Klinkt prima. Altijd leuk om zoiets onverwacht te doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij mijn ex thuis een compleet 3 gangen diner staan koken toen haar ouders een week weg waren. Had haar eerder in de week al een uitnodiging gestuurd, dat ze netjes gekleed aan tafel moest verschijnen.
Hele kamer romantisch aangekleed, kaarsen etc. Zelf ook in pak.
Matras al klaargelegd bij de houtkachel etc. Roos erbij aan tafel etc etc.
Gewoon de standaard dingen
Uiteraard (neem ik aan)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat duurt toch nog wel flink wat jaren (ga ik vanuit)
Nvmquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is bij mij niet meer zo erg maar ik had er al een hekel aan als er een bij mij op schoot kwam
[..]
dude
Verder heb ik niet zo veel met katten en honden. Ik heb meer met mensenquote:
Pac heeft ook ballad achtige nummersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie Roy ook wel voor me, zo jaren 80, met een boombox boven zijn hoofd voor het raam van zijn meisje.
Maar dan 2pac draaien.
mja precies zo zijn we een keer samen gewoon een avondje naar een concert gegaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
Vind dat soort georganiseerde dingen vaak te geforceerd om romantisch te zijn. Het zit 't 'm wmb meer in de spontane momenten die je samen deelt.
NEEEEEHquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
Oh, die ex heeft daarna mijn hart er uit gerukt en staan vertrappen, dus nu ben ik voortaan een verbitterde man en gedraag ik me gewoon als een lompe hork.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie Roy ook wel voor me, zo jaren 80, met een boombox boven zijn hoofd voor het raam van zijn meisje.
Maar dan 2pac draaien.
Ik heb toch niet spontaan al die dingen bij de handquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
Vind dat soort georganiseerde dingen vaak te geforceerd om romantisch te zijn. Het zit 't 'm wmb meer in de spontane momenten die je samen deelt.
Do for lovequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pac heeft ook ballad achtige nummers
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar dan 2pac draaien.
Dat klinkt veel beter dan een flutdiner bij kaarslicht. Maar ik ben dan ook zo romantisch als een baksteenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja precies zo zijn we een keer samen gewoon een avondje naar een concert gegaan
we hebben een top avond met zijn 2en gehad
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef Giertje het volgende:
ik heb een keer geprobeerd romantisch te doen toen zei ze van laat dat maar achterewege kom we gaan naar bed
Heeft ze het verpest voor de rest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
Oh, die ex heeft daarna mijn hart er uit gerukt en staan vertrappen, dus nu ben ik voortaan een verbitterde man en gedraag ik me gewoon als een lompe hork.
mja dat soort cliche dingen heb ik weinig meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt veel beter dan een flutdiner bij kaarslicht. Maar ik ben dan ook zo romantisch als een baksteen
Flutdinerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt veel beter dan een flutdiner bij kaarslicht. Maar ik ben dan ook zo romantisch als een baksteen
Dat is serieus wel coolquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]![]()
De laatste keer dat ik iets romantisch deed was een appje naar haar waarin ik haar vroeg na haar werk (rond een uur of 10 s'avonds) niet naar huis maar naar een café daar vlak in de buurt te komen (van een kennis van me). Dat café was volledig verduisterd op een paar kaarsen na en daar heb ik uiteindelijk een heerlijk diner voor haar gemaakt. Dat werd toch flink op prijs gesteld.
's avonds, yats. 's Avonds.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]![]()
De laatste keer dat ik iets romantisch deed was een appje naar haar waarin ik haar vroeg na haar werk (rond een uur of 10 s'avonds) niet naar huis maar naar een café daar vlak in de buurt te komen (van een kennis van me). Dat café was volledig verduisterd op een paar kaarsen na en daar heb ik uiteindelijk een heerlijk diner voor haar gemaakt. Dat werd toch flink op prijs gesteld.
Ik denk dat iedere vrouw dat wel kan waarderen. Behalve Fas, danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Zit wat in, maar af en toe is iets georganiseerds wel lief vind ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |