Goh.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vindt zij niet leuk, te hard voor haar smaak
Ontbijtje op bed gemaakt. Telt dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wel eens iets romantisch gedaan?
zelfs noel gallagher zegt dat deze versie beter is dan die van hekmquote:
johquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Giertje het volgende:
ik heb mijn ex een keer meegenomen naar een grindcore concert
dat was onderdeel van ik zou met haar een keer ergens heen gaan en zij met mij
ze vond het tien keer niks
ik wou toen nog een cliteater string voor der halen maar dat kon ze niet waarderen
Ik snap het ook niet. Wat is er nu aantrekkelijk naar iemand te luisteren die schreeuwt alsof hij gemarteld wordt? En muzikanten die hun instrumenten "bespelen"door er zo hard mogelijk op te slaanquote:
Ik weet niet hoor Fas. Zit wel op het randje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ontbijtje op bed gemaakt. Telt dat?
En daarna werd het je ex?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Giertje het volgende:
ik wou toen nog een cliteater string voor der halen maar dat kon ze niet waarderen
Daar snap ik nu niets vanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Giertje het volgende:
Dat word op prijs gesteld, maar noem ik niet direct romantisch. Dan had er op zijn minst een roos bij gemoeten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ontbijtje op bed gemaakt. Telt dat?
tsja das grindcorequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Wat is er nu aantrekkelijk naar iemand te luisteren die schreeuwt alsof hij gemarteld wordt? En muzikanten die hun instrumenten "bespelen"door er zo hard mogelijk op te slaan
oow nee dat kwam pas veel laterquote:
En een gedichtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat word op prijs gesteld, maar noem ik niet direct romantisch. Dan had er op zijn minst een roos bij gemoeten.
Zeg me dat je sarcastisch bent.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat word op prijs gesteld, maar noem ik niet direct romantisch. Dan had er op zijn minst een roos bij gemoeten.
Af en toe luister ik er nog wel naar, vooral Napalm Death eigenlijk. Blackmetal kan ik zeker waarderen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
tsja das grindcore
ik luister er tegenwoordig nog amper na
ik heb mijn draai gevonden in de black metal scene
en tevens ben ik nog steeds een groot liefhebber van britrock/pop
en de laatste tijd ook female fronted metal
er zijn zoveel stijlen tegenwoordig ik probeer me er nu wat meer open voor te stellen maar bijv power metal ik heb daar echt een enorme teringhekel aanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Af en toe luister ik er nog wel naar, vooral Napalm Death eigenlijk. Blackmetal kan ik zeker waarderen.
Misschien toch eens proberen haar wat meer open te stellen voor wat andere dingen dan die ze al kent
quote:
Ehhhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me dat je sarcastisch bent.
Ik ben het niet met hem eensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
zelfs noel gallagher zegt dat deze versie beter is dan die van hekm
Niet?quote:
jij vind de originele versie beter?quote:
Geen commentaarquote:
Die vind ik mooier, jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij vind de originele versie beter?
ik koop regelmatig kaartjes enzo, af en toe bloemen en laatst heb ik n keer n klein briefje in z'n broodtrommel gedaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
Maar inderdaad, de mannen zijn nu met de billen bloot gegaan, maar wat hebben de vrouwen hier voor romantische dingen gedaan?
Of wat zouden jullie nu echt heel romantisch vinden.
absoluut ik heb em 2 keer live gezien een keer met oasis en een keer noel soloquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik mooier, ja. Dat betekent niet dat bovenstaande versie slecht is, die is ook goed.
het moet ook vooral leuk/fijn zijn. Wij hebben avonden dat we heel uitgebreide gesprekken hebben en samen op t kleed liggen en knuffelen enzo. Dat is ontzettend fijn en liefdevol, maar romantisch wellicht niet echt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
Na het schaatsen op een kleed bij de haard een wijntje gedronken, ik had allemaal lekkere hapjes gemaakt en zo. Een rustig muziekje, lekker doezelen.
Ooit eens een picknick voorbereid, maar dat is niet zozeer romantisch eigenlijk. Ik moet ook zeggen dat ik zelf totaal geen romantische inspiratie heb.
Heel romantisch in je oor fluisteren: Ga eens bier halenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het moet ook vooral leuk/fijn zijn. Wij hebben avonden dat we heel uitgebreide gesprekken hebben en samen op t kleed liggen en knuffelen enzo. Dat is ontzettend fijn en liefdevol, maar romantisch wellicht niet echt.
Al kan Ado wel heel romantisch en lieve dingen zeggen
Ik vind dat wel romantisch, hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het moet ook vooral leuk/fijn zijn. Wij hebben avonden dat we heel uitgebreide gesprekken hebben en samen op t kleed liggen en knuffelen enzo. Dat is ontzettend fijn en liefdevol, maar romantisch wellicht niet echt.
Dat lijkt me juist wel romantisch. Al die shit met kaarsjes en rozen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel romantisch in je oor fluisteren: Ga eens bier halen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neem er ook één voor mij mee als je toch gaat.quote:
Ja hoor, zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem er ook één voor mij mee als je toch gaat.
Hoe romantischquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, zo ben ik dan ook wel weer.
ja, we weten dat jij dat cliché en stom vindt, ik vind dat wel leuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist wel romantisch. Al die shit met kaarsjes en rozen.
dat vraagt hij dan wel gewoonquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pestkop.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, we weten dat jij dat cliché en stom vindt, ik vind dat wel leuk.
En kaarsjes geven gewoon mooi licht, mooier dan de lampen op de badkamer iig.![]()
Azijnzeikerd
Stiekem wil Fas dat gewoon zelf krijgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En kaarsjes geven gewoon mooi licht, mooier dan de lampen op de badkamer iig.![]()
Azijnzeikerd
Doe dat eens danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem wil Fas dat gewoon zelf krijgen.
ik voel me door jou gepest als jij steeds mijn gevoel voor romantiek de grond inboortquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas wil dat niet van mij. Ik heb een piemel.
Kaarsjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Azijnzeikerd
Da's leuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Het meest romantische dat ik heb gedaan zijn denk ik nog wel de Chinese gelukskoekjes met daarin allemaal lieve tekstjes gebakken. twi heeft de briefjes nog bewaard.
Klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om snel sfeer te creëren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Het meest romantische dat ik heb gedaan zijn denk ik nog wel de Chinese gelukskoekjes met daarin allemaal lieve tekstjes gebakken. twi heeft de briefjes nog bewaard.
Awwwquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Dat is wel awesomequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat dat lastig wordtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
Nu nog iets verzinnen om dat weer te overtreffen.
Het is geen wedstrijd hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
Nu nog iets verzinnen om dat weer te overtreffen.
Neehoor, ik geniet ook van de kleine spontane romantische dingetjes. Maar een beetje originaliteit zorgt er wel voor dat je zo'n moment niet zo snel vergeet.quote:
Ja, best wel. Straks moeten we het weer over seks en tieten gaan hebben om er leven in te krijgenquote:
Maar ik heb geen tieten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Straks moeten we het weer over seks en tieten gaan hebben om er leven in te krijgen.
Wat een kutleven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik heb geen tieten?
En seks ook al niet
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie willen me weg hebben merk ik wel weer.
Ik heb bier. En tieten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verder mag ik niet klagen.
Ik heb wel bier.
En seks?quote:
Wat is 43?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook.
En seks ook regelmatig.
En 43.
Dat geeft de omschrijving van Djeez weer een hele nieuwe dimensiequote:
En wat nu als je beide niet hebt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Straks moeten we het weer over seks en tieten gaan hebben om er leven in te krijgen.
Veroveringen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toen ik 14 was ofzo, woonde er bij ons in de buurt een vent van vooraan in de 20, vonden mijn vriendinnen en ik een heel knappe man en hij had leuke honden, dus een goede manier om contact te maken. Op een gegeven moment praatten we heel vaak met hem (honden heetten Danger en Tijger) en mochten we ook bij hem binnenkomen.
Hij spaarde dat soort slipjes, er hingen er een stuk of 20 aan de muur in zijn hal.
Geen idee waarom hij 14 jarige meisjes in zn huis uitnodigde verder.
Gaat niet passen. We zijn fokkers he?quote:
Ik zal veilig binnen blijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
Oh Myra, ik ben vrijdag in Roffa, dus hou ramen en deuren gesloten.
Dan kun je er nog wel over praten, toch?quote:
Gadver.quote:
Dat sowieso! Dat is weliswaar net een treetje minder dan het hebben, maar altijd beter dan niets toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
Dan kun je er nog wel over praten, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |