Wat een kutleven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik heb geen tieten?
En seks ook al niet
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie willen me weg hebben merk ik wel weer.
Ik heb bier. En tieten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verder mag ik niet klagen.
Ik heb wel bier.
En seks?quote:
Wat is 43?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook.
En seks ook regelmatig.
En 43.
Dat geeft de omschrijving van Djeez weer een hele nieuwe dimensiequote:
En wat nu als je beide niet hebt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Straks moeten we het weer over seks en tieten gaan hebben om er leven in te krijgen.
Veroveringen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toen ik 14 was ofzo, woonde er bij ons in de buurt een vent van vooraan in de 20, vonden mijn vriendinnen en ik een heel knappe man en hij had leuke honden, dus een goede manier om contact te maken. Op een gegeven moment praatten we heel vaak met hem (honden heetten Danger en Tijger) en mochten we ook bij hem binnenkomen.
Hij spaarde dat soort slipjes, er hingen er een stuk of 20 aan de muur in zijn hal.
Geen idee waarom hij 14 jarige meisjes in zn huis uitnodigde verder.
Gaat niet passen. We zijn fokkers he?quote:
Ik zal veilig binnen blijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
Oh Myra, ik ben vrijdag in Roffa, dus hou ramen en deuren gesloten.
Dan kun je er nog wel over praten, toch?quote:
Gadver.quote:
Dat sowieso! Dat is weliswaar net een treetje minder dan het hebben, maar altijd beter dan niets toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
Dan kun je er nog wel over praten, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |