iemand toevoegen... drukte te snel op enter en kon dus blijkbaar die tekst niet meer aanpassen... vervolgens lees ik geweigerden stuur dus een bericht
.
.. terwijl er nu opeensnog niet geaccepteerd blijkt te staan ... Wat een FAAAAL
Van Faxie niet of in het algemeen niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik verwacht geen romantiek dus dat scheelt weer
algemeen nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van Faxie niet of in het algemeen niet?
Omdat je kritisch bent en seks niets aan vind?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom denk je dat ik celibaat leef?
Nee, maar misschien kom ik ooit de perfecte vrouw tegen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Pap, pap! Ik heb net m'n worstje in een meisje gestoken en het voelde grappig!'
Daar ben je mooi klaar mee, ja.
Omdat ik ben...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, why not?
Niks mis met wat romantiek toch?
Dat is het enige voordeel van vrijgezel zijn, je weet dat de kans op kinderen vrijwel nihil is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik neem gewoon geen zonen en geen dochters. Heerlijk, dat onbezorgde leven.
1000 kaarsen... verbrand je gewoon je vingers, of het valt om of....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dan bestel ik die 1000 kaarsen wel weer af.
Pfffff, jij bent te praktisch om romantisch te zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1000 kaarsen... verbrand je gewoon je vingers, of het valt om of....![]()
zooitje waxinelichtjes is ook gevaarlijk... en veel heter dan je denkt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |