Dequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen boombox?
Maar ik kan geen gitaar spelen
Ik heb eigenlijk nog nooit wat romantisch gedaan volgens mijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat soort cliche dingen heb ik weinig mee
Dan kook ik zelf welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Flutdiner
Ik ben 2 uur in de keuken bezig geweest.
Ik hoor het al, ik ga nooit voor jou koken
Puntjes voor Yats.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]![]()
De laatste keer dat ik iets romantisch deed was een appje naar haar waarin ik haar vroeg na haar werk (rond een uur of 10 s'avonds) niet naar huis maar naar een café daar vlak in de buurt te komen (van een kennis van me). Dat café was volledig verduisterd op een paar kaarsen na en daar heb ik uiteindelijk een heerlijk diner voor haar gemaakt. Dat werd toch flink op prijs gesteld.
Geen idee, er zitten vast ook vrouwen bij die zoiets 'veel te veel werk' en 'onzin' vinden. Maar ja, zoals ik al zei, ik ben nu eenmaal af en toe een romanticus dus vette pech voor dat soort vrouwenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere vrouw dat wel kan waarderen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Roy doet altijd alsof hij een neger is.
nou ja je hebt nu een chick dus pak die kansquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit wat romantisch gedaan volgens mij![]()
[..]
Dan kook ik zelf wel
GMTAquote:
Ben erg benieuwd naar een after pic.quote:
Thxs!quote:
waarschijnlijk issie nu een bitch van een negerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar een after pic.
bij dat liedje denk ik altijd aan dezequote:
Geen idee of ze daar wel van houdt eigenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja je hebt nu een chick dus pak die kans
hoor haar subtiel uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee of ze daar wel van houdt eigenlijk
Neequote:
Vast. Maar dat is denk ik wel een minderheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:21 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, er zitten vast ook vrouwen bij die zoiets 'veel te veel werk' en 'onzin' vinden. Maar ja, zoals ik al zei, ik ben nu eenmaal af en toe een romanticus dus vette pech voor dat soort vrouwen
Goed ideequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoor haar subtiel uit zou ik zeggen
en nee haar meenemen naar een grindcore concert is niet romantischquote:
OMGquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laatste poging dan.
Met een orkest er bij
Ik heb het tot nu toe maar bij 1 vrouw uitgetest en die stelde het op prijs.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast. Maar dat is denk ik wel een minderheid.
Dat vindt zij niet leuk, te hard voor haar smaakquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
en nee haar meenemen naar een grindcore concert is niet romantisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |