Misschien was ie wel eenzaam.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toen ik 14 was ofzo, woonde er bij ons in de buurt een vent van vooraan in de 20, vonden mijn vriendinnen en ik een heel knappe man en hij had leuke honden, dus een goede manier om contact te maken. Op een gegeven moment praatten we heel vaak met hem (honden heetten Danger en Tijger) en mochten we ook bij hem binnenkomen.
Hij spaarde dat soort slipjes, er hingen er een stuk of 20 aan de muur in zijn hal.
Geen idee waarom hij 14 jarige meisjes in zn huis uitnodigde verder.
Indeed.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso! Dat is weliswaar net een treetje minder dan het hebben, maar altijd beter dan niets toch?
nee, hij had sowieso ook een vriendin en er waren ook weleens vrienden ofzo als wij daar waren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien was ie wel eenzaam.
En nu maar op de verhalen wachten.quote:
Ik vind jouw dochters ook wel vermakelijk en die zijn ook ongeveer die leeftijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, hij had sowieso ook een vriendin en er waren ook weleens vrienden ofzo als wij daar waren.
ja, ik denk ook dat het dat was, maar ik zou het toch wel even willen weten als mn dochters bij n man van 23 ofzo thuis zouden gaan zitten chillenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind jouw dochters ook wel vermakelijk en die zijn ook ongeveer die leeftijd.
ik ga zo weer n glaasje pakkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:18 schreef Myraela het volgende:
Likeur 43 is lekker, al veel te lang niet op.
Vooruit maar danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef -Engel- het volgende:
ik heb tieten, geen bier wel drank... is dat goed?
He kut, dan ben ik toch geen gentlemanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een gentleman praat niet over die dingen
Hoe oud zijn je dochters dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik denk ook dat het dat was, maar ik zou het toch wel even willen weten als mn dochters bij n man van 23 ofzo thuis zouden gaan zitten chillen
En dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik denk ook dat het dat was, maar ik zou het toch wel even willen weten als mn dochters bij n man van 23 ofzo thuis zouden gaan zitten chillen
Ligt eraan welke drank en of je bereid bent die te delenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef -Engel- het volgende:
ik heb tieten, geen bier wel drank... is dat goed?
no the booze is minequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan welke drank en of je bereid bent die te delen
Die hosselen al allemaal onbekende mannen via Tinder zonder dat je het weet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hem ontmoeten en in elk geval weten wie het is.quote:
Whehe.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hosselen al allemaal onbekende mannen via Tinder zonder dat je het weet.
Aha.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hem ontmoeten en in elk geval weten wie het is.
Ze zijn nog erg jong en beinvloedbaar.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hosselen al allemaal onbekende mannen via Tinder zonder dat je het weet.
Maar gedeeld dronken is leuker dronkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Te lang niks hoeven delen.. krijg je dat
maar meestal niemand omdat mee te doen en in je eentje is niet grappigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar gedeeld dronken is leuker dronken
Ik vind mezelf altijd wel hilarischquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar meestal niemand omdat mee te doen en in je eentje is niet grappig
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd wel hilarisch
Dan had je bij de meet moeten zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar meestal niemand omdat mee te doen en in je eentje is niet grappig
Ik neem maar gewoon geen kinderen om dat soort situaties te voorkomen. Zou het niet trekken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef Myraela het volgende:
Je hebt of verstandige kinderen die gewoon afstand van alles houden. Of je hebt kinderen die het gewoon stiekem doen.
Maar kinderen die jou iemand even laten ontmoeten om hem te keuren, die bestaan niet hoor.
Een beetje wat ik bedoel met mijn 'aha'.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef Myraela het volgende:
Je hebt of verstandige kinderen die gewoon afstand van alles houden. Of je hebt kinderen die het gewoon stiekem doen.
Maar kinderen die jou iemand even laten ontmoeten om hem te keuren, die bestaan niet hoor.
Ik hoop gewoon echt geen dochter te krijgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem maar gewoon geen kinderen om dat soort situaties te voorkomen. Zou het niet trekken.
nou, ik maakte me vier jaar geleden toch echt minder druk hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
Ach, tegenwoordig is alles een gevaarlijke leeftijd.
En dit komt van iemand die celibaat leeftquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem maar gewoon geen kinderen om dat soort situaties te voorkomen. Zou het niet trekken.
Ach, als je alleen zonen krijgt maakt dat niet zoveel uit toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn nu iig uit de pedo-leeftijd, da's al een zorg minder.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik maakte me vier jaar geleden toch echt minder druk hoor
Dat zou al schelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon echt geen dochter te krijgen.
Waarom denk je dat ik celibaat leef?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dit komt van iemand die celibaat leeft.
Eens denken.... ik kan mij niet herinneren zomaar als 12/13jarige bij iemand van 23 te zijn. Wel toen ik wat ouder was..... en dan nog was dat meestal via een cluppiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef Myraela het volgende:
'Pap, pap! Ik heb net m'n worstje in een meisje gestoken en het voelde grappig!'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, als je alleen zonen krijgt maakt dat niet zoveel uit toch?
Dan was jij verstandig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eens denken.... ik kan mij niet herinneren zomaar als 12/13jarige bij iemand van 23 te zijn. Wel toen ik wat ouder was..... en dan nog was dat meestal via een cluppie
Daar heb ik me nooit echt zorgen om gemaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zijn nu iig uit de pedo-leeftijd, da's al een zorg minder.
Aanstichters van de onrustquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, als je alleen zonen krijgt maakt dat niet zoveel uit toch?
Nee, hoor. Je hebt verschillende vormen van pedofilie, die leeftijdsgroep is nog steeds aantrekkenlijk bij bepaalde personen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zijn nu iig uit de pedo-leeftijd, da's al een zorg minder.
da bestaat nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou al schelen.
[..]
Waarom denk je dat ik celibaat leef?
Nee, maar misschien kom ik ooit de perfecte vrouw tegen.
Hebberd en alcoholistequote:
Efebofilie doel je wrs op, maar dat valt niet onder pedofilie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Je hebt verschillende vormen van pedofilie, die leeftijdsgroep is nog steeds aantrekkenlijk bij bepaalde personen.
zo'n eentje vol bravoure, vette scooter, leipe taal and such..... dat heb ik wel gedaan maar ik was ouder... en die kerel jongerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
En niet dat ik iets tegen dochters heb natuurlijk he.
Maar dat soort situaties zou ik echt niet trekken.
Als mijn prinsesje op haar 14e thuiskomt met zo'n kneus van 20 ofzo.
Jij cougar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo'n eentje vol bravoure, vette scooter, leipe taal and such..... dat heb ik wel gedaan maar ik was ouder... en die kerel jonger
Valt wel onder de verzamelnaam en is hetzelfde principe. Enkel een andere leeftijdsgroep.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Efebofilie doel je wrs op, maar dat valt niet onder pedofilie.
Dat drinkt lastig he.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja en nee.... de fles is nog steeds dicht heur
het zijn dan ook de dingen die ze doen die ze zélf niet leuk vinden waar ik me zorgen om maak...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Myraela het volgende:
Ik wil juist graag een dochter.Ik heb ook zat gedaan wat mijn moeder niet leuk zou vinden, loopt wel los hoor.
Ja of realistisch zijn en bedenken wat je echt echt wilt hebben en wat minder belangrijk isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd optimistisch blijven.
Misschien wel het beste ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik neem gewoon geen zonen en geen dochters. Heerlijk, dat onbezorgde leven.
Die kans is sowieso nihil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wel het beste ja.
Maar dan krijg ik ook geen zoon die profvoetballer, F1 coureur of UFC kampioen wordt
Vol of leeg? Die flesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja en nee.... de fles is nog steeds dicht heur
nog een keer ivm geen reactiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind dat ze dat meisje van de hungergames Anastasia hadden moeten laten spelen in 50 shades of grey en Christian had James Bond moeten zijn ofzo, niet dit watje
Dat laatste zou nog best kunnen.quote:
Johnie Bones heeft een blessurequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wel het beste ja.
Maar dan krijg ik ook geen zoon die profvoetballer, F1 coureur of UFC kampioen wordt
Ik vind dat ze die boeken lekker boeken hadden moeten laten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nog een keer ivm geen reactie [ afbeelding ]
Ik weet geeneens wie er in die film spelen, tuthola.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ook pedo wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seksuele handelingen met een 12 jarige.
Goed om te weten wel!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
Ik geef geen neuk, daarom reageer ik niet. Just saying.
ik vind dat ze die boeken al niet hadden moeten schrijven, maar dat is nou eenmaal wel gebeurd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die boeken lekker boeken hadden moeten laten.
Die hele film had nooit gemaakt moeten worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vol is die ...quote:
Ik weet niet wat ik er van moet denken..... zolang ik maar habbahabbahabba doe vind ik het goedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb 2 topics terug ook een stelling gedeponeerd, zou je daar nog even naar willen kijken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, voordat we straks nog een herinnering krijgen dat we nog niet gereageerd hebben.
Ik ben het gewoon altijd met jou eens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 2 topics terug ook een stelling gedeponeerd, zou je daar nog even naar willen kijken?
Terecht welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon altijd met jou eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |