Daar heb ik me nooit echt zorgen om gemaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zijn nu iig uit de pedo-leeftijd, da's al een zorg minder.
Aanstichters van de onrustquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, als je alleen zonen krijgt maakt dat niet zoveel uit toch?
Nee, hoor. Je hebt verschillende vormen van pedofilie, die leeftijdsgroep is nog steeds aantrekkenlijk bij bepaalde personen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zijn nu iig uit de pedo-leeftijd, da's al een zorg minder.
da bestaat nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou al schelen.
[..]
Waarom denk je dat ik celibaat leef?
Nee, maar misschien kom ik ooit de perfecte vrouw tegen.
Hebberd en alcoholistequote:
Efebofilie doel je wrs op, maar dat valt niet onder pedofilie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Je hebt verschillende vormen van pedofilie, die leeftijdsgroep is nog steeds aantrekkenlijk bij bepaalde personen.
zo'n eentje vol bravoure, vette scooter, leipe taal and such..... dat heb ik wel gedaan maar ik was ouder... en die kerel jongerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
En niet dat ik iets tegen dochters heb natuurlijk he.
Maar dat soort situaties zou ik echt niet trekken.
Als mijn prinsesje op haar 14e thuiskomt met zo'n kneus van 20 ofzo.
Jij cougar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo'n eentje vol bravoure, vette scooter, leipe taal and such..... dat heb ik wel gedaan maar ik was ouder... en die kerel jonger
Valt wel onder de verzamelnaam en is hetzelfde principe. Enkel een andere leeftijdsgroep.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Efebofilie doel je wrs op, maar dat valt niet onder pedofilie.
Dat drinkt lastig he.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja en nee.... de fles is nog steeds dicht heur
het zijn dan ook de dingen die ze doen die ze zélf niet leuk vinden waar ik me zorgen om maak...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Myraela het volgende:
Ik wil juist graag een dochter.Ik heb ook zat gedaan wat mijn moeder niet leuk zou vinden, loopt wel los hoor.
Ja of realistisch zijn en bedenken wat je echt echt wilt hebben en wat minder belangrijk isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd optimistisch blijven.
Misschien wel het beste ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik neem gewoon geen zonen en geen dochters. Heerlijk, dat onbezorgde leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |