Jij had het over weerstaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar ik zoek dan ook geen baasje.
Dat kan ik zelf ook wel goedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee? Misschien kan hij goed koken en andere huishoudelijke taken doen
Hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
vrouwen en katten zijn nou eenmaal verbonden met elkaar
ik ken weinig vrouwen die niks hebben met katten
heeyquote:
Hoi Engelquote:
oow echt hoe dat zo?quote:
Dan heb jij niets aan Yatsquote:
Ah, we hebben een kleine communicatiestoring geloof ik. Maar ik ben toch onweerstaanbaar?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij had het over weerstaan. Niet baasje zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
niet bepaald neequote:
Ik heb ooit bij mijn ex thuis een compleet 3 gangen diner staan koken toen haar ouders een week weg waren. Had haar eerder in de week al een uitnodiging gestuurd, dat ze netjes gekleed aan tafel moest verschijnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noem eens iets romantisch dat je eens hebt gedaan of zou willen doen?
Ja maar ik ben nu nog niet dood en weet ik dat het eraan zit te komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je merkt er niks van. Je bent dan dood.
Ik heb er geen hekel aan, maar ik hoef ze ook niet in huis of zo.quote:
Zo zonde als hij nu een poes had............quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Engel![]()
De poes op zijn hondjes nemen dat lijkt mij dan wel weer wat
Bohhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij mijn ex thuis een compleet 3 gangen diner staan koken toen haar ouders een week weg waren. Had haar eerder in de week al een uitnodiging gestuurd, dat ze netjes gekleed aan tafel moest verschijnen.
Hele kamer romantisch aangekleed, kaarsen etc. Zelf ook in pak.
Matras al klaargelegd bij de houtkachel etc. Roos erbij aan tafel etc etc.
Gewoon de standaard dingen
Wat dat betreft kun je beter een beest zijn, ja. Geen toekomstvisie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nu nog niet dood en weet ik dat het eraan zit te komen.
De standaard dingenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij mijn ex thuis een compleet 3 gangen diner staan koken toen haar ouders een week weg waren. Had haar eerder in de week al een uitnodiging gestuurd, dat ze netjes gekleed aan tafel moest verschijnen.
Had dat matras nou vervangen door een dierenvel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vond ze leuk, en was gewoon zomaar ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
BohhVond ze het leuk? (natuurlijk) En zonder speciale gelegenheid of iets?
Ik geef louter mijn mening. En die is niet voor de poes en de honden zullen er ook wel geen brood van lusten.quote:
Dat duurt toch nog wel flink wat jaren (ga ik vanuit)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nu nog niet dood en weet ik dat het eraan zit te komen.
Ik kan niet alles zomaar regelen hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had dat matras nou vervangen door een dierenvel.
het is bij mij niet meer zo erg maar ik had er al een hekel aan als er een bij mij op schoot kwamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan, maar ik hoef ze ook niet in huis of zo.
dudequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo zonde als hij nu een poes had............
alles goed?quote:
deze vond ik wel grappigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geef louter mijn mening. En die is niet voor de poes en de honden zullen er ook wel geen brood van lusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |